Blijf op het rechte pad! Wanneer gaan we shoppen?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]moest nog even voor nerd spelen met gegevens invoeren in een informatiesysteem, studie addict he
feest kan beginnen, want wij zijn weer binnenquote:
Is appeltjes dan klein?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah shitnja ik ben groot, heb weinig slaap nodig
Ik heb liever een levende Chloro dan.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Meer druiven voor ons, though.
Ik ben ook groot.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah shitnja ik ben groot, heb weinig slaap nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Uiteraard, en zeg maar, ik heb vanaf vrijdag tot en met maandag weekend, al zou ik misschien vrijdags al naar Cosje gaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Blijf op het rechte pad! Wanneer gaan we shoppen?
Lafjoe alles.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb liever een levende Chloro dan.
Was je met Cosje naar Parijs?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard, en zeg maar, ik heb vanaf vrijdag tot en met maandag weekend, al zou ik misschien vrijdags al naar Cosje gaan.
Ik ben heul wel groot.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Appeltje is 17 ik 19dus Appeltje is klein ja Flipzuls.
Ik ben het hele weekend in Utrecht. Al kun je daar natuurlijk ook shoppen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard, en zeg maar, ik heb vanaf vrijdag tot en met maandag weekend, al zou ik misschien vrijdags al naar Cosje gaan.
Ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
Zijn er al mensen bezig met een apparaat waarmee je in 5 minuten 250km kan reizen?
Pak goddomme gewoon een fiets. Denk aan het milieu!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
Zijn er al mensen bezig met een apparaat waarmee je in 5 minuten 250km kan reizen?
Heel hard fietsen -> 250 km in 5 minuten.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pak goddomme gewoon een fiets. Denk aan het milieu!
Ooooh dan wel jaquote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Appeltje is 17 ik 19dus Appeltje is klein ja Flipzuls.
Nou er zijn meer weekenden, dus als het niet uitkomt, het weekend daarna?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend in Utrecht. Al kun je daar natuurlijk ook shoppen.
Jesus christ..quote:Op woensdag 7 september 2011 00:51 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja.
Mr garisson heeft er een gemaakt
IK GA TOCH GEEN 250 KM FIETSEN DOE NORMAAL.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pak goddomme gewoon een fiets. Denk aan het milieu!
Elektrische fiets.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IK GA TOCH GEEN 250 KM FIETSEN DOE NORMAAL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |