Dit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef Ra-z het volgende:
Das gewoon hun werk, ik geef wel wat extra fooi als het tyfusweer is, mits de bezorger snel is en niet een chagrijnige grafkop heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
Als je met een oprechte lach idd in de regen komt bezorgen dan verdien je dat en daarnaast ook mijn respectquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dit.
Zelf ook pizzabezorger geweest en merkte wel dat er meer fooi bijzat als je zelfs in de regen nog lachend aan komt lopen met een pizza.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als je iets ranzigs wil eten dan moet je pizza bestellen ja.
jij eet alleen brocoli ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik genoot van mijn werk. Deed het erbij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:34 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Als je met een oprechte lach idd in de regen komt bezorgen dan verdien je dat en daarnaast ook mijn respect.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef A-mineur het volgende:
Ik zit toch ook nog op mn werk, dat is ook niet aso.Jij woont niet in Nederland??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop het wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef bobbobobbo het volgende:
nou ik heb 35 minuten geleden bestelt, maar er is nog steeds niks. Heeft nog nooit zo lang geduurt. Hoop niet dat ie zich doodgereden heeft.
Dat is echt de minimale wachttijd hier..quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef bobbobobbo het volgende:
nou ik heb 35 minuten geleden bestelt, maar er is nog steeds niks. Heeft nog nooit zo lang geduurt. Hoop niet dat ie zich doodgereden heeft.
Binnen een kwartier .. Dan moet je echt 2 min van de pizzeria vandaan wonen man.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef bobbobobbo het volgende:
ooh ok, nouja normaal gesproken had ik hem binnen een kwartier zoiezo. Maarja, ik heb de pizza gekregen, en ik m op. Was lekker. Heb m 2 euro fooi gegeven. Topic kan wel gesloten worden denk ik zo.
Gelijk heb je. Fooi moeten ze niet verwachten maar verdienen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:31 schreef Om_nomnom het volgende:
Mensen die fooi geven. Heb eens met ongelooflijk kutweer een broodje kebab en shoarma besteld. Bezorger kwam doorweekt aan, kostte 9euro, ik gaf hem een tientje en vroeg mijn euro terug. Hij keek me enorm zuur aan, alsof ik een schande beging
.
Vergeet het plastic ook niet hequote:Op woensdag 7 september 2011 09:49 schreef Apotheose het volgende:
Ik bestel nooit pizza's. Koop ze in supermarkt en mik ze in de oven. Uiteraard nadat ik m uit de doos heb gehaald.
QFTquote:Op woensdag 7 september 2011 10:36 schreef Catbert het volgende:
Da's het hele bestaansrecht van een bezorgservice; dat ze me komen voeren als ik zelf geen zin heb door weer en wind naar de appie te gaan!
http://www.nrcnext.nl/blo(...)n-recht-op-een-fooi/quote:Op woensdag 7 september 2011 08:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mensen die te chagerijnig zijn om fooi te geven
Ik geef bijna overal waar het gepast is fooi. Kleine moeite, klein bedrag, en het wordt onthouden.
Indd. Ze zallen maar zonder bier komen te zitten.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)n-recht-op-een-fooi/
Ik geef verkopers van daklozenkranten een fooi. Die hebben het geld namelijk dringend nodig.
Het is te zienquote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef Hakki het volgende:
Ik werkte bij domino's in elk weer en et loon is best laag 5,40 bij 19 jaar dus wat fooi is altijd fijn Marja ook is in de sneeuw pizza bezorgd , keek die in de doos, gelik een nieuwe fevraagt moest ik weer heen en weer ging expres met de scooter tegen z'n wag
i won'tquote:Op woensdag 7 september 2011 09:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergeet het plastic ook niet he
Dit inderdaad.. ooit ook pizzabezorger geweest.. heel veel jaar geleden dat wel, verdiende heel slecht.. maar als mensen fooi gaven in stromende regen, dan zorgde ik er wel voor dat ik hun pizza de keer er op als eerste bracht.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:20 schreef NietDoen het volgende:
Ook ik ben pizzacourier geweest. Natuurlijk is het niet erg als mensen pizza bestellen terwijl het strot, dat is immers je werk. Maar een beetje extra fooi en een blijk van waardering doet wonderen voor de pizzacourier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |