Tuurlijk ken ik het nog. Zulk slecht acteerwerk kom ik niet vaak tegen.quote:
Gelukkig maakte Tiffani-Amber Thiessen alles goedquote:Op donderdag 8 september 2011 11:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik het nog. Zulk slecht acteerwerk kom ik niet vaak tegen.
Ik mag vandaag veel ambulant werken, ook lekker veel in de auto luisterenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Net op kantoor, dus nu niet meer luisteren, maar vanochtend in de auto wel weer eens wat kunnen luisteren
Al stoort de radio in m'n auto nog steeds, want ik heb niet zo'n beste antenne op de autoquote:Op donderdag 8 september 2011 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag vandaag veel ambulant werken, ook lekker veel in de auto luisteren
Thuis wel last van, omgeving Zwolle geen probleem met ontvangstquote:Op donderdag 8 september 2011 12:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Al stoort de radio in m'n auto nog steeds, want ik heb niet zo'n beste antenne op de auto
Je moet er wel wat over hebben he!!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar Zwolle is anderhalf uur rijden, dat wordt me nu ff te gek
Neem het maar voor me op op een cassettebandjequote:Op donderdag 8 september 2011 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet er wel wat over hebben he!!
TDK90's zijn op, sorry!!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Neem het maar voor me op op een cassettebandje
quote:
Ik heb er nog wel liggen, nieuw in de verpakking.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Killerswat een homo-muziek is dat toch
Wil jij het dan opnemen voor TM??quote:Op donderdag 8 september 2011 13:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel liggen, nieuw in de verpakking.
ik vond de Killers goed, tot ze met dat laatste album kwamenquote:Op donderdag 8 september 2011 13:31 schreef minthy het volgende:
En ik vind de Killers super!!![]()
En ik ben zomaar op tijd voor m'n eerste afspraak, tabee!!
Ik ken ze niet zo heel goed (zal er ook meer van komen) maar die sigle waarmee ze bekend werden, vond ik geweldig. Daarna werd het al snel gay en emo.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond de Killers goed, tot ze met dat laatste album kwamen
Wordt lastig, die dingen liggen een kilometer of 3 bij me vandaan...quote:Op donderdag 8 september 2011 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil jij het dan opnemen voor TM??
Eens.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
vre-se-lijk.... ik dacht dat het nooit erger kon dan Umbrella maar ze heeft zich weer overtroffenquote:
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vre-se-lijk.... ik dacht dat het nooit erger kon dan Umbrella maar ze heeft zich weer overtroffen
echt wtf waarom werd dat gedraaidquote:
Wie?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Olly Murs was toch van X-Factor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |