Die zit zondag bij 3. Nou ja Bart gaat met hem bellen.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
En dan ook nog Gavin DeGraw op bezoek![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
kut 538
Niet te hard rennen he? wordt je moe vanquote:
Domien vond hem niet zo leuk en origineelquote:Op donderdag 8 september 2011 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ze heeft gewoon wéér een leuke single he![]()
Volgens mij is zij de eerste talentenjachtkandidaat waarvan ik er 2 leuk vind, in al die jaren
Gelukkig is hij dat zelf wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Domien vond hem niet zo leuk en origineel
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Nog een prima graadmeter dus!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Domien vond hem niet zo leuk en origineel
Het doet mij denken aan de Pointer Sisters in de jaren '80 ergensquote:Op donderdag 8 september 2011 11:21 schreef themauster het volgende:
Minthy![]()
Im so excited doet me altijd denken aan een aflevering van Saved By The Bell waar Jessie verlslaafd is aan pillen
"I'm so excited, I'm so excited, I'm so... scared"quote:Op donderdag 8 september 2011 11:21 schreef themauster het volgende:
Minthy![]()
Im so excited doet me altijd denken aan een aflevering van Saved By The Bell waar Jessie verslaafd is aan pillen
Je kent hem nogquote:Op donderdag 8 september 2011 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"I'm so excited, I'm so excited, I'm so... scared"
Slècht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |