Gewoon, om daar heen te gaan, eerst naar de fotograaf, dan naar gemeentehuis, wachten, wachten, en nog eens wachten. Hier kun je niet van te voren een afspraak makenquote:
Als ik beslis pak ik ook door hèquote:Op woensdag 7 september 2011 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is toch supersnel gegaan ook Lezzer? Dat kantoor buiten de deur? Ik dacht dat je daar een veel langere planning voor had?
Nou, niet meer 's avonds thuis.quote:Werkt de Mrs. ook minder?
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:15 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het even niet meer... je hebt je kantoor aan huis naar een andere plek verhuisd en doet nog steeds hetzelfde werk? Of heb je een andere baan?
Geen zin. Te druk.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
ben je misselijk of heb je geen zin?
Hopelijk is dit dan echt de juiste weg nu.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:25 schreef lezzer het volgende:
Nou, inderdaad, die reistijd heb ik er graag voor over, als het dan 's avonds en in het weekend gewoon rust is.
Eerlijk gezegd merk je het meteen. Ik ben er halverwege vorige week mee begonnen, en als ik dan thuis kom heb ik niet meer het gevoel dat ik nog wat moet doen voor de zaak.
Dat had ik eerder dus de hele avond en in het weekend.
Hoop ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 08:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopelijk is dit dan echt de juiste weg nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |