Geen gothic meer als vriendin nemen.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:FrankDane twitterde op donderdag 08-09-2011 om 01:11:52Weet iemand wat je moet doen als er een vleermuis in je huiskamer rondvliegt? reageer retweet
Dat dusquote:
Finn Silver.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Wie is er te gast?
Ik vond het niet zo slecht als de meeste covers.
Maar goed, dat zegt niet heel veel, zo hoog ligt die lat niet he
nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik een dodo als ik zeg dat ik daar nog nooit van gehoord heb?
nooit van gehoord. denk dat ik dat wel prima vind.quote:
Hoe houd je het vol met die dj en de 2 lachzakkenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:10 schreef SilentChaos het volgende:
Je bent niet de enige hoor
Helaas staat hier 538 op
Ja dramatischquote:Op donderdag 8 september 2011 09:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoe houd je het vol met die dj en de 2 lachzakken
Die zit zondag bij 3. Nou ja Bart gaat met hem bellen.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
En dan ook nog Gavin DeGraw op bezoek![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
kut 538
Niet te hard rennen he? wordt je moe vanquote:
Domien vond hem niet zo leuk en origineelquote:Op donderdag 8 september 2011 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ze heeft gewoon wéér een leuke single he![]()
Volgens mij is zij de eerste talentenjachtkandidaat waarvan ik er 2 leuk vind, in al die jaren
Gelukkig is hij dat zelf wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Domien vond hem niet zo leuk en origineel
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Nog een prima graadmeter dus!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Domien vond hem niet zo leuk en origineel
Het doet mij denken aan de Pointer Sisters in de jaren '80 ergensquote:Op donderdag 8 september 2011 11:21 schreef themauster het volgende:
Minthy![]()
Im so excited doet me altijd denken aan een aflevering van Saved By The Bell waar Jessie verlslaafd is aan pillen
"I'm so excited, I'm so excited, I'm so... scared"quote:Op donderdag 8 september 2011 11:21 schreef themauster het volgende:
Minthy![]()
Im so excited doet me altijd denken aan een aflevering van Saved By The Bell waar Jessie verslaafd is aan pillen
Je kent hem nogquote:Op donderdag 8 september 2011 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"I'm so excited, I'm so excited, I'm so... scared"
Slècht!
Tuurlijk ken ik het nog. Zulk slecht acteerwerk kom ik niet vaak tegen.quote:
Gelukkig maakte Tiffani-Amber Thiessen alles goedquote:Op donderdag 8 september 2011 11:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik het nog. Zulk slecht acteerwerk kom ik niet vaak tegen.
Ik mag vandaag veel ambulant werken, ook lekker veel in de auto luisterenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Net op kantoor, dus nu niet meer luisteren, maar vanochtend in de auto wel weer eens wat kunnen luisteren
Al stoort de radio in m'n auto nog steeds, want ik heb niet zo'n beste antenne op de autoquote:Op donderdag 8 september 2011 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag vandaag veel ambulant werken, ook lekker veel in de auto luisteren
Thuis wel last van, omgeving Zwolle geen probleem met ontvangstquote:Op donderdag 8 september 2011 12:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Al stoort de radio in m'n auto nog steeds, want ik heb niet zo'n beste antenne op de auto
Je moet er wel wat over hebben he!!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar Zwolle is anderhalf uur rijden, dat wordt me nu ff te gek
Neem het maar voor me op op een cassettebandjequote:Op donderdag 8 september 2011 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet er wel wat over hebben he!!
TDK90's zijn op, sorry!!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Neem het maar voor me op op een cassettebandje
quote:
Ik heb er nog wel liggen, nieuw in de verpakking.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Killerswat een homo-muziek is dat toch
Wil jij het dan opnemen voor TM??quote:Op donderdag 8 september 2011 13:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel liggen, nieuw in de verpakking.
ik vond de Killers goed, tot ze met dat laatste album kwamenquote:Op donderdag 8 september 2011 13:31 schreef minthy het volgende:
En ik vind de Killers super!!![]()
En ik ben zomaar op tijd voor m'n eerste afspraak, tabee!!
Ik ken ze niet zo heel goed (zal er ook meer van komen) maar die sigle waarmee ze bekend werden, vond ik geweldig. Daarna werd het al snel gay en emo.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond de Killers goed, tot ze met dat laatste album kwamen
Wordt lastig, die dingen liggen een kilometer of 3 bij me vandaan...quote:Op donderdag 8 september 2011 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil jij het dan opnemen voor TM??
Eens.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
vre-se-lijk.... ik dacht dat het nooit erger kon dan Umbrella maar ze heeft zich weer overtroffenquote:
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vre-se-lijk.... ik dacht dat het nooit erger kon dan Umbrella maar ze heeft zich weer overtroffen
echt wtf waarom werd dat gedraaidquote:
Wie?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Olly Murs was toch van X-Factor?
ah, ik was even bij de radio weg, dus nu weet ik het nog nietquote:Op donderdag 8 september 2011 15:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat nummer wat je hiervoor hoorde. Matig nummer. Dit is Olly:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, ik was even bij de radio weg, dus nu weet ik het nog niet
Olly Mursquote:Op donderdag 8 september 2011 15:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat nummer wat je hiervoor hoorde. Matig nummer. Dit is Olly:
[ afbeelding ]
Ik vond Tim leukerquote:Op donderdag 8 september 2011 16:52 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind er nog steeds niets aan, Spike en Marcel kan ik sowieso niet uitstaan met hun fake gedoe.
Als band is Di-rect er absoluut op vooruit gegaan, maar qua zanger niet. Ik vind die Marcel een drama.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond Tim leuker![]()
En een mooiere stem hebben
Ik ook, vind er echt niks meer aanquote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als band is Di-rect er absoluut op vooruit gegaan, maar qua zanger niet. Ik vind die Marcel een drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik vind ze juist in beide opzichten vooruit gegaan. Tim vond ik echt een vreselijke zanger, dat geconstipeerde en die steenkolen-uitspraak. Marcel's stem klinkt lekker rauw. Vind de nieuwe single echter nog niet echt geweldig. Maar, tien tegen een dat 't morgen megahit wordt, ze zijn in de ochtend ook al te gast bij Giel.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als band is Di-rect er absoluut op vooruit gegaan, maar qua zanger niet. Ik vind die Marcel een drama.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze juist in beide opzichten vooruit gegaan. Tim vond ik echt een vreselijke zanger, dat geconstipeerde en die steenkolen-uitspraak. Marcel's stem klinkt lekker rauw. Vind de nieuwe single echter nog niet echt geweldig. Maar, tien tegen een dat 't morgen megahit wordt, ze zijn in de ochtend ook al te gast bij Giel.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
Ik ga naar de kerk morgenZuipen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
Ik ga naar de kerk morgenIk ga misschien zaterdag naar de kerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:09:49GODDANK LEVEN WE NOG!!! #aardbeving reageer retweet
Wel een heel groot deel van Nederland trouwens.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:09:49GODDANK LEVEN WE NOG!!! #aardbeving reageer retweet
.
.
Ik vond die 'schade is enorm' tweet echt geweldig.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef Pino112 het volgende:
De laatste tweets van Domien, té flauw.
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2011 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond die 'schade is enorm' tweet echt geweldig.
Ik ookquote:
Dat ik nog eens een aardbeving zou meemaken had ik wel verwacht, maar lachen om een goede grap van Domien ?quote:
Waar?? Ik las ergens op de grens met Duitsland? Daar woon ik ook globaal gezienquote:
25km ZO van Nijmegen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar?? Ik las ergens op de grens met Duitsland? Daar woon ik ook globaal gezien
Ik heb niks gevoeld, wel gelachen om Fok en Twitterquote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat ik nog eens een aardbeving zou meemaken had ik wel verwacht, maar lachen om een goede grap van Domien ?
Op twitter las ik dat `t epicentrum bij Essen, Duitsland zou liggen??quote:
Dat is idd ook op de kaarten te zien.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Op twitter las ik dat `t epicentrum bij Essen, Duitsland zou liggen??
quote:
quote:
Ah, een verspringende aardbevingquote:Op donderdag 8 september 2011 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Op twitter las ik dat `t epicentrum bij Essen, Duitsland zou liggen??
Vraagt hij je dat vaker ?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
Collega komt net binnen, "voelde jij dat net ook?!"
K*T, ik ook!quote:
Holland in da hood?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
zo, rtl5 weer uitgezet, dat trok ik niet langer hoor
jupquote:
meesterlijke tv! hadden de mannen van draadstaal en koefnoen niet beter gekund!quote:
Die wens heb ik bij De Villa ook al uitgesproken... maar ik ben er bang voorquote:Op donderdag 8 september 2011 22:43 schreef themauster het volgende:
Die jongens in Holland in da hood waren hopelijk acteurs
Dat is `t trieste: volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:43 schreef themauster het volgende:
Die jongens in Holland in da hood waren hopelijk acteurs
Ik heb me ziek gelachen, wat een figurenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is `t trieste: volgens mij niet.
Toch jammer dat ik `t gemist hebdit weekend terug kijken
Ceetjequote:
quote:
Welterustenquote:
Fokkers met een leven, apart he?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
Kijk ik godsamme even de andere kant op, is hier zomaar leven...
Ja, dat weet ik niet... Heb ik namelijk niet. Ik heb Wordfeudquote:
Ik nu ook niet meer, huiswerk maken!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet... Heb ik namelijk niet. Ik heb Wordfeud
Nerdquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer, huiswerk maken!
Die hard HTML programmeren.
Ze moet eens op stap gaan met Annemiek, die 2 zullen de avond van hun leven hebben!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Roos begint al weer over dat ze biertjes heeft gehad..![]()
.
welterusten!quote:
Nee joh das Di-Rectquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh Young the Giant is dr, eindelijk eindelijk iets echt goeds
Die jongste en oudste zien er niet uit zeg. Heidi is onverminderd lekker! Wel wat botox, zo te zien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:50 schreef themauster het volgende:
Wow zag net een foto van de reÃŒnie van de serie Home Improvement van Tim allen. Die kinderen zijn groot geworden.
[ afbeelding ]
Die middelste zoon blijft wel ontzettendquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die jongste en oudste zien er niet uit zeg. Heidi is onverminderd lekker! Wel wat botox, zo te zien.
Dat is toch vaak zo met leuke mannen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die middelste zoon blijft wel ontzettend
Daar gingen volgens mij ook altijd geruchten over dat ie homo is...
En dat vind ik zwaar oneerlijk!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is toch vaak zo met leuke mannen?
Ja kijk maar naar mijquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is toch vaak zo met leuke mannen?
Dat compliment krijg ik nooit...quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is inderdaad precies de reden waarom ik het een compliment vind als mensen denken dat ik homo ben(daarom stelde ik die vraag
)
Snow Patrolquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso zou ik nu m'n radio uitzettenwat een baggermuziek
(Snow Patrol)
En ik ben homoquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef minthy het volgende:
Snow patrol![]()
Maarja, ik ben dan ook een ontzettend wijf
quote:
Gadverdammequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gadverdamme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homofoob!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik vind Snow Patrol toch wel een andere categorie dan Keane eigenlijk... zelfs beledigend voor een band als Snow Patrol in mijn ogen... Snow Patrol maakt gevoelige liedjes maar bij Keane slaat het al snel door in gezemel....quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Nee, Snow Patrol is niet mijn ding, net als Keane en dat soort aanverwante artikelen
Ja het is maar goed dat die verschillenquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Voor mij is het van hetzelfde laken een pak omdat ik zo over beide bands denkMaar ja, smaken he
Eens. Snow Patrol vind ik nog wel tof, Keane ab-so-luut niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Snow Patrol toch wel een andere categorie dan Keane eigenlijk... zelfs beledigend voor een band als Snow Patrol in mijn ogen... Snow Patrol maakt gevoelige liedjes maar bij Keane slaat het al snel door in gezemel....
Doe mij Claudia maar, maar dat was vast geen antwoord op je vraagquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mij Claudia maar, maar dat was vast geen antwoord op je vraag
neequote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mij Claudia maar, maar dat was vast geen antwoord op je vraag
Ik gok nog steeds op een kerstversie van Plagequote:Op vrijdag 9 september 2011 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Die Bruno Mars is ook dramatischZullen we wel heel vaak gaan horen ook met kerst
Just the way you are vind ik welquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Die Bruno Mars is ook dramatischZullen we wel heel vaak gaan horen ook met kerst
Ja maar jij was homo tochquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Just the way you are vind ik wel
quote:
Rabbering.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:49 schreef themauster het volgende:
Wie doet EW vanavond ik zie dat Domien er niet is
Dat klinkt wel goedquote:
Hopelijk gooien ze er ook nog wat gabberplaatjes inquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat word een avond lang bril grappen
Die waren een jaar geleden leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wist u dat Roel zijn ruitenvloeistof koopt bij Rabbering?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wat is de Jopenkerk?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:07 schreef borisz het volgende:
Tijd om naar de mis te gaan. In de Jopenkerk uiteraard
Ook andere jopen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Grand Cafe en restaurant. www.jopenkerk.nl
Met diverse Jopenbieren
Ik dacht hier aanquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Grand Cafe en restaurant. www.jopenkerk.nl
Met diverse Jopenbieren
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht hier aan![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Dat is wel een gevalletje ''Duh''quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:23 schreef Pino112 het volgende:
Direct is Alarmschijf, ook maar MH dan?
Giel na apertquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:28 schreef Pino112 het volgende:
Klinkt helemaal geweldig wow wow wow!![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |