Wat hier wel mee speelt is een nieuwbouw woning met een betonnen vloer en dan is het meestal raadzaam om de sparingen voor de inbouwspotjes er gelijk tijdens het bouwproces in te laten maken, in plaats van achteraf in de beton te laten borenquote:Op zondag 11 september 2011 09:29 schreef bobenjanneke het volgende:
Heb laatst een artikel gelezen dat meerwerk in de nieuwbouw heel duur kan zijn, vergeleken met een offerte van een "losse" aannemer.
Heb je hier al naar gekeken?
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:23 schreef Weetnietsvanklussen het volgende:
Wij hebben een nieuwbouwhuis gekocht welke nog lang niet klaar is,maar we al wel een individueel gesprek hebben gehad met de uitvoerder.
Ik heb de OP te vlug gelezen...quote:Op zondag 11 september 2011 09:43 schreef exlurker het volgende:
[..]
Wat hier wel mee speelt is een nieuwbouw woning met een betonnen vloer en dan is het meestal raadzaam om de sparingen voor de inbouwspotjes er gelijk tijdens het bouwproces in te laten maken, in plaats van achteraf in de beton te laten boren
Het ligt aan het type spot dat je kiest. De ene straalt heel breed uit, de andere straalt smal uit. en er zijn natuurlijk legio soorten tussenin.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:58 schreef Weetnietsvanklussen het volgende:
Sorry ik bedoelde inderdaad afstand tussen raam en spotjes. De afstand van spot naar spot is vrij makkelijk te bepalen..
Volgens mij bedoel jij Little Buddha...........quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:35 schreef ookmetnieuwbouwbezig het volgende:
bluemoon23: ik zie op je foto dat je een breedplaatvloer hebt (zie de stempel Hebben ze de vloer boven de breedplaat ook al afgestort met beton? Zoniet vraag dan direct aan je aannemer/ installateur hoe hij het geregeld heeft met de electra aansluitingen tussen de spots en de ruimte voor de driver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |