lijkt me nog een vrij binnenproportionele reactie als er af en toe 10-20 dooie kids tegenover staanquote:Op donderdag 8 september 2011 11:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Paranoia van de samenleving.
Vroeger riep iedereen : School, de brand erin. Toen kraaide er geen haan naar. Nu wordt je gelijk van je bedje gelicht.
Dat is wel zo ja! Vroeger had iemand een grote bek op het schoolplein, nu op twitter.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Paranoia van de samenleving.
Vroeger riep iedereen : School, de brand erin. Toen kraaide er geen haan naar. Nu wordt je gelijk van je bedje gelicht.
Vraag me nog altijd af wat de meerwaarde van Twitter is. Je móet wel een zielig sociaal leven hebben als je de hele dag alle bezigheden meldt op Twitter.quote:
Uit een onderzoek wat ik laatst las blijkt dat het merendeel van de Facebook/Twitter mensen er zijn om zelf iets neer te schrijven omdat ze zichzelf blijkbaar zo interessant vinden, en dat ongeveer 70% nooit iets van andere mensen leest.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Vraag me nog altijd af wat de meerwaarde van Twitter is. Je móet wel een zielig sociaal leven hebben als je de hele dag alle bezigheden meldt op Twitter.
Herkenbaar, iedereen fotografeert hun avondeten of hun lelijke kindjequote:Op donderdag 8 september 2011 12:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uit een onderzoek wat ik laatst las blijkt dat het merendeel van de Facebook/Twitter mensen er zijn om zelf iets neer te schrijven omdat ze zichzelf blijkbaar zo interessant vinden, en dat ongeveer 70% nooit iets van andere mensen leest.
Arrogantie en ijdelheid.
De link is me even ontschoten.
Nee.. vaak doen dit soort gasten dit zonder na te denken en wat de gevolgen kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef billie112 het volgende:
Gisteravond is er een 18 jarige jongeman opgepakt die op Twitter heeft gedreigt om op zijn school een bloedbad aan te richten.
Wat ik nou niet snap: was die knul nou zo naief door te denken dat zo'n berichtje zonder gevolgen zou blijven? Of wou hij juist opgepakt worden zodat hij tegen zichzelf in bescherming genomen kon worden.
Ga maar beginnen met miljoenen mensen oppakken.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:14 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
Ze hadden gisteravond iedereen moeten oppakken met Twitter, niet alleen de mensen met dreigtweets.
Of ze gaan melden wat ze eten, of wat voor letter ze gelegd hebben op de wc of van die andere zaken die geen mens iets boeit behalve degene die het er neer schrijft.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Herkenbaar, iedereen fotografeert hun avondeten of hun lelijke kindjeUbertriest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |