chicken !quote:Op woensdag 7 september 2011 19:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn twijfels of ik wel ga want ik moet eigenlijk aan mijn portfolio gaan werken
want ja betere baan zoeken en alles
quote:
3D? Wat voor 3D? Wat voor studie heb je gedaan?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja ik doe nu productiewerkmaar zoek iets waar ik met 3D aan de slag kan of ik moet zaterdag 11+ miljoen winnen
Dat was mij ook al bij eerdere vragen opgevallen. Maar misschien is hij niet zo goed in het onthouden van de spelling van titels en namen etc..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:10 schreef wyccie het volgende:
Whehe, het hoedje. Ik vergis me nog wel eens in lamers en Sands (z/w).
Trouwens, Ran maakt wel erg veel fouten in dat ene rijtje. Zou hij de moeite doen om expres spelfouten te maken?
Heb je het nou over Scanman01, van jaren terug toen dolle_hond nog meedeed?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:11 schreef Patch het volgende:
Dolfijn was volgens mij de vrouw of vriendin van Scanman toentertijd, maar die kwamen ook met dubieuze antwoorden. Alhoewel, Scanman was gewoon vervelend en een zeur, net als ik.
Volgens mij bedoelt hij Scanman03, toch Patch?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je het nou over Scanman01, van jaren terug toen dolle_hond nog meedeed?
3D als in Pixar (maar dan slechter gemaaktquote:Op woensdag 7 september 2011 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
3D? Wat voor 3D? Wat voor studie heb je gedaan?
Okee, daar is wel veel werk in te vinden, toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef Sands het volgende:
[..]
3D als in Pixar (maar dan slechter gemaakt)
Opleidingen tja uuh DTP en ik was met mediavormgeven bezig maar pech met school en dus daarmee moeten stoppen.
In totaal heb ik 9 jaar op een grafische school gezeten...pfff
Dat valt helaas nog wel tegenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, daar is wel veel werk in te vinden, toch?
Maak je een grapje? Het was toch 01.... of is 03 een kloon van 01?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:29 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij bedoelt hij Scanman03, toch Patch?
Je hebt tot je 16e leerplicht op middelbaar onderwijsniveau. Hoe kun je 9 jaar op een grafische shool hebben gezeten?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef Sands het volgende:
In totaal heb ik 9 jaar op een grafische school gezeten...pfff
Doordat de middelbare school al een grafische school wasquote:Op woensdag 7 september 2011 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maak je een grapje? Het was toch 01.... of is 03 een kloon van 01?
[..]
Je hebt tot je 16e leerplicht op middelbaar onderwijsniveau. Hoe kun je 9 jaar op een grafische shool hebben gezeten?
Ging prima, interessant ook. Wat me gevraagd werd wist ik wel, maar het blijft allemaal ingewikkeld. Moet me er nog veel meer in verdiepen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:53 schreef DragonFodder het volgende:
Hoe is je poli gegaan wyccie, viel het mee?
Op een zaterdag aan je portfolio gaan werken, dat volg ik niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:13 schreef Sands het volgende:
Ik heb nog mijn twijfels of ik wel ga want ik moet eigenlijk aan mijn portfolio gaan werken
want ja betere baan zoeken en alles
Natuurlijk komt iequote:Op woensdag 7 september 2011 19:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Op een zaterdag aan je portfolio gaan werken, dat volg ik niet.
Gewoon komen!
Oh, is dat zoals vmbo-techniek en LTS (of is dat een hopeloos verouderde termquote:Op woensdag 7 september 2011 19:57 schreef Sands het volgende:
Doordat de middelbare school al een grafische school wasIk heb daarom ook nooit les gehad in Frans of Duits maar videobewerking en drukken en al die andere dingetjes die bij de grafische wereld horen.
Dacht dat je ook nieuwe patiënten zag? Of alleen een nieuw EPB?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ging prima, interessant ook. Wat me gevraagd werd wist ik wel, maar het blijft allemaal ingewikkeld. Moet me er nog veel meer in verdiepen.
Ook intake gedaan, maar wel jammer dat ik niet het volledig uit kan werken, omdat de diagnose al bekend is.
Mwoah, Sands lijkt me slimmer dan datquote:Op woensdag 7 september 2011 20:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, is dat zoals vmbo-techniek en LTS (of is dat een hopeloos verouderde term) etc.?
Ik weet niet wat een EPB is.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef DragonFodder het volgende:
Dacht dat je ook nieuwe patiënten zag? Of alleen een nieuw EPB?
Ik moet doordeweeks werken en zoiets kost heel veel tijdquote:Op woensdag 7 september 2011 19:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Op een zaterdag aan je portfolio gaan werken, dat volg ik niet.
Gewoon komen!
Grafisch Lyceum Eindhoven hoewel het alweer jaren en jaren "de eindhovense school" heet.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, is dat zoals vmbo-techniek en LTS (of is dat een hopeloos verouderde term) etc.?
Eerste polikliniekbezoek. Is een zorgactiviteit in de dbc structuur.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een EPB is.![]()
Er waren wel 'nieuwe' patiënten, maar omdat ze komen voor IVF is al duidelijk wat het probleem is.
Volgend jaar is het alweer ietsje anders, niet bij te houden allemaal.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:26 schreef wyccie het volgende:
Ik weet eigenlijk niks van dbc's en dat soort praktische zaken. Daar houd ik me helemaal niet mee bezig, maar het is wel onvermijdelijk. En tegen de tijd dat ik aan het echte werk toe ben, is het hele zorgstelsel misschien wel weer aan een revolutie toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |