Beste dames en heren,
Wat ik hier te koop aanbied, is een laptop. Deze laptop is maar liefst 2 maanden oud, en volgens de site van HP zit er tot 2014 nog garantie op, volgens het serienummer. Hij is optisch in helemaal nieuwe staat. De belangrijkste specificaties zijn:
Core-i5 520m processor
6GB DDR3 geheugen
250GB HDD
1366x768 15,6" mat scherm
De accu is overigens ook bijna in perfecte staat, BatteryBar geeft een slijtage aan van 4%, maar dit verschilt dagelijks tussen 2%-5%. Er is in ieder geval goed mee omgegaan.
Verder zit er een licencie bij voor Windows 7 32 bit, draait nu 64 bit via andere bronnen.
Op tweakers staan er tientallen modellen en variaties van deze laptop, ik denk dat deze het meeste in de buurt komt (processor en harde schijf komen overeen), alleen heeft die van mij flink uitgebreid geheugen:
http://tweakers.net/pricewatch/258316/hp-probook-6550b-(xa677aw).html
Als ik dan 70% neem van de huidige nieuwprijs en het nog iets verlaag om het aantrekkelijker te maken lijkt
600 euro me wel een mooie vraagprijs.
Als iemand benieuwd is, de reden dat ik hem weg doe: het formaat is me te onhandig om mee te slepen naar de collegezalen, ik ben van plan een 13" machine aan te schaffen.
Nog een fotootje voor de leuk, nee, niks anders dan de laptop is te koop:
![vqp6x0.jpg]()
Zijn er vragen oid -> PM of laat een reactie achter
Om alvast een vraag te voorkomen, te bezichtigen, aanraken, likken en op te halen in Sevenum. Verzending is ook mogelijk.