Ja, want ze heeft het ook met de helft van de deelnemers gedaan natuurlijk...quote:Op donderdag 8 september 2011 09:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
leuk later als het kind naar school toe gaat en dat je moeder dan bekend staat als de hoer van de gouden kooi
want? ik zou niet weten waaromquote:Op donderdag 8 september 2011 09:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft het ook met de helft van de deelnemers gedaan natuurlijk...
Misschien moet je het gedrag van haar toenmalige vriendje ook nog even gaan verdedigen?
waarheid mag gezegd worden, of wordt ze nu ineens zielig gevonden omdat ze zwanger is en op straat wordt gezetquote:
Niemand verdient het om in zo'n staat op straat te worden gezet. En als ik de verhalen moet gelovenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
waarheid mag gezegd worden, of wordt ze nu ineens zielig gevonden omdat ze zwanger is en op straat wordt gezet
quote:
nee het hoort zich normaal gesproken ook niet dat je een zwangere DAME op straat gooit maarja het is Amanda maar..quote:Op donderdag 8 september 2011 09:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niemand verdient het om in zo'n staat op straat te worden gezet. En als ik de verhalen moet gelovenis HIJ vreemdgegaan. Hij had op straat moeten staan, maar ze zal wel bij hem zijn ingetrokken
Zo'n hoer vind ik haar nou ook weer niet, ze is misschien wat goedkoop maar staat er bij mij niet bekend om dat ze half Nederland heeft afgewerkt
noem het hoe je wilt, snol, goedkoop wijf, vrouw zonder normen en waarden, trash,quote:Op donderdag 8 september 2011 09:41 schreef Copycat het volgende:
Je weet wat de definitie van een hoer is?
Ik ben ook geen fan van Amanda, geloof haar lezing van het gebeurde niet direct als de volledige waarheid en niets dan de waarheid, maar om haar nu een hoer te noemen.
Dit.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:52 schreef Copycat het volgende:
Ik neem de woorden van Amanda Balk met een fikse korrel zout.
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:45 schreef sherezade het volgende:
noem het hoe je wilt, snol, goedkoop wijf, vrouw zonder normen en waarden, trash,
ze verkoopt haar lichaam toch ook? als jij met je puni langs een paal moet draaien in stoeipakjes en erotische massages geven om zo brood op de plank te krijgen dan ben je een goedkoop wijf
Waarom zo nodig je puni showen? je kunt immers ook een kantoorbaan nemen
want? leg uitquote:
Dat maakt je nog steeds geen hoer, Simpleton.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:51 schreef sherezade het volgende:
want? leg uit
Jij vind het dus normaal dat je als beroep paaldanscursussen geeft en erotische dansen en massages?
ben je een collega van Amanda soms?
Het is zo ongeveer van hetzelfde niveau als ieder willekeurig (bekend) persoon voor hoer of vette zeug uitmaken, zelfs als ze alleen maar zwanger zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
want? leg uit
Jij vind het dus normaal dat je als beroep paaldanscursussen geeft en erotische dansen en massages?
ben je een collega van Amanda soms?
is onzin, Amanda spant gewoon de kroon hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer van hetzelfde niveau als ieder willekeurig (bekend) persoon voor hoer of vette zeug uitmaken, zelfs als ze alleen maar zwanger zijn.
Dat zij zich nou kan vinden in een wereldje van paaldansen en erotisch masseren maakt haar nog niet goedkoop of een hoerquote:Op donderdag 8 september 2011 09:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee het hoort zich normaal gesproken ook niet dat je een zwangere DAME op straat gooit maarja het is Amanda maar..
Geen hoer? volgens mij heb je dan wat gemist, ze heeft zich open en bloot laten bewerken in de gouden kooi door jan en alleman..man of vrouw..
wat een dame is het toch he, paaldans cursussen geven, erotischa massages geven ja echt een classy lady
http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index2.html
Like a boss....quote:Op woensdag 7 september 2011 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
haar verklaring zou zijn dat hij erg kwaad op haar is geworden omdat zij uit haar dak was gegaan nadat hij aan haar had bekend dat hij was vreemdgegaan begrijpu.
Ze moet zeker zelf weten wat ze doet, maar ik vind het geen normaal gedrag voor toen een 18 jarige..mijn ding is het in ieder geval nietquote:Op donderdag 8 september 2011 10:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zij zich nou kan vinden in een wereldje van paaldansen en erotisch masseren maakt haar nog niet goedkoop of een hoer. Mensen die aan groepsex doen, swingen of regelmatig een andere bedpartner hebben maakt iemand ook nog geen hoer oid. Zolang ze er geen smerige ziektes op nahoudt en er gelukkig mee is moet ze lekker doen wat ze wilt
.
Maar jouw visie op de wereld is anders dan de mijne, alleen ik verpak het behoorlijk en jij denkt dat je de hele wereld hebt met die grote scheur van je. WAY TO GO GIRLLL
PEACE, I'm out
Veel meer dan een paar vuilniszakken met kleren, een vuilniszak met tasjes en haarstukken, een beautycase en een stijltang zal het inderdaad niet geweest zijn.quote:“Ik ben zonder pardon op straat gezet, mijn spullen zijn uit zijn huis gehaald en in een opslagloods geplaatst. Ik heb niets”
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel meer dan een paar vuilniszakken met kleren, een vuilniszak met tasjes en haarstukken, een beautycase en een stijltang zal het inderdaad niet geweest zijn.
Ik hoop dat alles goed is met haar moneymaker ongeboren kind.
Die zijn er zat hoor, wil ze de kost niet geven.. de 1e die me te binnen schiet is Tatjana.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
is onzin, Amanda spant gewoon de kroon hoor.
Welke celebs hebben zich nog meer dan live op tv laten &*%# door meerdere mannen???
En wetende dat er 24/7 camera's op je gericht zijn en altijd met je vleeswaren showen in DGK.en orgies met mannen en vrouwen in het zwembad en dat terwijl ze toen amper 18 was.
zij was er al van begin af aan op uit om op deze manier de aandacht trekken door haar lichaam te gebruiken en er uiteindelijk een slaatje uit te willen slaan.
Ik ken niemand van de celebs die dit op soortgelijke wijze gedaan heeft of vergis ik me?
Zij is gewoon vies
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die zijn er zat hoor, wil ze de kost niet geven.. de 1e die me te binnen schiet is Tatjana.
je zegt het goed ja afkeer ja, maar gelukkig heeft ze ook nog fans hierquote:Op donderdag 8 september 2011 13:17 schreef Ole het volgende:
Ik zie dan weer afkeer naar Amanda, vooral van één bepaalde user
Afkeer. Spreek momenteel 3 talen tegelijk. Shit happens.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
Ik zie veel in dit topic, maar afgunst dan weer niet.
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze moet zeker zelf weten wat ze doet, maar ik vind het geen normaal gedrag voor toen een 18 jarige..mijn ding is het in ieder geval niet
Toen ik 18 was zat ik nog fulltime aan de studie en verdiende ik mijn geld met vakken vullen bij de c1000 maar schijnbaar is het tegenwoordig normaal als je dus zo je geld verdient
Maarja als jij dat allemaal normaal vind , je live laten naaien op tv en je vleeswaren continue uitstallen en daar je geld mee verdienen dan zegt dat weer genoeg over jouw normen en waarden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let niet op de taalvauten.quote:dat wat amanda verteld is helemaal niet waar nick ging helemaal niet vreemd. en waarom verteld zij niet wat zij heeft gedaan, ingebroken in nick zijn huis en alles kapot heeft geslagen en zijn laptop met al zijn muziek der op heeft meegenomen. en dreigt en zegt dat hij het alleen terug krijgt als hij haar geld geeft. en we praten over veel geld amanda is gewoon een vieze golddigger en dat weet ik al sinds vroeger ze doet helemaal niks in haar leven en dat zou ze ook nooit doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |