Ik ook, vind er echt niks meer aanquote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als band is Di-rect er absoluut op vooruit gegaan, maar qua zanger niet. Ik vind die Marcel een drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik vind ze juist in beide opzichten vooruit gegaan. Tim vond ik echt een vreselijke zanger, dat geconstipeerde en die steenkolen-uitspraak. Marcel's stem klinkt lekker rauw. Vind de nieuwe single echter nog niet echt geweldig. Maar, tien tegen een dat 't morgen megahit wordt, ze zijn in de ochtend ook al te gast bij Giel.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als band is Di-rect er absoluut op vooruit gegaan, maar qua zanger niet. Ik vind die Marcel een drama.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze juist in beide opzichten vooruit gegaan. Tim vond ik echt een vreselijke zanger, dat geconstipeerde en die steenkolen-uitspraak. Marcel's stem klinkt lekker rauw. Vind de nieuwe single echter nog niet echt geweldig. Maar, tien tegen een dat 't morgen megahit wordt, ze zijn in de ochtend ook al te gast bij Giel.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
Ik ga naar de kerk morgenZuipen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
Ik ga naar de kerk morgenIk ga misschien zaterdag naar de kerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:09:49GODDANK LEVEN WE NOG!!! #aardbeving reageer retweet
Wel een heel groot deel van Nederland trouwens.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:09:49GODDANK LEVEN WE NOG!!! #aardbeving reageer retweet
.
.
Ik vond die 'schade is enorm' tweet echt geweldig.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef Pino112 het volgende:
De laatste tweets van Domien, té flauw.
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2011 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond die 'schade is enorm' tweet echt geweldig.
Ik ookquote:
Dat ik nog eens een aardbeving zou meemaken had ik wel verwacht, maar lachen om een goede grap van Domien ?quote:
Waar?? Ik las ergens op de grens met Duitsland? Daar woon ik ook globaal gezienquote:
25km ZO van Nijmegen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar?? Ik las ergens op de grens met Duitsland? Daar woon ik ook globaal gezien
Ik heb niks gevoeld, wel gelachen om Fok en Twitterquote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat ik nog eens een aardbeving zou meemaken had ik wel verwacht, maar lachen om een goede grap van Domien ?
Op twitter las ik dat `t epicentrum bij Essen, Duitsland zou liggen??quote:
Dat is idd ook op de kaarten te zien.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Op twitter las ik dat `t epicentrum bij Essen, Duitsland zou liggen??
quote:
quote:
Ah, een verspringende aardbevingquote:Op donderdag 8 september 2011 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Op twitter las ik dat `t epicentrum bij Essen, Duitsland zou liggen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |