SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Zo dat ging lekker vanaaf!van de laatste 10 potjes waren er maar 3 onder de 3.0
waarvan 1tje 0.50 dat was dat faal potje waar ik het in het vorige topic over had
![]()
![]()
Party's blijven lastig in Black Ops!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:22 schreef RingBewoner het volgende:
Ik baal ervan dat ik niet meer heb kunnen joinen. Morgen beter.![]()
![]()
Hoezo invite accepteren en gaanquote:Op woensdag 7 september 2011 00:26 schreef MarkM het volgende:
[..]
Party's blijven lastig in Black Ops!![]()
Hadden jullie maar een Xbox moeten kopen
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
De users hierboven spreken over een xbox-party?
In dat geval mogen jullie mij ook inviten zodra het er weer van komt:
GT: Lordwaus''A life. A life, Jimmy, you know what that is? It’s the shit that happens while you’re waiting for moments that never come.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:33 schreef Catkiller het volgende:
Hadden jullie maar een Xbox moeten kopen![]()
![]()
En drie potjes later is de helft er uit gegooid.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo invite accepteren en gaan![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:00 schreef RingBewoner het volgende:
Het was gisteravond gewooon kut.
Ik heb 2 potjes gedaan met XSurenas, ging wel aardig. Beiden een 4-bar. Daarna moest ik gauw nog een opdracht maken voor m'n studie.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vond het wel leukquote:Op woensdag 7 september 2011 13:00 schreef RingBewoner het volgende:
Het was gisteravond gewooon kut.Want ik ging aardig goed.
volgens mij moest jij echt gek worden van ons. Toen je steeds bij de tegenstander zat. Steeds blackbirds en choppergunners en honden.
![]()
Ja! Maar ook dat ik gewoon niet fatsoenlijk kon joinen. Zorg vanavond voor een goede hostquote:Op woensdag 7 september 2011 13:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel leukWant ik ging aardig goed.
volgens mij moest jij echt gek worden van ons. Toen je steeds bij de tegenstander zat. Steeds blackbirds en choppergunners en honden.
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Hoe kan ik voor een host zorgen?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja! Maar ook dat ik gewoon niet fatsoenlijk kon joinen. Zorg vanavond voor een goede hostik kan geen host zijn.
Ik ben er vanaaf trouwens niet. naja misschien na 10en heel even.![]()
Dan pas.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik voor een host zorgen?ik kan geen host zijn.
Ik ben er vanaaf trouwens niet. naja misschien na 10en heel even.![]()
![]()
Ja.quote:nu werken tot half 6 en daarna fitness. Daarnak om ik wel weer wat blackbirds voor je halen.
![]()
Dan ben je een douchebag als je goldguns hebtquote:Op woensdag 7 september 2011 15:20 schreef mash_ het volgende:
Wat vinden mensen zo boeiend aan gold wapens? Je hebt er helemaal geen voordeel van ofzo
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Heerlijk trouwens om blackops aan te laten staan na een dubbel xp weekend. Gaan de puntjes iig wel wat sneller. Nu wel helemaal zat van NuketownSpray4teh win.
Zo niet.. dan toch!![]()
Waarom ga ik altijd slecht als ik niet gewoon deathmatch speel. En dan vooral k/d ratio.UI Made bij VanilleKwark.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: