zaterdag 5 november, meet @ Oude Markt, Enschedequote:
Twente hoeft 's zondags pas te voetballen hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef FCTVCF het volgende:
Zaterdag niet echt een lekkere dag voor mij, maar zal kijken.
Ja maar hoe moet ik zaterdagavond van Enschede naar Fleringen weer thuis komen.. moet zondagochtend voetballen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente hoeft 's zondags pas te voetballen hoor
ja, daar zat Martijn ook al mee; die komt vanaf Albergenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:21 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet ik zaterdagavond van Enschede naar Fleringen weer thuis komen.. moet zondagochtend voetballen.
Ik denk dat jij maar eens even gaat BOB'en dan..quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zelfde probleem met mij.. hoe kom ik weer thuis?
naar huis?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehequote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar eens even gaat BOB'en dan..
Doormeeten tot de eerste trein gaat. Of met Bas mee terugrijden als hij naar de meet komt. (en niet heeft gedronken)quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In Bas ja. BAM!quote:
Oh die vliegt dus naar A'lo.quote:
Niet, we laten het dak eraf gaan als wij er zijn !quote:Op woensdag 7 september 2011 23:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh die vliegt dus naar A'lo.
Tot hoe laat is alles open in E'de?
zolang het dak niet instortquote:Op woensdag 7 september 2011 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet, we laten het dak eraf gaan als wij er zijn !
Moet je daar nou weer grapjes over maken?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zolang het dak niet instort
jij begonquote:Op woensdag 7 september 2011 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Moet je daar nou weer grapjes over maken?
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet, we laten het dak eraf gaan als wij er zijn !
Ik bedoel groot feest enzoquote:
Jij doet serieus.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:01 schreef Daywalk3r het volgende:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬
Uurtje of 4/5quote:Op woensdag 7 september 2011 23:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh die vliegt dus naar A'lo.
Tot hoe laat is alles open in E'de?
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dragan je bent er weer
Hoe was je vakantie?
Beter, en dan aan het werk of?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:34 schreef haakon het volgende:
Volgende week laatste mondeling, dan klaar met school!
Dat is niet fijn, sterktequote:Op donderdag 8 september 2011 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen als het goed is naar de huisarts, verdenking van Migraine..
kippen plukken?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy allen.
Weet iemand nog een vacature voor in 't magazijn toevallig?
Of iets op een helpdesk. Ergens in een straal van 30km van Nijverdal.
Moet vast werk hebben potdomme.
Ja, heftig he?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Twentse tiener dreigt met bloedbad op school
ik distantieer me van die tukker turk.
Idd, heftigquote:Op donderdag 8 september 2011 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heftig he?
Vooral omdat ik echt heel veel mensen ken die naar het ROC gaan..
Maar goed dat hij nog voor hij iets kon doen is opgepakt
dikke faal van die kerelquote:Op donderdag 8 september 2011 18:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, heftigMaar las dat ze allebei niet op ROC zitten, dus waarom dan dreigen om iets te doen op het ROC
Misschien zit dat meisje daar op school?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, heftigMaar las dat ze allebei niet op ROC zitten, dus waarom dan dreigen om iets te doen op het ROC
Nee, wat ik in de krant las niet (met allebei bedoel ik jongen die dreigde en meisje om wie hij liefdesverdriet zou hebben)quote:Op donderdag 8 september 2011 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien zit dat meisje daar op school?
Ah, zo.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, wat ik in de krant las niet (met allebei bedoel ik jongen die dreigde en meisje om wie hij liefdesverdriet zou hebben)
Dat zou idd kunnen, maarja, blijft speculeren natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, zo.
Misschien zit daar wel een jongen op school die er met dat meisje vandoor is gegaan?
En in welke richting die helpdesk?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy allen.
Weet iemand nog een vacature voor in 't magazijn toevallig?
Of iets op een helpdesk. Ergens in een straal van 30km van Nijverdal.
Moet vast werk hebben potdomme.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef GimmeGore het volgende:
Nou maar hopen dat ze niet naar de juridische afdeling gaan, dan zit ik veilig
Daaromquote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef Under_Score het volgende:
dan krijgen ze een dikke rechtzaak aan de broek.
aan zijn twitter te zien heeft hij weinig school gehad.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je dagelijks 15 gram school nodig hebtquote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aan zijn twitter te zien heeft hij weinig school gehad.
hmm, een hele school ook goed?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je dagelijks 15 gram school nodig hebt
Voor een compleet en gebalanceerd dieet
Niet in één keer, ligt wat zwaar op de maag.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, een hele school ook goed?
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm,
oke. een visje in de week dus?
Goede zet om dan direct het hele ROC neer te maaien.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
aan zijn twitter te zien heeft hij weinig school gehad.
Zie mijn reactie in dat topic, gebeurde echt dagelijks op de Sumpelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lekker praktisch ook van die vent
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zie mijn reactie in dat topic, gebeurde echt dagelijks op de Sumpel.
Als ik mij niet vergis zat ik daar jaren geleden ook opquote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zie mijn reactie in dat topic, gebeurde echt dagelijks op de Sumpel.
Ja, ik dacht dat ik gewoon te moe was ofzoquote:Op donderdag 8 september 2011 21:13 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ja vette aardbeving net he ?![]()
Had ik nog nooit meegemaakt .
Ik zit hier op zolder en het huis schudde best
Mja, dat dus. Merkte het wel, maar niet heel erg ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik meende wel wat te voelen. Maar dat was zo gigantisch licht dat ik dacht dat ik iets verbeelde
Ben niet zo gevoeligquote:Op donderdag 8 september 2011 21:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik dacht eerst damn er smijt er hier wel een heel hard met een deur. Zo ervaarde ik het. Amper te voelen dus
Waarschijnlijk schud het boven meer dan beneden .quote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef Mdrop het volgende:
Wtf. .. mn broertje ineens naar beneden met de vraag wat er was, niets gevoeld hier.
Ja geen idee, hier echt niets.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef DeKleineBaas het volgende:
Waarschijnlijk schud het boven meer dan beneden .
Soort van toren effect in het klein ?
twitter:112Twente twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:14:40BREKEND: Aardbeving in Twente! reageer retweet
Ik woon zeg maar op de eerste verdieping. Dus misschien dat ik daarom heel iets voeldequote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schud het boven meer dan beneden .
Soort van toren effect in het klein ?
Was toch "goed" te voelen in Nijverdalquote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef norich het volgende:
Aardbeving? Waar? Ik heb niks gemerkt![]()
Whowtwitter:112Twente twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:20:02BREKEND: De aardbeving in Twente had een kracht van 4.5 op de schaal van richter. reageer retweet
4.5 is nog best veel hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Mdrop het volgende:
Whowtwitter:112Twente twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:20:02BREKEND: De aardbeving in Twente had een kracht van 4.5 op de schaal van richter. reageer retweet
.
Nou hier echt niks gemerkt. Pa en ma hebben ook niks gemerkt.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was toch "goed" te voelen in Nijverdal
Wij welquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef norich het volgende:
[..]
Nou hier echt niks gemerkt. Pa en ma hebben ook niks gemerkt.
hier ook niet. Volgens mij moet je stil hebben gezeten om het gevoeld te hebben. Als het idd aanvoelt alsof iemand met de deuren smijt merk je er weinig van als je zelf bezig bentquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef norich het volgende:
[..]
Nou hier echt niks gemerkt. Pa en ma hebben ook niks gemerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
helaas wel, is maar 1 km héquote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef Mdrop het volgende:
Ik heb zo'n idee dat wanneer de duitsers binnenvallen half Nederland het ook niet merkt tot het op Twitter/FOK! of wat ook staat.
Wilders.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wie stemt er voor een invasie van duitsland?
Volkswagen opeisenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wie stemt er voor een invasie van duitsland?
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heeft iemand een tank over?
Bij mijn pa op t werk staan er wel een paar.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
een stuk of 6.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Je kunt wel in ons tuinhuis terechtquote:Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja
Heb jij nog ruimte?
Gepost vanaf mijn Nokia telefoon
Dankquote:Op donderdag 8 september 2011 22:29 schreef norich het volgende:
[..]
Je kunt wel in ons tuinhuis terecht
Ik had er anders een mee naar lowlands, viel praktisch uit elkaar, maar ik kon tot het einde gewoon me sms'en. Daarna weggegooid.quote:
Ja, de oude Nokia's waren superieurquote:Op donderdag 8 september 2011 22:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had er anders een mee naar lowlands, viel praktisch uit elkaar, maar ik kon tot het einde gewoon me sms'en. Daarna weggegooid.
En als hij gestolen was had ik tenminste nog mijn normale telefoonquote:Op donderdag 8 september 2011 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, de oude Nokia's waren superieur
Had het ook over kennersquote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nokia E7...ik ben er hartstikke blij mee
Vind 'm wel grappig. Brekendquote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:112Twente twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:14:40BREKEND: Aardbeving in Twente! reageer retweet
Die grap ken ik wel maar ik maakte 'm toch evenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Under_Score het volgende:
hou F11 ingedrukt voor een simulatie van de aardbeving van vandaag.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Under_Score het volgende:
hou F11 ingedrukt voor een simulatie van de aardbeving van vandaag.
die doet het niet bij mijquote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Linker shift + alt + printscreen voor onweersimulatie
Windows 7 welquote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die doet het niet bij mijstomme windows vista.
ik krijg alleen een venstertje die graag wil dat ik een en ander aanzet. en dat ga ik dus niet doen.quote:
Van uitstel komt afstel. Hup naar bed jij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
Ook nog steeds niet aan het slapen
Ik heb wel een tank, maar da's een dwarf paladinquote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jij wel ja, wat een kut dingquote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nokia E7...ik ben er hartstikke blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol.quote:
Maakt me niet heel veel uit. Iets ICT gerelateerds.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En in welke richting die helpdesk?
Uhhuquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb jij ook zitten zuipen gisteren?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:38 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh!
[..]
Jij wel ja, wat een kut ding
quote:
Jazeker. Ik was gisteren op de kermis...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, ook mooi dat er niet 10 man bewaking ofzo achter aan rent.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben jij vandaag ook zo lekker geil, Sylvana?
Hoezo vandaag?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben jij vandaag ook zo lekker geil, Sylvana?
Ik heb zo'n pikzwart vermoeden dat jij altijd geil bent.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig vandaag lekker geil ben.Ik dacht jij misschien ook...
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pikzwart vermoeden dat jij altijd geil bent.
Wehe ja wat een woordkeuze.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Nee, dat valt wel mee hoor...
Ik ben altijd lekker geilquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig vandaag lekker geil ben.Ik dacht jij misschien ook...
geweldig!quote:
haast net zo geweldig!quote:
Henquote:
Beterschapquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
hoiziek vandaag, stekekende hoofdpijn en af en toe misselijk
je moet doen wat je zelf mooi vindtquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm ik kan beige lederen interieur ruilen met wat bijbetaling tegen mijn zwarte.
Ik vraag me alleen af of dit past in een verder donker interieur. Met een lichtgrijse buitenkant
Nein.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zullen we er weer een Hitler-topic van maken?
denk zelf dat het dan niet echt een mooi geheel wordt... kameraad heeft ooit donkergroene Golf 4 gehad met helemaal beige interieur; echt super mooiquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm ik kan beige lederen interieur ruilen met wat bijbetaling tegen mijn zwarte.
Ik vraag me alleen af of dit past in een verder donker interieur. Met een lichtgrijse buitenkant
dankjequote:
hmmm, alleen de stoelen... weet niet of dat wel zo mooi gaat staanquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
in dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de stoelen dus.
dan kun je je afvragen waarom hij dan nu ineens toch zwarte stoelen erbij wilquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb die vent gevraagd of hij 't verder ook zwart heeft binnenin.
Hij heeft een paarse auto en vond beige niet staan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kun je je afvragen waarom hij dan nu ineens toch zwarte stoelen erbij wil
installatie van Office 2010 Pro Plus loopt, had tot nu toe nog Office 2000 Premium
Top pakketje, met de juiste crack loopt het helemaal fantastischquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:05 schreef ReMcOrE het volgende:
installatie van Office 2010 Pro Plus loopt, had tot nu toe nog Office 2000 Premium
maar was de rest van het interieur wel zwart dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij heeft een paarse auto en vond beige niet staan.
ik heb geen crack gebruikt, maar een ISO van een kopie van de originele DVD (bedrijfsversie 32bit NL)quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Top pakketje, met de juiste crack loopt het helemaal fantastisch.
Jah. Dus heb even een foto gevraagd van dashboard en voorstoelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar was de rest van het interieur wel zwart dan?
[..]
ik heb geen crack gebruikt, maar een ISO van een kopie van de originele DVD (bedrijfsversie 32bit NL)dus installeren en het werkt!
quote:
Daar was ik ook mee bezig (nouja, de was aan het ophangen) toen kwam vriendlief me uit zichzelf helpen. Les 1: Denk nooit dat hij dat zonder reden doetquote:
Oh en jij vindt dat vast en zeker ook heel erg?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar was ik ook mee bezig (nouja, de was aan het ophangen) toen kwam vriendlief me uit zichzelf helpen. Les 1: Denk nooit dat hij dat zonder reden doet![]()
Nu afwassen en eten koken, gewoon simpel pasta vanavond
Ja, hartstikkequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh en jij vindt dat vast en zeker ook heel erg?
Have fun!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Deze man gaat sporten! 1.5 uur cardio! Met pink concert dvd in de filmzaal op de sportschool.
Vind het niet mooi eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Opzich kan 't wel.
En dan in deze auto
[ afbeelding ]
dat wordt dus geen slaap vannachtquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar was ik ook mee bezig (nouja, de was aan het ophangen) toen kwam vriendlief me uit zichzelf helpen. Les 1: Denk nooit dat hij dat zonder reden doet![]()
Het is dus na de was ophangen meteen al uitgevoerdquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat wordt dus geen slaap vannacht
ik ook nietquote:
alvast veel plezierquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:06 schreef haakon het volgende:
Eem naar de Makro geweest, straks verjaardag, morgen Q-Base, zondag brak ween...
Wat een weekend
best leuk om te kijken (in de reclames van Top Gear)quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké het is minder als de heren, maar het valt eigenlijk nog best mee.
Ja inderdaad, inmiddels is het trouwens 1-0quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
best leuk om te kijken (in de reclames van Top Gear)maar die kans van net was wel een beetje hilarisch
nice! wel gemist, keek naar 760Li vs. S63AMGquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja inderdaad, inmiddels is het trouwens 1-0.
2-0, 't geet d'r ofquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
nice! wel gemist, keek naar 760Li vs. S63AMG
Heujquote:
Remcoquote:
Martijn!quote:
staat genoteerd in de agenda, dus vooralsnog van de partijquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Remco![]()
Hoe is het? 5 november ook van de partij?
kijk aanquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik hoop trouwens dat ik er kan zijn. binnenkort met de vriendin samenwonen
we hebben het huis al zowat gekochtquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk aanwaar willen jullie gaan wonen dan?
Ah, tof!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ben ook benieuwd! PM?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we hebben het huis al zowat gekocht
bod is geaccepteerd en nu papierwerk nog rond maken.
ik zal je via PM even laten weten waar.
zie PMquote:
ik hoop hetquote:
mooi werk kerelquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Gaaf!! Ziet er echt heel mooi uit!quote:
Tof!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ja ik keek Sport1 blijkbaarquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kijk nu RTV Oost, maar daar staat het nog 1-0
Ja goed hé, en als alles mee zit wel, moet even zien hoe ik thuis komquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Martijn!![]()
Zelfde vragen aan jou
Ze leken wel heel mannelijk ineens, maar weet ik veelquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef ReMcOrE het volgende:
bij Sport1 stond het 2-0 voor FC Twente Vrouwen?
Jup, mooi iets dat Sport1quote:
19:22 uit betrouwbare bron gehoord.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef ReMcOrE het volgende:
de wedstrijd begon om 19.30, maar Sport1 was eerder?
Woon je nog bij je ouders danquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
welke wedstrijd heb jij nou zitten kijken dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ze leken wel heel mannelijk ineens, maar weet ik veel.
[..]
Jup, mooi iets dat Sport1!
[..]
19:22 uit betrouwbare bron gehoord.
#millazquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:07 schreef ReMcOrE het volgende:
welke wedstrijd heb jij nou zitten kijken dan?
ik woon nog steeds bij m'n ouders jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders danIk heb altijd gedacht jullie al samenwoonden. Gefeliciteerd he.
Succes met het papierwerk. Het duurde bij mij ook even voordat alles zo was ingevuld zoals ze het bij de hypotheekverstrekker wouden hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wouter wat doe je
Ik dacht ....
Laat ook maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |