Of neem anders elkaars nummer, dan kunnen jullie bellen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima pm de tijden dat je kan anders maar even
Ik zal maar niets zeggenquote:
uhu maar u hoef je niet meer dood, want ik heb weekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen [ afbeelding ]
Kijk, dit is een van de weinige posts van jou die ik wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of neem anders elkaars nummer, dan kunnen jullie bellen.
Bijvoorbeeld voor het slapen gaan.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk, dit is een van de weinige posts van jou die ik wel kan waarderen.
Zeg maar niets meer [ afbeelding ]
quote:Mijn vriendin kan zo slecht koken he, als ik flosdraad in de keuken laat liggen, zie je de muizen zichzelf gewoon ophangen.
bierenbulquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:21 schreef KoningStoma het volgende:
Hahaik pakte gister nacht een biertje erbij. Ik heb hem blijkbaar opengemaakt en naast mn bed gezet, want nu staat er nog een vol flesje
Smaakt nog perfect, los van dat het niet meer koud is.
quote:Ik zag net een motorrijder met dit op de achterkant van z'n shirt; Als je dit kan lezen, is mn vriendin erafgevallen.
Maar ik was het vergeten. Wil je dan liever dat het verspild wordt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bierenbulbier dient direct na openen opgedronken te worden!
Zou wel willen, maar een stuurtje bedienen gaat niet lukkenquote:
welke positie sta je?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:25 schreef dreamzk het volgende:
Eerste hockeytraining gehad, dit wordt spierpijn morgenEn dan ga ik ook nog eens de hele dag los op een festival, nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |