"Maar het is zo lekker!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:30 schreef Staal het volgende:
Jamie is een leuke jongen om te zien.
Maar het was iets met spinazie. Beetje olijfolie en er lag me toch een dikke laag olie in die pan. Toen was de spinazie klaar, deed er nog wat over en weer beetje olijfolie en verdomd hij goot er een waanzinnige hoeveelheid olie over. Voor de camera ziet het er mooi uit maar mij leek het niet te eten. Maar mensen nemen dat oliegebruik wel over omdat ze inderdaad denken dat het gezond is.
En door al die olie krijg je trouwens nauwelijks nog boter meer terwijl dat zo lekker kan zijn.
Je moet gewoon niet teveel onder je neus stoppen als je niet dik wilt worden.
Azijn over de spinaziequote:Op donderdag 8 september 2011 13:30 schreef Staal het volgende:
Jamie is een leuke jongen om te zien.
Maar het was iets met spinazie. Beetje olijfolie en er lag me toch een dikke laag olie in die pan. Toen was de spinazie klaar, deed er nog wat over en weer beetje olijfolie en verdomd hij goot er een waanzinnige hoeveelheid olie over. Voor de camera ziet het er mooi uit maar mij leek het niet te eten. Maar mensen nemen dat oliegebruik wel over omdat ze inderdaad denken dat het gezond is.
En door al die olie krijg je trouwens nauwelijks nog boter meer terwijl dat zo lekker kan zijn.
Je moet gewoon niet teveel onder je neus stoppen als je niet dik wilt worden.
Best maar dan moet je niet zeuren als je dan dikker wordt. Maar het rare is, ze gaan dan ineens allemaal vieze dingen eten. De meeste lightproducten bevatten weliswaar minder vet maar wel veel meer suiker en daar gaat je light.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Maar het is zo lekker!"
Dat soort mensen.
Lol! Ik vind Jamie niet de meest briljante kok, maar ik zou hem mijn keuken toch niet uitschoppen, mijn bed welquote:Op donderdag 8 september 2011 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb altijd geroepen, mijn bed zou ik hem niet uitschoppen, mijn keuken wel
Dit dus. En robin iig ook nietquote:Op donderdag 8 september 2011 13:42 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Lol! Ik vind Jamie niet de meest briljante kok, maar ik zou hem mijn keuken toch niet uitschoppen, mijn bed wel
Suiker moet er wel in want anders zijn die producten al helemaal niet voorbij je strottenhoofd te krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Best maar dan moet je niet zeuren als je dan dikker wordt. Maar het rare is, ze gaan dan ineens allemaal vieze dingen eten. De meeste lightproducten bevatten weliswaar minder vet maar wel veel meer suiker en daar gaat je light.
Nigellaquote:Op donderdag 8 september 2011 13:55 schreef Id_do_her het volgende:
Er is maar één tv-kok:
[ afbeelding ]
Precies. En daar is ook nog eens geen bullshit lightversie van.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
NigellaHet lekkerste dat je in een keuken kan aantreffen.
Ze is al 51 en ziet er echt grandioos uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:55 schreef Id_do_her het volgende:
Er is maar één tv-kok:
[ afbeelding ]
Die zou ik dan weer eerder mijn keuken uittrappen, maar niet mijn bedquote:Op donderdag 8 september 2011 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
NigellaHet lekkerste dat je in een keuken kan aantreffen.
51? Werkelijk? Wow.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze is al 51 en ziet er echt grandioos uit.
Maar het is wel provocatie wat ze sjouwt in de keuken..
Het is een spijkerharde MILF die ook nog eens goed kookt, dus provocatie? Nee. Perfectie? Ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze is al 51 en ziet er echt grandioos uit.
Maar het is wel provocatie wat ze sjouwt in de keuken..
Ze is uit januari 1960, dus bijna 52 zelfs. Kon het zelf eerst ook niet geloven. Ze is beeldschoon.quote:
Absoluut.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze is uit januari 1960, dus bijna 52 zelfs. Kon het zelf eerst ook niet geloven. Ze is beeldschoon.
"Heeft u zoutvrees? Eet KEES!"quote:Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef Staal het volgende:
Eens met rubje. Goh.
Maar ik ben benieuwd naar de ervaringen. Als het in de winkel ligt dan koop ik het. Omdat ik wil weten hoe het smaakt. Heb een vermoeden maar wil weten of het klopt. Daarna mag het product falen..
Ik heb dat ook nooit begrepen, met hammen reclame maken voor kaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kezen = neuken. Op de 1 of andere manier moek aan die ranzige milmer reclame denken met die vrouw die dan achter 2 kazen zit alsof het haar benen zijn , als dat iemand wat zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |