zaterdag 5 november, meet @ Oude Markt, Enschedequote:
Twente hoeft 's zondags pas te voetballen hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef FCTVCF het volgende:
Zaterdag niet echt een lekkere dag voor mij, maar zal kijken.
Ja maar hoe moet ik zaterdagavond van Enschede naar Fleringen weer thuis komen.. moet zondagochtend voetballen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente hoeft 's zondags pas te voetballen hoor
ja, daar zat Martijn ook al mee; die komt vanaf Albergenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:21 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet ik zaterdagavond van Enschede naar Fleringen weer thuis komen.. moet zondagochtend voetballen.
Ik denk dat jij maar eens even gaat BOB'en dan..quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zelfde probleem met mij.. hoe kom ik weer thuis?
naar huis?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehequote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar eens even gaat BOB'en dan..
Doormeeten tot de eerste trein gaat. Of met Bas mee terugrijden als hij naar de meet komt. (en niet heeft gedronken)quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In Bas ja. BAM!quote:
Oh die vliegt dus naar A'lo.quote:
Niet, we laten het dak eraf gaan als wij er zijn !quote:Op woensdag 7 september 2011 23:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh die vliegt dus naar A'lo.
Tot hoe laat is alles open in E'de?
zolang het dak niet instortquote:Op woensdag 7 september 2011 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet, we laten het dak eraf gaan als wij er zijn !
Moet je daar nou weer grapjes over maken?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zolang het dak niet instort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |