Ja eerder was het echt rocket science...quote:Op donderdag 8 september 2011 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt makkelijk tegenwoordig om een topic te openen
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eerder was het echt rocket science...
Ik ben Alanisquote:Op donderdag 8 september 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
Damn, ik zit mee te zingen met Maria Magdalena, nú voel ik me pas oud.
ik kan van dat liedje 2 woorden meezingenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 8 september 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Oh dat doe ik ook altijd, fucking emo's die we zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wlde zeggen dat ik meezong met Alanis maar ik heb de typtyfus
Ach zolang je geen Rihanna download valt het nog mee.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Stef Bos gedownload nu dat is pas hip
Ja hier ookquote:Op donderdag 8 september 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach zolang je geen Rihanna download valt het nog mee.Van 9.00 tot 12.00 hetzelfde nummer moeten aanhoren is geen pretje, rotzoon van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |