Is dat een eufemisme voor 'je moet nooit meer dan 1 minnares hebben want dan wordt het ingewikkeld'?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:35 schreef Barbaaf het volgende:
Feli Oognip
En ik was hard aan het werk, veel-op-veel relaties zijn lastig te programmeren als je het overzichtelijk wil houden
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor 'je moet nooit meer dan 1 minnares hebben want dan wordt het ingewikkeld'?
Feli Oognip
En laat dat nou net een onderdeel van het honoursprogramme zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is echt zo een kutkinderboekje voor filosofiewannabe's
Vooral omdat er hier (weer) alleen maar mannen werkenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Neuken op je werk is sowieso echt te veel gedoe.
Feli Oognip!
Ik ga dit recept maken dit weekend denk ik
Hebben ze niet een leuke vacature pour moi?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vooral omdat er hier (weer) alleen maar mannen werkenMaar we delen de kantine met een groot mediabedrijf (iets met ondergrondse beestjes) en daar zitten wel wat aardige dames bij
Nog niet gezien, wel van de week Bridget zien abseilen voor m'n raam (zegt men, ik herken haar nietquote:
Kutkinderliteratuur?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
En laat dat nou net een onderdeel van het honoursprogramme zijn
Dit boek wordt aangeraden omdat het handig schijnt te zijn om de wereld op verschillende manieren te bekijken of zo. Dit boek moeten we lezen en dan wordt er een hoofdstuk uitgekozen en daar gaan we dan over praten.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:20 schreef Barbaaf het volgende:
Je moet toch ergens beginnen? Ik denk dat een hoop zouden afhanken als je ze meteen bij Plato in de grot gooit
College 1: Introductie, Klassieke kennisleer en Francis Bacon.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:20 schreef Barbaaf het volgende:
Je moet toch ergens beginnen? Ik denk dat een hoop zouden afhanken als je ze meteen bij Plato in de grot gooit
Het is vanaf 14 jaar, maar dat maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dat wereld van Sofie boek is toch echt middelbare schoolwerk?
Ik vond het echt slapjes.
En Bridget is leuk hoor
We zijn allemaal volwassen ja, maar weet ik veel waarom er voor dit boek gekozen is... Het lijkt me om ons gewoon eens kennis te maken met filosofie en dan maar op een 'simpele' manier. Waarom zouden we meteen met pittige filosofie beginnen?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik vond het ook echt een 14 jarig niveau hebben, jullie zijn toch allemaal volwassen?
Waarom zou je dan niet een serieus introductieboek voor filosofie ter hand kunnen nemen?
Ik heb nog een berg liggen, moet ik ook nog es naar de kringloop slepen
Zo is het denk ik inderdaad bedoeltquote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef Barbaaf het volgende:
Ik denk niet dat het bedoeld is als inleiding om later echt de diepte in te gaan maar meer, zoals Oognip zegt, om te leren beseffen dat je de wereld op verschillende manieren kan bekijken. Wat wat mij betreft bij alle vakken/studierichtingen gedaan wordt. De kortzichtigheid die je bij sommige studenten en afgestudeerden tegenkomt is soms weerzinwekkend, vooral die lui die niet beseffen dat de echte wereld zich buiten Aerdenhout afspeelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |