Dat wil ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 13:30 schreef Frankii het volgende:
Damn damn damn. Ik ben vandaag de hele dag vrij, ik denk ik zet geen wekker.
Word ik 13:00 wakker................................
Grapje toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:16 schreef dreamzk het volgende:
Wie oh wie heeft wat ervaring met paint?
Kheb een pica van internet geripped maar is niet een groot formaat. Heb het in paint gevoegd maar nu heb ik een foto met een groot wit gedeelte erom heen wat ik eigenlijk weg wil halen. Iemand idee hoe ik dat kan doen?
Zeer zeker nietquote:
Download even paint.net (klein gratis proggie)quote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef dreamzk het volgende:
Hbe het gevonden maar dan verdwijnt de hele resolutie. Hoe kan ik gewoon een klein formaat foto maken?
Stuur ff de site waar je de foto vandaan hebt, doe ik het wel ff.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef dreamzk het volgende:
Hbe het gevonden maar dan verdwijnt de hele resolutie. Hoe kan ik gewoon een klein formaat foto maken?
Is easy te doen in paint hoor, gewoon ff kutten. Heb het net ook gedaan, en ik gebruik Paint nooitquote:Op woensdag 7 september 2011 14:16 schreef dreamzk het volgende:
Wie oh wie heeft wat ervaring met paint?
Kheb een pica van internet geripped maar is niet een groot formaat. Heb het in paint gevoegd maar nu heb ik een foto met een groot wit gedeelte erom heen wat ik eigenlijk weg wil halen. Iemand idee hoe ik dat kan doen?
Huh? Genoeg opties hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 14:28 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb paint maar het lukt me daar niet in. Die windows 7 variant heeft bijna geen opties
Baas.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb net chocolade pepernoten gehaald
Ach fuck it, koop ze welquote:
Wat is er mis met vissenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
Dushi het is 7 september.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
O mijn fucking godquote:Op woensdag 7 september 2011 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ladie and gentlemen grab your wallets!
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Klinkt inderdaad als dolle pretquote:Op woensdag 7 september 2011 14:36 schreef KneusTeun het volgende:
Vind het altijd wel chill om in de zomer in me korte broek in het water te staan beetje door het riet struinen met een jointje op de lip en zon op de bol!
Achja er zijn ook mensen die de hele dag achter een PC zittenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als dolle pret [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Achja er zijn ook mensen die de hele dag achter een PC zitten![]()
Nee ik snap je idee van vissen, maar het kan heel anders zijn dan als een lamme hond naar een dobber staren.
Just trollingquote:Op woensdag 7 september 2011 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Achja er zijn ook mensen die de hele dag achter een PC zitten![]()
Nee ik snap je idee van vissen, maar het kan heel anders zijn dan als een lamme hond naar een dobber staren.
Must...resist....quote:Op woensdag 7 september 2011 14:40 schreef vandermar het volgende:
http://www.hammacher.com/(...)cher+Product+Catalog
Doei hequote:Op woensdag 7 september 2011 14:40 schreef vandermar het volgende:
http://www.hammacher.com/(...)cher+Product+Catalog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |