Ja ik denk dat ik daar ook ff kwartiertje zal kijken, als er op dat moment niets anders draait, zien of ze tegenwoordig al beter draaienquote:Op woensdag 7 september 2011 21:27 schreef Sethje het volgende:
Ik kijk uit naar Showtek zaterdag, hoe vind je dathaha
haha laatste tijd maken ze dikke shit hoor, gelukkig niet van die rauwe rotzooiquote:Op woensdag 7 september 2011 21:31 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik daar ook ff kwartiertje zal kijken, als er op dat moment niets anders draait, zien of ze tegenwoordig al beter draaien
Showtek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woensdag he
Ik ook! Kan ik eindelijk wat gaan etenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:27 schreef Sethje het volgende:
whehehequote:Op woensdag 7 september 2011 21:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik ook! Kan ik eindelijk wat gaan eten
Showtekquote:Op woensdag 7 september 2011 21:27 schreef Sethje het volgende:
DJ Marckyquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Even opgezocht en beide producers zaten voorheen in de Jump:
http://www.discogs.com/artist/Marc+Mertens
http://www.discogs.com/artist/Bart+Leroy
Vind er persoonlijk nog weinig aan...
quote:
Na Dance-Valley ook weer helemaal fan vanquote:Op woensdag 7 september 2011 21:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Showtek( <-- nee dit is niet sarcastisch)
Voor FOK! meets wel! Maar meestal sta ik in een Industrial area, maar ik wil voor meets best een utizondering makenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:47 schreef Sc0tTy het volgende:
Haakon sowieso altijd links voor aan hea
Kerel, ik zorg dat ik de hele set van Sandy Warez, zowel als The Outside Agency een plek fix, die ik je VOOR het feest aangeef, sta! Dan gaan we meeten! Ik let op een cookie monster t-shirt!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wil best meeten maar herken jullie toch niet... Defqon ook scheel gezocht maar niemand gevonden
Bornerbroek jonge!quote:[..]
waar woon je eigenlijk?
[
whahah vette pet, die vind ik vast wel, mjah ik sta altijd links voor ( al voor dat ik naar fok meets gingquote:Op donderdag 8 september 2011 00:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Voor FOK! meets wel! Maar meestal sta ik in een Industrial area, maar ik wil voor meets best een utizondering maken
[..]
Kerel, ik zorg dat ik de hele set van Sandy Warez, zowel als The Outside Agency een plek fix, die ik je VOOR het feest aangeef, sta! Dan gaan we meeten! Ik let op een cookie monster t-shirt!
Ik heb zo'n pet op:
[ afbeelding ]
[..]
Bornerbroek jonge!
Zolang ik B-front, Ran-d, Crypsis of Zany maar niet mis kom ik overal heenquote:Op donderdag 8 september 2011 00:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Kerel, ik zorg dat ik de hele set van Sandy Warez, zowel als The Outside Agency een plek fix, die ik je VOOR het feest aangeef, sta! Dan gaan we meeten! Ik let op een cookie monster t-shirt!
Ik heb zo'n pet op:
[ afbeelding ]
Ran-D en B-front moeten 2 keer.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zolang ik B-front, Ran-d, Crypsis of Zany maar niet mis kom ik overal heen
Daarom kan ik makkelijk rondje lopen om jou te zoeken!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Ran-D en B-front moeten 2 keer.
Dan moet je maar keuzes maken
Sandyquote:Op donderdag 8 september 2011 12:32 schreef haakon het volgende:
Linksvooraan bij Sandy Warez
J&W kan wel, dan gaan jullie er na met mij mee naar Sandy.
Dat is geen vraag.
Puik plan!
Helaas niet aanwezigquote:Op donderdag 8 september 2011 12:29 schreef NLS04 het volgende:
Oke doen we het als volgt
Q-base Aanwezig:
NLS04
T-Killer
Da-Ripper
Sethje
-Menno-
Haakon
Em-Dee-Em-aa
...
Linksvooraan bij:
J&W of Crypsis
Ik sta bij allebei dus is goed!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:29 schreef NLS04 het volgende:
Oke doen we het als volgt
Q-base Aanwezig:
NLS04
T-Killer
Da-Ripper
Sethje
-Menno-
Haakon
Em-Dee-Em-aa
...
Linksvooraan bij:
J&W of Crypsis
Ik ga sowieso naar J&W en Sandyquote:Op donderdag 8 september 2011 12:32 schreef haakon het volgende:
Linksvooraan bij Sandy Warez
J&W kan wel, dan gaan jullie er na met mij mee naar Sandy.
Dat is geen vraag.
Puik plan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |