Domien vond hem niet zo leuk en origineelquote:Op donderdag 8 september 2011 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ze heeft gewoon wéér een leuke single he![]()
Volgens mij is zij de eerste talentenjachtkandidaat waarvan ik er 2 leuk vind, in al die jaren
Gelukkig is hij dat zelf wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Domien vond hem niet zo leuk en origineel
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Nog een prima graadmeter dus!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Domien vond hem niet zo leuk en origineel
Het doet mij denken aan de Pointer Sisters in de jaren '80 ergensquote:Op donderdag 8 september 2011 11:21 schreef themauster het volgende:
Minthy![]()
Im so excited doet me altijd denken aan een aflevering van Saved By The Bell waar Jessie verlslaafd is aan pillen
"I'm so excited, I'm so excited, I'm so... scared"quote:Op donderdag 8 september 2011 11:21 schreef themauster het volgende:
Minthy![]()
Im so excited doet me altijd denken aan een aflevering van Saved By The Bell waar Jessie verslaafd is aan pillen
Je kent hem nogquote:Op donderdag 8 september 2011 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"I'm so excited, I'm so excited, I'm so... scared"
Slècht!
Tuurlijk ken ik het nog. Zulk slecht acteerwerk kom ik niet vaak tegen.quote:
Gelukkig maakte Tiffani-Amber Thiessen alles goedquote:Op donderdag 8 september 2011 11:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik het nog. Zulk slecht acteerwerk kom ik niet vaak tegen.
Ik mag vandaag veel ambulant werken, ook lekker veel in de auto luisterenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Net op kantoor, dus nu niet meer luisteren, maar vanochtend in de auto wel weer eens wat kunnen luisteren
Al stoort de radio in m'n auto nog steeds, want ik heb niet zo'n beste antenne op de autoquote:Op donderdag 8 september 2011 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag vandaag veel ambulant werken, ook lekker veel in de auto luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |