abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101857790
Ik ken er precies 2, alleen nu nog een andere naam bij een van de twee verzinnen :P
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
pi_101857979
ik heb meer problemen met long op het moment :')
Mijn reviews
pi_101857990
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ken er precies 2, alleen nu nog een andere naam bij een van de twee verzinnen :P
Ik zal even helpen,
Almost Famous iig, net als Billy..., Kate Hudson, Noah Taylor, Philip Seymour Hoffman en natuurlijk Zoooooooooeeeeeeeyyyyyyy :P
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_101858002
Gaan jullie nou hints posten in het slowchattopic?
pi_101858041
ik post alleen frustraties geen hints :P
Mijn reviews
pi_101858054
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik post alleen frustraties geen hints :P
Ik heb geen zin om na te denken over links, dus post ik maar wat hints :P
pi_101858310
Argh, dit wordt niks me laatste link wordt echt 20 films lang :P
Mijn reviews
pi_101858325
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:18 schreef Asap het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om na te denken over links, dus post ik maar wat hints :P
Dan minstens in fmt zelf, hier komt niet iedereen. En het is ook niet erg netjes om ongevraagd op iemand anders zijn vraag hints te posten als het topic nog niet stilgevallen is. 8-)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_101858379
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:26 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dan minstens in fmt zelf, hier komt niet iedereen. En het is ook niet erg netjes om ongevraagd op iemand anders zijn vraag hints te posten als het topic nog niet stilgevallen is. 8-)
als je dat doet krijg je voor je het weet pm's van patch...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_101858419
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:27 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

als je dat doet krijg je voor je het weet pm's van patch...
Idem hier :P, maar DF heeft wel gelijk. Ik had niet een hint moeten posten :) Maar goed normaal zou ik dit alvast zetten in het reguliere topic omdat ik niet verder kom met Fugit en anderen wellicht help
pi_101859814
Topic bijna vol 8-).

Toch nog 2 puntjes uit weten te halen.
pi_101860077
Ik ben net begonnen aan attack the block. Aliens - gangsta's 0-1 _O-
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_101860420
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef DragonFodder het volgende:
Best wel een grappige film, heb hem laatst ook gezien :)
pi_101860735
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef DragonFodder het volgende:
Toevallig gisteren gezien :D

quote:
Sam: We should call the police.
Pest: You'd be better off calling the Ghostbusters love
pi_101861171
quote:
Ron: You discovered a species hitherto unknown to science, possibly extra-terrestrial in nature, and you kicked its head in.
:)
  maandag 12 september 2011 @ 18:13:46 #191
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_101864806
Ik zal geen PM verzenden over het posten van hints in dit topic.ok? :P
Maar laat het aub niet weer gebeuren. foei.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_101865812
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef Patch het volgende:
Ik zal geen PM verzenden over het posten van hints in dit topic.ok? :P
Maar laat het aub niet weer gebeuren. foei.
O-)
pi_101876961
Ok mensen, ik weet nu officieel alle films met Johnny Depp op volgorde uit mijn hoofd. Kom maar op met het volgende dubbelepuntentopic :7.
pi_101877312
Waarom, pico?
pi_101877512
Ik heb dit boek gekocht:
http://www.amazon.com/Moo(...)ything/dp/159420229X

Het heeft me 20 minuten gekost om ze allemaal te onthouden. Ben benieuwd of ik ze morgen nog 100% accuraat op kan noemen, maar het zal dichtbij komen :).
pi_101877562
En waarom Johnny Depp, omdat van alle movie trivia dingen die ik kon bedenken die het meeste rendement zal halen denk ik :P.
pi_101877700
Ik heb ook eens een boek over mindmappen/snellezen gelezen. Volgens mij kost het me meer tijd en moeite om er ezelsbruggen van te verzinnen dan wanneer ik het gewoon stamp.

't Is trouwens 'de broer van'.
pi_101877910
Ik ben altijd erg goed in stampen geweest, maar dit is bij eerste poging echt al opzienbarend veel beter dan ik ooit op die manier had kunnen leren.

Het grappigste is dat voor de films die ik niet heb gezien het gemakkelijker is om om te zetten naar iets memorabels, omdat ik creatief om moet gaan met de titel in plaats van een karakter uit die film te gebruiken :).

En inderdaad, leuk dat ze beide schrijven maar allebei op een heel andere manier.
pi_101878215
Maar Depps lijst is erg lang. Ik vind dat je het met 20 minuten snel hebt gedaan. Ben benieuwd of je het morgen onthouden hebt.
Het kan best zijn dat zoiets effectief is in het onthouden van rijtjes, maar als ik dit zou moeten toepassen terwijl ik aan het studeren ben (en dan gaat het over zowel rijtjes als over schema's/feedbacksystemen), doe ik er 5 keer zo lang over. Die tijd heb ik niet.

Ik ga je morgenavond testen op Johnny Depp!
pi_101878536
Een schema is inderdaad weer heel wat anders. Ik ben opzettelijk begonnen met een simpel rijtje, maar waarvan ik dacht dat die net te lang zijn om haalbaar te zijn. Jaartallen heb ik trouwens bewaard voor een volgende poging.

Ik ben zelf ook erg benieuwd, maar ik heb wel het idee dat het best goed in mijn hoofd zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')