Ook niet. Wil die best wel eens zien, maar er zijn heel veel meer andere films die me leuker lijken.quote:
Uh geen ideequote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hoeveel gialli heb je gezien?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wel ok, inderdaad. Ik vond Hailey Steinfeld nog het beste van de hele film.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef wyccie het volgende:
Moet het ook niet overdreven veel neppe gore bevatten?
Zal ik dan maar eens een keertje gaan kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die Italiaanse thriller/whodunnit mysteries zoals Deep red en The Girl Who Knew Too Much
Ik wacht al met smart op je 1e vraag eroverquote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Zal ik dan maar eens een keertje gaan kijken
het ergste is nog dat ik m bijne herken ook, die gast komt me zo erg bekend voor... en nee niet van alles in dat filmpjequote:
Als je zelf wilt zoeken: ik heb alle vragen uit mei / juni / juli gehaaldquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:09 schreef picodealion het volgende:
Natuurlijk!
Nog steeds benieuwd naar die ene uit mijn vraag..
Ik zit juli al door te spitten, maar wat een boel topics zegquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Als je zelf wilt zoeken: ik heb alle vragen uit mei / juni / juli gehaald
quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:40 schreef picodealion het volgende:
Was het dus toch De Niro en niet Liotta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |