Doe de reallife soap van Kimmie Holland er bij!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
Thanks allemaal. ff verder knutselen...
Dan worden het gewoon wat minder series en doe ik het wel van jong naar oud.
Ik vind het wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]!
Nja, het was het net niet vond ik.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe de reallife soap van Kimmie Holland er bij!
[..]
[..]
Ook dat is wel een goeiequote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk eigenlijkMaar ken de hele opdracht niet natuurlijk
Een soort tijdlijn van de media in je leven
Heb geen schaamte broeder.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb geen schaamte broeder.
ik zeg het ook nooit in reallife.
Ik wel.. en dan kijken mensen je aan: wtf?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb geen schaamte broeder.
ik zeg het ook nooit in reallife.
Ja, daarom dus. Ik heb geen zin om het uit te leggen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Ik wel.. en dan kijken mensen je aan: wtf?
Serieusquote:Op donderdag 8 september 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Ik wel.. en dan kijken mensen je aan: wtf?
jaquote:
Ben ik zelf niet zo van, in het echte real life. Al zijn er wel twee vrienden die mij van FOK! kennen, soort van. Verder heb ik een vriendje via FOK!quote:
Ik heb medelijden met dat soort mensen, die nog steeds denken dat alles wat op internet gebeurt onpersoonlijk is, of niet ''echt''.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jasnappen de meets ook niet.. vinden ze gek.. ga je met wildvreemden op stap, blijven slapen... maar dat zijn we hier niet meer voor elkaar... krijg je er niet in
Tot die tijd stop ik het in de doofpot. Soort van.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met dat soort mensen, die nog steeds denken dat alles wat op internet gebeurt onpersoonlijk is, of niet ''echt''.
Zal niet lang meer duren, internet wordt gelukkig steeds normaler.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tot die tijd stop ik het in de doofpot. Soort van.
Best welquote:Op donderdag 8 september 2011 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met dat soort mensen, die nog steeds denken dat alles wat op internet gebeurt onpersoonlijk is, of niet ''echt''.
Kan je lekker met je project bezig. Sowieso is dat een dingetje: vergeet je niet dat je een project moet maken met projectgenootjes en dat die het over het algemeen in de ochtend zouden willen doenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
ik moet elke oneven week op dinsdag voor 1 uurtje hoorcollege naar school
Ja, nou.. dat zoek ik wel uit met mn projectgenootjes, hmm?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je lekker met je project bezig. Sowieso is dat een dingetje: vergeet je niet dat je een project moet maken met projectgenootjes en dat die het over het algemeen in de ochtend zouden willen doen
Juh juh.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, nou.. dat zoek ik wel uit met mn projectgenootjes, hmm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |