SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, is wel online heZon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Dan kun je beter niet gamen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:03 schreef Rezania het volgende:
Oké, laat ik mijn vraag opnieuw stellen.
Weet iemand nog een leuk computerspel om te spelen? Ik verveel me namelijk. Graag geen MMORPG, online games, FPS of racespellen.
Zo.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:03 schreef mc-Piel het volgende:
Soberso Trackmania nations, ik stond ooit 7000e ofzo..Sorry, ik weet niet wat 2,- is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, is wel online he
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Er blijven dan toch nog genoeg genres over?quote:
http://freetetris.orgquote:Op woensdag 7 september 2011 15:03 schreef Rezania het volgende:
Oké, laat ik mijn vraag opnieuw stellen.
Weet iemand nog een leuk computerspel om te spelen? Ik verveel me namelijk. Graag geen MMORPG, online games, FPS of racespellen.
Zo.
Wat voor hoeden?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
fack yeah, mijn hoeden werden net bezorgt
Het meest geniale spel van de vorige eeuw.quote:
Een trilby en een brim hat.quote:
we hebben een Jason Mraz in ons midden.quote:
Kheb ook een tophat voor als ik me wat meer a'la Slash voel.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
we hebben een Jason Mraz in ons midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |