SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Don't blame me, ik hoorde 'm niet te openen. Ik was net te vroeg met de lapoquote:
Betraptquote:
Is al goed hoor Catje!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Don't blame me, ik hoorde 'm niet te openen. Ik was net te vroeg met de lapo
Gewoon klikken op 'open nieuw deel' TT even veranderen (niet de cijfers) en klaarquote:Op donderdag 8 september 2011 19:54 schreef Cateye2011 het volgende:
ik bedoel een nieuw topic aanmaken die aansluit op de oude reeks
OK! Dank je!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gewoon klikken op 'open nieuw deel' TT even veranderen (niet de cijfers) en klaar
Zal geen slecht plan zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 19:54 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze aan het eind van de week beslissen Overijssel te annexeren.
Ik dacht dat je een doorgewinterde Fokker was, nu zie ik dat je nog spiksplinternieuw bent.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
dank je, ik weet alle ins en outs van Fok! nog niet
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
't Was weer gezellig mensen, morgen kan ik niet kijken, maandag ben ik er weer. Alvast fijn weekend!
Hetzelfde.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
't Was weer gezellig mensen, morgen kan ik niet kijken, maandag ben ik er weer. Alvast fijn weekend!
Drassssquote:
Precies, een trieste afsluiter op een trieste weekquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
We maken het er maar het beste van... toch een trieste week
quote:
Altijd zo op vrijdagquote:
Come to the dark side....quote:
Hoeveel????quote:
Hoeveel sterren zei je?quote:
Goed om je weer te zien jongen!quote:
Wel joh, lekker door spammen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een nieuw topic zullen we wel niet halen vandaag
quote:
quote:
Giethoorn hèquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef Burner82 het volgende:
Die chef praat wel beetje moeilijk..
Tja, of van Juul gezien het postuurquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef Dekatria het volgende:
Bart is net de dikke zoon van de Kraan, met die bril.
Ow, dat hoort zoquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef Cateye2011 het volgende:
ik kom jullie even gedag zeggen, ik kan helaas niet kijken
Kraan en Juul made a baby..quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, of van Juul gezien het postuur
Of wacht, van beide
OMG ZE HEBBEN EEN KINDquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, of van Juul gezien het postuur
Of wacht, van beide
Fijn weekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:07 schreef Cateye2011 het volgende:
ben dus zo weer weg, fijn weekend mensen en tot maandag.
Prettig weekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:07 schreef Cateye2011 het volgende:
ben dus zo weer weg, fijn weekend mensen en tot maandag.
Dan is het misluktquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
Ofnee, het is geen kind, het is gewoon een project van de regering om de ultieme topchef te klonen.
Net als z'n vaderquote:
Met 2 kids... dat ze niet omgeslagen zijnquote:
Nee nee, het is dit keer zelfs een feestquote:
En saus maakt je muziekquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee nee, het is dit keer zelfs een feest
quote:
Living on the edge!quote:
Ik wacht nog een half uurtje. Eerst m'n vanille-yoghurt opetenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar potverpielekes, wat is ie weer lekker
Ik schuif alles wat naar voren, zodat ik eerder aan de sterke drank kan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wacht nog een half uurtje. Eerst m'n vanille-yoghurt opeten
Nicequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik schuif alles wat naar voren, zodat ik eerder aan de sterke drank kan.
Brabantquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
Welke provincie mag eigenlijk volgende week gaan falen?
Zonnuh vuurbal in de keukuh kut...quote:
Nee, maar ik hoop gewoon dat Brabant faaltquote:
Garp? Het leven volgens Garp?quote:
Ken je FOK! slang jonguh!quote:
quote:
Die ken ik, alleen even jullie literaire slang testenquote:
Sowieso!quote:
Potentieel, zeker weten!quote:
Posten danquote:
Wegdrukken!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Het was Topchef, of we sneller door kunnen posten
Kort gesprekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
Wat zei de Kraan bij Pris haar vruchtwaterpunctie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
Wat zei de Kraan bij Pris haar vruchtwaterpunctie?Verdomme men koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het lachen vergaat Sander zodadelijk
Geen saus, dodelijk...quote:
Zonder saus = Sander raussquote:
Tja, Overijssel, genoeg gezegdquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:34 schreef Burner82 het volgende:
Zuiglam, aardappels in de kutter? Rare aflevering
Kraan wil dadelijk vlokkenquote:
En saus!quote:
Geen vet (willen de vrouwen niet) maar wel veel saus...quote:
Doet me denken aan mij en mijn zusjesquote:
Het valt trouwens een beetje tegen met de gifjes dit seizoenquote:
Het is gewoon een flutweek met Overijsselquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het valt trouwens een beetje tegen met de gifjes dit seizoen
Maar wel met een lekker korstjequote:
Nu je het zegtquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:55 schreef Drassss het volgende:
Had wel iets subtieler in je bakkus gekund Jaspers, dat worteltje...
Mini-me heeft gefaald!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Bart stelt weer z'n vaders teleur
Niet dusquote:
Haha, told you soquote:
3x dezelfde vraagquote:
Homo's klinken andersquote:
Ik weet niet hoor. Heb in geen drie weken het woord kut horen vallen. Nu welquote:
Daarom, Brabantquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:59 schreef Drassss het volgende:
"YEEEYYYY, PUREEE! "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verhuis, klote Brabant
Amen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:59 schreef Dekatria het volgende:
Dat wordt in elk geval lachen weer, volgende weekblij dat deze voorbij is, pffrt
Zondequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:00 schreef Drassss het volgende:
Ik ga mis sowieso maandag en woensdag. Verdomd!
quote:
Houdoe en bedankt OLEE OLEEEEEquote:
Ik mag hopen dat het juist niet verassend isquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:47 schreef Burner82 het volgende:
Er komt een Junior Masterchef, NL editie.. VerassendBinnenkort ook Topchef: Junior?
Nee, verrassend is het niet. Gewoon het origineel nadoen hequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het juist niet verrassend is
Lolz, waarom plaats je nu dubbel r in mijn quote?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, verrassend is het niet. Gewoon het origineel nadoen heIk vrees alleen dat die aussie kids de NL kids er vierkant uitkoken
Die zat deze week in de eerste aflevering van Masterchef!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:13 schreef Paul-89 het volgende:
Dat figuur (geslacht onbekend) in de preview.
Die doen ze ook alleen voor de vermaak erbij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
OMG die voorstukjes voor Brabant__!!!!!! Die 'gozer'!!
![]()
![]()
En hermafrodieten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
Brabantse streekproducten? Varken, varken en varken?
Dit zijn jaren-70 wortels met 2 michelinsterren, dat is andersquote:Op zaterdag 10 september 2011 06:35 schreef wonderer het volgende:
Hee, zeikt Kraan nu ineens niet over de jaren zeventig wortels?
Geeft die extra bitequote:Op zaterdag 10 september 2011 07:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dit zijn jaren-70 wortels met 2 michelinsterren, dat is anders
Ik moet dat moment nog gaan kijken, maar zal ik Paul vragen of ie er een gifje van wil maken? We hebben er nog maar zo weinig.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:12 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik moet dat moment nog gaan kijken, maar zal ik Paul vragen of ie er een gifje van wil maken? We hebben er nog maar zo weinig.
Ah ja natuurlijk...arme Paul....quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En vergeet het COMMUNICEEER moment van de Kraan niet
Ik zag hem volgens mij woensdag bij Masterchef! Hij is redacteur van de gaykrant. Kwam niet door de auditieronde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |