Ik niet hoor, ouwe JJ-hoolie. Gio was prima op linksbackquote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef Roffamannetje het volgende:
Jarenlang gehaat op Gio en nu zien mensen wat een gemis het is op de LB
Boulahquote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ouwe JJ-hoolie. Gio was prima op linksback.
Nigel is inderdaad al een paar keer voorbij gekomen, maar alsnog zie ik hem veel liever op de VM-positie naast van Bommel. Je kan beter Boulah op LB zetten tegen sterke tegenstanders imo..
Geen wedstrijdritme.. Belangrijkste eis van Bertje. Ik hoop dat hij gaat experimenteren met Drenthe of Urby in de komende oefeninterlands als Pieters ziek is. Maar ik zie nog wel gebeuren dat hij gewoon Braafheid opstelt...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
BoulahEcht schrijnend dat deze man nog zoveel interlands heeft gespeeld. Zo'n beperkte voetballer.
Ik ben overigens voor de optie Urby Emanuelson als LB. Heeft bij Milan daar een paar wedstrijden oke gespeeld en heeft heel veel stappen als voetballer gezet afgelopen jaar.
Wie denk jij dat hij er neer gaat zetten dan? Bertje is niet zo van het experimenteren...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Braafheid, met zijn weergaloze actie in de WK finale. Balletje op achterhoofd, ja zag er goed uit hoor
Slechtste voetballer ooit in een WK finalequote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Braafheid, met zijn weergaloze actie in de WK finale. Balletje op achterhoofd, ja zag er goed uit hoor
Ik heb die documentaire erover op een gegeven moment afgezet. Nog te vers allemaal.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Slechtste voetballer ooit in een WK finale![]()
![]()
Haten op de man die de no look kopbal uit heeft gevonden.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Slechtste voetballer ooit in een WK finale![]()
![]()
Dat zeg ik al vanaf het begin van dit topic... Geef Drenthe verdomme een kans. Bertje, are you watching?!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:53 schreef davihaa het volgende:
Waarom zou Drenthe het niet kunnen? van Bronckhorst was toch ook niet een klassieke linksback? Vind juist dat hij opbouwend goed genoeg is, en verdedigend over genoeg agressiviteit beschikt. Alles beter dan Furby als LB, die maakte er verdedigend bij Ajax al een potje van wat hij zo nu en dan afwisselde met een perfecte tackel, al met al was het niet best.
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:51 schreef De_kromme het volgende:
Wat is dat toch met die kopbal jongens? Ik heb die traumatische ervaring uit mijn ogen gewist..
en jij hebt het bij Urby over wedstrijdritme?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat zeg ik al vanaf het begin van dit topic... Geef Drenthe verdomme een kans. Bertje, are you watching?!
What the fuck, dat kan ik me echt niet meer herinneren. Loopt prima af tochquote:
Drenthe heeft een jaar lang op het allerhoogste niveau linksback gespeeld (Real Madrid). Elke wedstrijd basis. Je weet wat je aan hem hebt op die positie. Hij speelt (en scoort) nu ook regelmatig bij Everton op 10..quote:Op donderdag 12 april 2012 15:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en jij hebt het bij Urby over wedstrijdritme?
Zet je Feijenoord-bril eens af, zucht een paar keer diep. En denk dan nog maar een keer na. Kan je nog beter die kindsoldaat van jullie daar naarzettenquote:
Wel eens verkozen tot talent van het jaar bij Ajax dacht ikquote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef Snuf. het volgende:
Donovan SlijngardKan dit jaar wel naar een top 5 club, fantastische back.
Ach...quote:
Newsflash: Erik Pieters is weer is geblesseerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach...
Er is trouwens geen probleem, Erik Pieters speelt daar, op rechtsback zou ik Kuijt weleens willen zien dan kan Van Persie op rechts en Klaas in de spits en Robben op links.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |