Ik zal even helpen,quote:Op maandag 12 september 2011 15:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ken er precies 2, alleen nu nog een andere naam bij een van de twee verzinnen
Ik heb geen zin om na te denken over links, dus post ik maar wat hintsquote:Op maandag 12 september 2011 15:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik post alleen frustraties geen hints
Dan minstens in fmt zelf, hier komt niet iedereen. En het is ook niet erg netjes om ongevraagd op iemand anders zijn vraag hints te posten als het topic nog niet stilgevallen is.quote:Op maandag 12 september 2011 15:18 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om na te denken over links, dus post ik maar wat hints
als je dat doet krijg je voor je het weet pm's van patch...quote:Op maandag 12 september 2011 15:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan minstens in fmt zelf, hier komt niet iedereen. En het is ook niet erg netjes om ongevraagd op iemand anders zijn vraag hints te posten als het topic nog niet stilgevallen is.
Idem hierquote:Op maandag 12 september 2011 15:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je dat doet krijg je voor je het weet pm's van patch...
Best wel een grappige film, heb hem laatst ook gezienquote:Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben net begonnen aan attack the block. Aliens - gangsta's 0-1
Toevallig gisteren gezienquote:Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben net begonnen aan attack the block. Aliens - gangsta's 0-1
quote:Sam: We should call the police.
Pest: You'd be better off calling the Ghostbusters love
quote:Ron: You discovered a species hitherto unknown to science, possibly extra-terrestrial in nature, and you kicked its head in.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef Patch het volgende:
Ik zal geen PM verzenden over het posten van hints in dit topic.ok?
Maar laat het aub niet weer gebeuren. foei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |