abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101780725
Drenthe is niet eens gehaald door Everton als linksback, dus waarom zou hij dat wel in Oranje moeten zijn?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101782065
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 04:18 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat dus, ik snap niet zo goed waarom je een back nodig heb die niet kan verdedigen (Emanuelson, Drenthe) terwijl je met Pieters gewoon een degelijke back heb. Het is geen wereldtop maar in dit elftal draait hij lekker mee. Emanuelson en Drenthe zijn geen backs, die moet je gebruiken als linkshalf of linksbuiten. De enige opties serieuze opties voor mij zijn Tiendalli of Braafheid of zelfs Zuiverloon.
Met Pieters een degelijke back? Hoor je wel wat je zegt.. Tegen San Marino houdt ie het nog net vol ja, bij een beetje niveau haakt hij snel af en speelt de tegenstander constant via rechts. Maargoed, doen alsof je neus bloedt (zoals Bertje) is normaal tegenwoordig.

En Tiendalli of Braafheid? :') :') Gooi die Bruma of van Aanholt maar eens LB voor de komende interlands.
pi_101782085
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Drenthe is niet eens gehaald door Everton als linksback, dus waarom zou hij dat wel in Oranje moeten zijn?
En dat weet jij doordat? Hij is gehaald voor de gehele linkerflank, dus daar valt ook de backpositie onder als je dat nog niet snapte.
pi_101782817
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:22 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En dat weet jij doordat? Hij is gehaald voor de gehele linkerflank, dus daar valt ook de backpositie onder als je dat nog niet snapte.
Omdat er een veel betere linksback bij Everton al onder contract staat.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:49:48 #80
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101782825
Pieters is zo slecht.
AFC AJAX
pi_101783428
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:21 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Met Pieters een degelijke back? Hoor je wel wat je zegt.. Tegen San Marino houdt ie het nog net vol ja, bij een beetje niveau haakt hij snel af en speelt de tegenstander constant via rechts. Maargoed, doen alsof je neus bloedt (zoals Bertje) is normaal tegenwoordig.

En Tiendalli of Braafheid? :') :') Gooi die Bruma of van Aanholt maar eens LB voor de komende interlands.
Ja van Aanholt die is geweldig bezig!

:?
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:59:53 #82
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_101787325
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

toch behaalde we met die twee slechte verdedigers de finale. Dat je durft te klagen, :')
Ja want dat kwam natuurlijk door Sjonnie en Joris :') . Als die twee zo top waren hadden we Nigel niet nodig en werd VDV gewoon geplaatst naast Bommel. Dan hadden we ook geen Dirk Kuyt nodig tegen Brazilie die 90 minuten de opdracht had om het aanvallen voor Maicon onmogelijk te maken. Onze voorhoede en middenveld is wereldtop. Onze verdediging is hoogstens subtop. En laat me niet beginnen over Pieters, want het feit dat hij op de backpositie staat zegt al genoeg over het niveau van onze verdediging.
pi_101787398
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:59 schreef J2T het volgende:

[..]

Ja want dat kwam natuurlijk door Sjonnie en Joris :') . Als die twee zo top waren hadden we Nigel niet nodig en werd VDV gewoon geplaatst naast Bommel. Onze voorhoede en middenveld is wereldtop. Onze verdediging is hoogstens subtop. En laat me niet beginnen over Pieters, want het feit dat hij op de backpositie staat zegt al genoeg over het niveau van onze verdediging.
En Ooijer die Luis Fabiano uit de wedstrijd speelt.
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:05:18 #84
344378 J2T
pi_101787473
Brazilie had met 3, 4-0 voor moeten staan in de rust. Het kwam meer door de fabelachtige reddingen van Steek ( Kaka, Maicon) en de niet te missen kans van Juan (die de derde ring werd ingeschoten) dat het maar bij 1-0 is gebleven. Kijk maar eens terug naar hoe het eerste doelpunt is ontstaan. Een doorsteek pass dwars door de verdediging. Kan mij nog een Robben herinneren die achter Robinho moest sprinten omdat de helft stond te slapen.
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:07:18 #85
344378 J2T
pi_101787524
Maar ik wil niet als een zuurpruim overkomen. Het is wat het is. NL heeft nog steeds een wereldteam alleen is de verdediging wat minder en moeten zij wat harder werken dan een laten we zeggen Pique of Terry om hun beperkingen te compenseren.

We worden gewoon Europees kampioen hoor ;) zelfs met Pieters :P
pi_101794626
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:21 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En jij denkt dat je met Drenthe linksback ineens wel een fatsoenlijke verdediger hebt staan?
Pieters is helaas geen wereldtop maar is gewoon het beste wat er op links voorhanden is nu. Het is de enige van de potentïele backs die gewoon kan verdedigen.
Bovendien is hij zo zwak niet hoor, hij is fysiek sterk en laat zich voetballend steeds meer gelden. Het is niet het soort back die constant opkomt maar dat lijkt mij ook niet wenselijk als je Robben, van Persie of Elia voor je hebt lopen.

Ik denk wel dat Pieters eigenlijk beter tot zijn recht zal komen als centrale verdediger dan als back, maar dat is weer een andere discussie.
pi_101836849
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 20:41 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

En jij denkt dat je met Drenthe linksback ineens wel een fatsoenlijke verdediger hebt staan?
Pieters is helaas geen wereldtop maar is gewoon het beste wat er op links voorhanden is nu. Het is de enige van de potentïele backs die gewoon kan verdedigen.
Bovendien is hij zo zwak niet hoor, hij is fysiek sterk en laat zich voetballend steeds meer gelden. Het is niet het soort back die constant opkomt maar dat lijkt mij ook niet wenselijk als je Robben, van Persie of Elia voor je hebt lopen.

Ik denk wel dat Pieters eigenlijk beter tot zijn recht zal komen als centrale verdediger dan als back, maar dat is weer een andere discussie.
Understatement zeker? Waarom verdedigt iedereen Pieters, elk normaal persoon die het voetbal wel eens volgt snapt dat hij nog niet eens in de selectie opgenomen mag worden.

Fysiek sterk, laat me niet lachen. Voetbalt mee, yeah right. Je hebt opkomende backs nodig, a la Drenthe.
pi_101841900
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Understatement zeker? Waarom verdedigt iedereen Pieters, elk normaal persoon die het voetbal wel eens volgt snapt dat hij nog niet eens in de selectie opgenomen mag worden.

Fysiek sterk, laat me niet lachen. Voetbalt mee, yeah right. Je hebt opkomende backs nodig, a la Drenthe.
Fysiek sterk ja, en met de manier waarop Nederland speelt hebben ze wel aanvallende impulsen genoeg. Bovendien als je Elia of Robben voor je heb staan heeft het weinig zin om op te komen aangezien hun zelf de actie maken of de voorzet geven. Een back die op de linkerflank bij NL opkomt loopt uiteindelijk dan alleen maar in de weg. Zelfs van Bronckhorst rende met NL niet als een blind paard naar voren omdat hij begrijpt dat het dan een beetje druk word voorin.
  maandag 12 september 2011 @ 10:24:07 #89
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_101849693
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef J2T het volgende:
Brazilie had met 3, 4-0 voor moeten staan in de rust. Het kwam meer door de fabelachtige reddingen van Steek ( Kaka, Maicon) en de niet te missen kans van Juan (die de derde ring werd ingeschoten) dat het maar bij 1-0 is gebleven. Kijk maar eens terug naar hoe het eerste doelpunt is ontstaan. Een doorsteek pass dwars door de verdediging. Kan mij nog een Robben herinneren die achter Robinho moest sprinten omdat de helft stond te slapen.
Toen stond Gio er nog gewoon hoor, Pieters niet
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 12 september 2011 @ 12:00:54 #90
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101852307
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:41 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Fysiek sterk ja, en met de manier waarop Nederland speelt hebben ze wel aanvallende impulsen genoeg. Bovendien als je Elia of Robben voor je heb staan heeft het weinig zin om op te komen aangezien hun zelf de actie maken of de voorzet geven. Een back die op de linkerflank bij NL opkomt loopt uiteindelijk dan alleen maar in de weg. Zelfs van Bronckhorst rende met NL niet als een blind paard naar voren omdat hij begrijpt dat het dan een beetje druk word voorin.
kijk jij uberhaupt wel naar teams met aanvallende backs. Daar komt het meeste gevaar vandaan, actief en passief
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_101876731
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 12:00 schreef gniffie het volgende:

[..]

kijk jij uberhaupt wel naar teams met aanvallende backs. Daar komt het meeste gevaar vandaan, actief en passief
Dat klopt maar die teams hebben vaak ook geen 4/5 aanvallend ingestelde spelers staan of wel soms? Het team moet in balans zijn en als back kun je heus wel eens een keer mee naar voren, dat juich ik zelfs toe. Maar een back staat er in eerste instantie om te verdedigen en laat Pieters op dat gebied nou net de beste zijn die we voor handen hebben.
  maandag 12 september 2011 @ 21:44:54 #92
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_101877106
Pieters is een degelijke verdediger, hij mag het uitvechten met Drenthe. Wel grappig dat hier ergens serieus de naam Ramsteijn werd genoemd, dat is pas een slechte voetballer. :{
pi_101891876
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:39 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat klopt maar die teams hebben vaak ook geen 4/5 aanvallend ingestelde spelers staan of wel soms? Het team moet in balans zijn en als back kun je heus wel eens een keer mee naar voren, dat juich ik zelfs toe. Maar een back staat er in eerste instantie om te verdedigen en laat Pieters op dat gebied nou net de beste zijn die we voor handen hebben.
Bij jouw redenatie dat een back in eerste instantie moet verdedigen gaat het al fout. Zoals gezegd spelen de meest succesvolle teams met aanvallende backs, toeval? Nee.

En wij kunnen 4/5 aanvallende ingestelde spelers opstellen omdat we 6 verdedigers hebben staan. Hiernaast is het belangrijk om onvoorspelbaar te zijn, je zegt: een Elia of Robben maakt altijd al de actie. Nou, laat Bertje dan eens de opdracht geven om zo af en toe ook naar binnen te trekken om ruimte te maken voor de back? Wie het meest onvoorspelbaar speelt dit EK, wint.

Dus, geef anderen een kans en haal die ongelooflijke lamlul uit het elftal. :)
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:13:09 #94
344378 J2T
pi_101894385
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Toen stond Gio er nog gewoon hoor, Pieters niet
Dude je mist mijn punt. Ik had het in die post over Heitinga en Joris.
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:00:36 #95
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_101897970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:13 schreef J2T het volgende:

[..]

Dude je mist mijn punt. Ik had het in die post over Heitinga en Joris.
Quote dan ff wat eerst, wat zo snapt geen mens het
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:08:16 #96
344378 J2T
pi_101898230
Ik zal voortaan wel eerst ff quoten om misverstanden te voorkomen :)
pi_101898413
Misschien Boilessen maar naturaliseren dan :')
pi_101899837
Gio _O_
Zo´n fantastische linksback zullen we de komende jaren niet zien in oranje :'(
pi_101905397
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef Sala-adin het volgende:
Misschien Boilessen maar naturaliseren dan :')
Die koter kan niks man.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:06 schreef Roffamannetje het volgende:
Gio _O_
Zo´n fantastische linksback zullen we de komende jaren niet zien in oranje :'(
Ahjoh, die pakt het EK nog wel even mee. Zonder trainingen en wedstrijdritme is hij nog beter dan Pieters, dus ik zeg doen. ^O^
pi_101905974
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:38 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Die koter kan niks man.

Niemand kan er wat van op de LB *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')