SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, is wel online heZon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Dan kun je beter niet gamen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:03 schreef Rezania het volgende:
Oké, laat ik mijn vraag opnieuw stellen.
Weet iemand nog een leuk computerspel om te spelen? Ik verveel me namelijk. Graag geen MMORPG, online games, FPS of racespellen.
Zo.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:03 schreef mc-Piel het volgende:
Soberso Trackmania nations, ik stond ooit 7000e ofzo..Sorry, ik weet niet wat 2,- is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, is wel online he
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Er blijven dan toch nog genoeg genres over?quote:
http://freetetris.orgquote:Op woensdag 7 september 2011 15:03 schreef Rezania het volgende:
Oké, laat ik mijn vraag opnieuw stellen.
Weet iemand nog een leuk computerspel om te spelen? Ik verveel me namelijk. Graag geen MMORPG, online games, FPS of racespellen.
Zo.
Wat voor hoeden?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
fack yeah, mijn hoeden werden net bezorgt
Het meest geniale spel van de vorige eeuw.quote:
Een trilby en een brim hat.quote:
we hebben een Jason Mraz in ons midden.quote:
Kheb ook een tophat voor als ik me wat meer a'la Slash voel.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
we hebben een Jason Mraz in ons midden.
Een echte baas, gaat niet af op het weerquote:Op woensdag 7 september 2011 15:09 schreef aight1 het volgende:
Zulke hoeden zijn alleen tof als het zomer is en ze van riet oid zijn.
Pokémonquote:Op woensdag 7 september 2011 15:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het eerste spel dat ik ooit speelde was Pokemon Rood op de Gameboy Color
Nee jij hebt een paardenmasker. Groetjes.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb zoeen:
http://www.kidshalloweenc(...)-fur-trapper-hat.jpg
Dat klopt maar die heb ik enkel tijdens carnaval opquote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee jij hebt een paardenmasker. Groetjes.
Soms te lui en pet is dope.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:15 schreef Rezania het volgende:
Dragen jullie nou echt serieus hoeden?Wat is er mis met je eigen haar stylen?
omdat mijn eigen haar hopeloos isquote:Op woensdag 7 september 2011 15:15 schreef Rezania het volgende:
Dragen jullie nou echt serieus hoeden?Wat is er mis met je eigen haar stylen?
Die drie minuten die het duurt om je haar te doen.quote:
kwartiertjequote:Op woensdag 7 september 2011 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die drie minuten die het duurt om je haar te doen.Tenminste, in mijn geval duurt het maar 3 minuten.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:11 schreef Intronic het volgende:
[quote]Op woensdag 7 september 2011 15:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
kwartiertje
watquote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omg.
Paardenstaart die je moet uitkammen ofzo?
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
watik ben geen metalen man.
Nee maar als ik m'n haren goed wil hebben zitten dan moet t ook echt goed zitten en dat kost tijd.
Lolnope dat is kid cudiquote:Op woensdag 7 september 2011 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij deze gozer? Zo ja, duurt het echt een kwartier om je haar te doen?
Hallon!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:20 schreef Jac0bus het volgende:
Hallon
Om Huppel gerust te stellen ook deze zin erbij
Kid Cudi in je fotoboek zetten met je eigen naam eronder.quote:
Gelukkig maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Die heb ik gekregen van lindgrenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kid Cudi in je fotoboek zetten met je eigen naam eronder.Heb je eigenlijk wel een foto van jezelf in je fobo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:30 schreef mc-Piel het volgende:
ben ik trouwens de enige die deze serieus vet vind?
Whehe, wel vet maar ik zou er niet mee rond willen lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had ik die maar
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ja dat bedoel ik..quote:Op woensdag 7 september 2011 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Whehe, wel vet maar ik zou er niet mee rond willen lopen.
Ik ben 12, wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dat zijn schoenen. Vraag maar of papa en mama die voor je willen halen.quote:
Als je een meisje was geweest, zat je nu diep in de problemen.quote:
Pedobear geilt alleen op meisjes? Ik dacht ook op jongens.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als je een meisje was geweest, zat je nu diep in de problemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laten we het aan een van de pedo's op FOK! vragen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pedobear geilt alleen op meisjes? Ik dacht ook op jongens.
Laten we MARTIJN bellen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Laten we het aan een van de pedo's op FOK! vragen.
QFT. Wat erop staat klopt ook nogquote:Op woensdag 7 september 2011 15:44 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet dit shirt gewoon hebben, past bij die schoenen.
Dat is juist het mooie eraan!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
QFT. Wat erop staat klopt ook nog
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:44 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet dit shirt gewoon hebben, past bij die schoenen.
daar hoef je sowieso geen moeite voor te doen omdat dat te makkelijk is.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie eraan!Kan je lekker katholiek trollen zonder al te veel moeite.
Die ga ik zeker bestellenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Pedobear for president!
http://www.pedobearstore.com/
Het bewijs dat pedobear van de dames is.quote:
Maatje S, das toch veel te groot man.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:49 schreef stefanhaan het volgende:
Cadeau voor je chick:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maatje S, das toch veel te groot man.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maatje S, das toch veel te groot man.
Oh ja, echt waar?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het bewijs dat pedobear van de dames is.
Oké door naar pedocat danquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké door naar pedocat dan
[ afbeelding ]
Ik luister want we zijn gekapt met pedobeerquote:
Mensen die verwachten dat andere mensen naar hun luisteren op het internet.quote:
Waarom die jongen doet toch ook z'n best om erbij te horen?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:03 schreef mc-Piel het volgende:
Het is dat ik niemand dood mag wensen hier..
Maar iedereen mag weten dat ik trollscience haat! ( ook die met hoofdletter T)
Dankjewel voor deze geweldige toevoeging aan dit topic.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:03 schreef mc-Piel het volgende:
Het is dat ik niemand dood mag wensen hier..
Maar iedereen mag weten dat ik trollscience haat! ( ook die met hoofdletter T)
Nieuw hier ?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:04 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Waarom die jongen doet toch ook z'n best om erbij te horen?
Ik doe het graag en met liefde.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze geweldige toevoeging aan dit topic.
Gegroet broeder.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik..
Trouwens broeder, waarom krijg ik geen enthousiaste begroeting enzulks?
Halllo halloquote:
Dus jij vindt het erg dat je 7 dagen moet wachten op aanmerkingen van mods op jouw gedrag?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom hebben mijn notes 7 dagen vertraging ?
gr gr een boze abohouder
Awo broeder,quote:
Beetje jammer inderdaad. Maar goed, zal wel iets met het nog mogelijk kunnen wijzigen te maken hebben.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr een boze abohouder
Ja , want ik betaal ervoor.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus jij vindt het erg dat je 7 dagen moet wachten op aanmerking van mods op jouw gedrag?
Omdat anders sommige users helemaal gaan zieken om maar notes te krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr een boze abohouder
Ewa was net in stadje. Heb ff wat kleding gekocht.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo broeder,
rustig rustig..
beetje van die rijke tata's gestolen alles.
quote:
Is dat een sport dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat anders sommige users helemaal gaan zieken om maar notes te krijgen.
Broertje waarom doe je zo?quote:
Je haat op mensen met notes, je haat op mij?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Broertje waarom doe je zo?
Wat is er gebeurt met die 079 feeling.
Zieke edit daarzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ewa was net in stadje. Heb ff wat kleding gekocht.
Rode vans, twee witte v-halsjes en twee witte boxershorts.
Nu begin ik net als jij een mooiboy te worden.
Ik kan niet op jou haten schatjequote:Op woensdag 7 september 2011 16:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je haat op mensen met notes, je haat op mij?
En op mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je haat op mensen met notes, je haat op mij?
stelling verworpen..quote:Op woensdag 7 september 2011 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan terecht natuurlijk.
Echt weer typisch Telegraaf nieuws.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:14 schreef Ragboer het volgende:
Plastic_zak had een broek nodig: http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Ragboer leest de telegraafquote:Op woensdag 7 september 2011 16:14 schreef Ragboer het volgende:
Plastic_zak had een broek nodig: http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Dan is het goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik kan niet op jou haten schatje
Vind ik niet leuk, maar ik krijg ze wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die het leuk vinden om notes te krijgen
De heerser van europa?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan terecht natuurlijk.
Ik haat jequote:
Haha die moet ik zien!quote:Op woensdag 7 september 2011 16:17 schreef stefanhaan het volgende:
Oh god, vanavond Megashark VS Giant Octopus op RTL 7te slecht..
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef Dimens het volgende:
Waarom is er eigenlijk zoveel haat tegen BBQSausage?
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Ik meende het niet zo hoor schatje(nohomo)
Ik kwam er gisteren achter dat ik één hater heb.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef Dimens het volgende:
Waarom is er eigenlijk zoveel haat tegen BBQSausage?
Ja, echte bazen hebben liefde voor iedereen.quote:
Wie?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat ik één hater heb.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik heb iets meegemaakt en ik voel me er oncomfortabel bij, ik wil dit even van mezelf afschrijven. Ik moest net nodig drukken en toen ik even keek naar mijn creatie om er zeker van te zijn dat ik niet ziek was ofzo, zag ik een duidelijke afbeelding van Jezus Christus. Ik ben zelf niet gelovig maar ik begin nu sterk te twijfelen dat er echt wel meer is ofzo.
Nee man, ze is te jong.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:21 schreef mc-Piel het volgende:
Dimens, heb je Angel-Joy nog geneukt?
Wat is '' te jong'' ?quote:
Dan noem je ook iemand!quote:
Hoezo haat hij jou?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat ik één hater heb.
Het moet wel waar zijn, hij is ook zichtbaar in pizza's, waterplassen en stenen muren!quote:Op woensdag 7 september 2011 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik heb iets meegemaakt en ik voel me er oncomfortabel bij, ik wil dit even van mezelf afschrijven. Ik moest net nodig drukken en toen ik even keek naar mijn creatie om er zeker van te zijn dat ik niet ziek was ofzo, zag ik een duidelijke afbeelding van Jezus Christus. Ik ben zelf niet gelovig maar ik begin nu sterk te twijfelen dat er echt wel meer is ofzo.
FB topic zekerquote:
Bedankt voor deze steun.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het moet wel waar zijn, hij is ook zichtbaar in pizza's, waterplassen en stenen muren!
[..]
FB topic zeker
Ben je nou 19? of 20?quote:
Ja, en DM, en een aantal andere topics waar ik in post, waarna hij mij opeens quote en begint te kutten.quote:
Een lading keyboard stickers?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik zou Angel-Joy wel een dikke lading geven.
DE berekening.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben je nou 19? of 20?
19/2 + 5 = 14.5..
Uiteraard ronden we naar beneden af.
Kan precies.
En je lijkt op poep.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je zag mij. Ik word wel vaker verward met Jezus Christus.
Ik poep in het donker.quote:
Je kunt DM natuurlijk gewoon blocken, verder een foe-list (hoewel dat niet handig is IMHO).quote:Op woensdag 7 september 2011 16:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en DM, en een aantal andere topics waar ik in post, waarna hij mij opeens quote en begint te kutten.
Politie hoeft het niet te wetenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
DE berekening.![]()
Toch, volgens de Nederlandse regeltjes mag het niet.
Ik moet huilen van je..quote:
Dat was toch diegene die haar eigen nickname niet begrijpt?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:25 schreef Dimens het volgende:
Sowieso mag Angel-Joy mij niet meer. Ik had iets op te merken over haar kleding en hoe de foto gemaakt was en daar was zij het niet mee eens.
Dan neem ik liever een andere 14 jarige chick, een met blauw ogen en donker haar.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Politie hoeft het niet te weten..
En andres sluit je d'r gewoon anoniem 2 jaar in je kelder op.
Als ze 16 is doe je of je d'r gered hebt, dan krijg je van de ouders
toestemming om d'r te neuken en met toestemming van de ouders
is het wettelijk legaal.
Zo moeilijk is het niet knul, wil je het nou graag of niet?
Die wat jij me toen gedm't had als zogenaamd zusje die ik mocht raken?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan neem ik liever een andere 14 jarige chick, een met blauw ogen en donker haar.
Ik ben gewoon niet op zijn DM's ingegaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kunt DM natuurlijk gewoon blocken, verder een foe-list (hoewel dat niet handig is IMHO).
Een paar van die topics van hem waren trouwens wel tof hoor (die droom over Paul!)
Ik?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Die wat jij me toen gedm't had als zogenaamd zusje die ik mocht raken?
Het is niet de sterke geur van uien die je aan het huilen maakt, maar het gas in de ui dat vrijkomt wanneer je een ui snijdt.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
Samen huilen! Hoezo, jij moet tot 23:00?
Oké die was baas. Groetjes.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het is niet de sterke geur van uien die je aan het huilen maakt, maar het gas in de ui dat vrijkomt wanneer je een ui snijdt.
Wanneer je in een ui snijdt, snijdt je ook door de cellen van de ui. Als de cellen kapot gaan, komen de enzymen die normaal in de cel zitten zijn vrij. Één van deze enzymen, allinase (van Allium, de Latijnse naam voor ui), reageert met een zwavelhoudende component die `Prensco' wordt genoemd, die ook komt vrijkomt wanneer de cellen kapot gaan. Deze reactie leidt tot de vorming van 1-propenylsulfeenzuur, dat verder door het LF-synthase enzym wordt omgezet in propaanthial-S-oxide gas. Dit gas wordt ook wel Lachrymatory Factor (`huil factor') genoemd, dat ook de naam van enzym LF-Synthase verklaart (dit betekent Lachrymatory Factor samenstellend enzym).
Dit gas is instabiel en kan met water reageren en, onder andere, zwavelzuur vormen. Wanneer dit in het oog gebeurt, beginnen de ogen het zuur te neutraliseren door grote hoeveelheden water te produceren, en dus gaan we huilen.
oja dat had ik gevolgtquote:Op woensdag 7 september 2011 16:25 schreef Dimens het volgende:
Sowieso mag Angel-Joy mij niet meer. Ik had iets op te merken over haar kleding en hoe de foto gemaakt was en daar was zij het niet mee eens.
Komt dus doordat ik zijn mede-kutuservriendjes blijkbaar heb gemeld in het FBtopic, en dat vond hij niet zo leuk.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo haat hij jou?
Van jullie twee is hij de kut user namelijk.
Dat is toch wel het meest schokkende verhaal wat ik ooit heb gehoord vandaag, tot nu toe.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
Vanochtend om zes uur uit m'n bed gehaald, poes was ontsnapt via het dak.
Lag ze verdorie midden op de straat te spelen met een blaadje, terwijl er gewoon auto's reden.
Kutpoes.
twitter:norvienny twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 14:27:51Bijna klaar met taakstraf dan douchen enzo dan ff met me neefje jonko roken @_ViiEZEKiiDD en avond voetballen . Dan ... http://t.co/g9IPydv reageer retweet
Jij had toch perma?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
Vanochtend om zes uur uit m'n bed gehaald, poes was ontsnapt via het dak.
Lag ze verdorie midden op de straat te spelen met een blaadje, terwijl er gewoon auto's reden.
Kutpoes.
Tss, jonkoquote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef Ragboer het volgende:
twitter:norvienny twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 14:27:51Bijna klaar met taakstraf dan douchen enzo dan ff met me neefje jonko roken @_ViiEZEKiiDD en avond voetballen . Dan ... http://t.co/g9IPydv reageer retweet
Liefste broederrrrrrquote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is toch wel het meest schokkende verhaal wat ik ooit heb gehoord vandaag, tot nu toe.
Er is geen auto over je poesje heen gereden?
PS: HOI ZUS!
ja nicequote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef Ragboer het volgende:
Allerliefste, langverloren zusje..quote:Op woensdag 7 september 2011 16:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Liefste broederrrrrr
Nee, hij is helaas nog heel!
Jaquote:
Ja, het gaat redelijk oke man! Alleen wat een grafweer. Word er chagrijnig van. Van die poes ook, trouwens. En met jou dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Allerliefste, langverloren zusje..
Hoe is het met je!?
Meh, ze was boos.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
oja dat had ik gevolgtdat was echt hilarisch
Nee want je gaat haar missen.quote:
Zelfde probleem, alleen heb ik geen last van m'n poes.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, het gaat redelijk oke man! Alleen wat een grafweer. Word er chagrijnig van. Van die poes ook, trouwens. En met jou dan?
Dat is zuid afrikaans voor: erwtensoepquote:
Neem dan geen poes.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, het gaat redelijk oke man! Alleen wat een grafweer. Word er chagrijnig van. Van die poes ook, trouwens. En met jou dan?
God, waarom heten die twee dingen nou hetzelfde.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zelfde probleem, alleen heb ik geen last van m'n poes.
Verder gaat het prima!
Lekker doorrookt.quote:
Ik kan mijn katten soms ook wel wat aandoen omdat ze irritant zijn maar ik kan ze niet missen, ik ben zwakquote:Op woensdag 7 september 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Kloptben nu al als de dood dat ze wegloopt en niet meer terugkomt.
Want steenoven voor pizza's hahahahahaha garpje.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
[..]
God, waarom heten die twee dingen nou hetzelfde.
Ik moest lachen
Ik vond 'm maar matig.quote:
Aan de ketting in de keuken, net zoals vrouwen.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze is hartstikke lief, alleen momenteel echt een krengetje met dat op het dak springen.
Klinkt wel Duits.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is zuid afrikaans voor: erwtensoep
Maar je bent weer terug, dat is mooi.quote:
Tfoe! Hater.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aan de ketting in de keuken, net zoals vrouwen.
Geen hater, maar een SGP'er in hart en nieren.quote:
"Tfoe"quote:
Jezus Ragboer, hou eens op.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
"Tfoe"_______________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gaat eens bukken.
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aan de ketting in de keuken, net zoals vrouwen.
Geweldig, een vrouw in de keuken!quote:
Succesquote:Op woensdag 7 september 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
Schatjes, ik ga even de keuken in. Heerlijke lasagne maken. Doei -xxx- xoxoxo je boi Ragboer.
Jij snapt het helemaal.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
Mensen die nu al gaan eten.
Uitzondering voor de personen die gaan voor tosti's of een gebakken ei met spek en kaas.
Voorbereiding ouwe, ik ga niet voor 19:00 eten.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
Mensen die nu al gaan eten.
Uitzondering voor de personen die gaan voor tosti's of een gebakken ei met spek en kaas.
Excuseer dan, voorbereidingen mogen uiteraard.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voorbereiding ouwe, ik ga niet voor 19:00 eten.
Lekker, ik oook.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
Schatjes, ik ga even de keuken in. Heerlijke lasagne maken. Doei -xxx- xoxoxo je boi Ragboer.
Klinkt bekend. Irl ook overigens, als iemand een naam afkort in mijn geval.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:48 schreef Dimens het volgende:
Zo vervelend, wanneer in een nummer je naam of iets wat er op lijkt voorkomt. Elke keer bij dat nummer denk ik dat iemand mij roept.
Innemen met bier?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten, in ieder geval pijnstillers
Vegetarisch zeker?quote:
Klopt.. ik heet Philip, check het refrein:quote:Op woensdag 7 september 2011 16:48 schreef Dimens het volgende:
Zo vervelend, wanneer in een nummer je naam of iets wat er op lijkt voorkomt. Elke keer bij dat nummer denk ik dat iemand mij roept.
Je eet weer vlees?quote:
What a Philip.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Klopt.. ik heet Philip, check het refrein:
Lijkt een beetje op de andere 4 delen.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand hier al Final Destination 5 gezien? Zo ja, wat vond je ervan?
Ik hoor van mensen dat het geen verhaallijn heeft en alleen maar om spanning, dood en bloed gaat.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
Dit doe ik serieus, ben ik nu slecht?quote:
Is bij de meeste horror films toch zoquote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoor van mensen dat het geen verhaallijn heeft en alleen maar om spanning, dood en bloed gaat.
Heeft het met de Dood te maken ja?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de andere 4 delen..
Oftewel, bak popcorn maken, kijken en gelijk wegflikkeren?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoor van mensen dat het geen verhaallijn heeft en alleen maar om spanning, dood en bloed gaat.
De dokter zou zeggen van wel, ik kan dat niet gezien ik het zelf ook doe.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit doe ik serieus, ben ik nu slecht?
Die zijn dood.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:53 schreef coban het volgende:
waar zijn alle bekende udowu users gebleven?
quote:
Hier ben ik.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:53 schreef coban het volgende:
En jij bent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:53 schreef coban het volgende:
quote:
Ze gaan dood, heel onverwacht ook!quote:Op woensdag 7 september 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
HALLO HALLO DIT IS LOMPEHORKquote:Op woensdag 7 september 2011 16:53 schreef coban het volgende:
Mooi, ik weet wat ik ga kijken vanavondquote:Op woensdag 7 september 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze gaan dood, heel onverwacht ook!
Vond hem opzich wel goed, in 3D gezien, leuk zo die effecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |