Hoe fit is Arthur Numan?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Newsflash: Erik Pieters is weer is geblesseerd.
Speelt hij nog in de basis? Zn buddy Babel zit gewoon op de tribunequote:
Dont know. Volg de Bundesliga eerlijk gezegd niet. Anders pleuren we gewoon Kuyt op de LB positiequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Speelt hij nog in de basis? Zn buddy Babel zit gewoon op de tribune
Waarom niet gewoon 0-0-11, we hebben betere aanvallers!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:08 schreef Stoeipoesss het volgende:
Gewoon zonder LB en 3-4-1-2 spelen. Aanvallen zijn we het beste in dus waarom een verdedigende formatie?
Dit roepen mensen 'zomaar'. Hij kan heel goed verdedigen en heeft gewoon redelijk wat voetballend vermogen. Emanuelson en Drenthe zijn linksbuitens die niet goed genoeg zijn voor de basis.quote:Op vrijdag 13 april 2012 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft de Jong ooit LB gestaan of roepen mensen dit weer zomaar.,
Wel rechtsback en aangezien bijna alle buitenspelers naar binnen trekken tegenwoordig is een rechtspoot niet eens zo gek op linksquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Bruno Martins Indi lijkt me. Kan je meteen 1-5-4 spelen. Misschien nog iets aanvallender, er durft dan toch niemand van de tegenstander de middenlijn over te steken.
RB wel zover ik weet, maar de Jong daar neer zetten heeft totaal geen zin. Ik wil het liefst een linkspoot op links. Dus bij gebrek aan Pieters word het dan toch Braafheid of Emanuelson.quote:Op vrijdag 13 april 2012 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft de Jong ooit LB gestaan of roepen mensen dit weer zomaar.,
Met als gevolg dat je nog meer spelers in het centrum krijgt. Niet doen, gewoon een linkspoot op links en vice versa.quote:Op zondag 15 april 2012 23:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Wel rechtsback en aangezien bijna alle buitenspelers naar binnen trekken tegenwoordig is een rechtspoot niet eens zo gek op links
Wat is dat veur Nederlandsch? Is weer is?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Newsflash: Erik Pieters is weer is geblesseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |