Vraagt hij je dat vaker ?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
Collega komt net binnen, "voelde jij dat net ook?!"
K*T, ik ook!quote:
Holland in da hood?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
zo, rtl5 weer uitgezet, dat trok ik niet langer hoor
jupquote:
meesterlijke tv! hadden de mannen van draadstaal en koefnoen niet beter gekund!quote:
Die wens heb ik bij De Villa ook al uitgesproken... maar ik ben er bang voorquote:Op donderdag 8 september 2011 22:43 schreef themauster het volgende:
Die jongens in Holland in da hood waren hopelijk acteurs
Dat is `t trieste: volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:43 schreef themauster het volgende:
Die jongens in Holland in da hood waren hopelijk acteurs
Ik heb me ziek gelachen, wat een figurenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is `t trieste: volgens mij niet.
Toch jammer dat ik `t gemist hebdit weekend terug kijken
Ceetjequote:
quote:
Welterustenquote:
Fokkers met een leven, apart he?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
Kijk ik godsamme even de andere kant op, is hier zomaar leven...
Ja, dat weet ik niet... Heb ik namelijk niet. Ik heb Wordfeudquote:
Ik nu ook niet meer, huiswerk maken!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet... Heb ik namelijk niet. Ik heb Wordfeud
Nerdquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer, huiswerk maken!
Die hard HTML programmeren.
Ze moet eens op stap gaan met Annemiek, die 2 zullen de avond van hun leven hebben!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Roos begint al weer over dat ze biertjes heeft gehad..![]()
.
welterusten!quote:
Nee joh das Di-Rectquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh Young the Giant is dr, eindelijk eindelijk iets echt goeds
Die jongste en oudste zien er niet uit zeg. Heidi is onverminderd lekker! Wel wat botox, zo te zien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:50 schreef themauster het volgende:
Wow zag net een foto van de reÃŒnie van de serie Home Improvement van Tim allen. Die kinderen zijn groot geworden.
[ afbeelding ]
Die middelste zoon blijft wel ontzettendquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die jongste en oudste zien er niet uit zeg. Heidi is onverminderd lekker! Wel wat botox, zo te zien.
Dat is toch vaak zo met leuke mannen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die middelste zoon blijft wel ontzettend
Daar gingen volgens mij ook altijd geruchten over dat ie homo is...
En dat vind ik zwaar oneerlijk!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is toch vaak zo met leuke mannen?
Ja kijk maar naar mijquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is toch vaak zo met leuke mannen?
Dat compliment krijg ik nooit...quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is inderdaad precies de reden waarom ik het een compliment vind als mensen denken dat ik homo ben(daarom stelde ik die vraag
)
Snow Patrolquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso zou ik nu m'n radio uitzettenwat een baggermuziek
(Snow Patrol)
En ik ben homoquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef minthy het volgende:
Snow patrol![]()
Maarja, ik ben dan ook een ontzettend wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |