Dan kwam ze nog 8,5 punt te kortquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef zoem het volgende:
Klara zou zich wel thuisvoelen in dit team
quote:
Gelukkig wel ja. Bartquote:
Dat is je straf, omdat je liever voetbal kijktquote:
Doe die boodschappen nou toch eens op een ander tijdstip danquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
Het was weer leuk mensen, tot donderdag, morgen kan ik niet kijken.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik gooi 'm er toch in
BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Lekker he, net ook al opquote:Op woensdag 7 september 2011 18:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eerst even een Hollandse bloemkool naar binnen werken
maar het record van Klara wordt vast niet verbrokenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:02 schreef Frag_adder het volgende:
het aantal punten per persoon is wel echt om te janken zeg
Het zijn eigenlijk allemaal falersquote:Op woensdag 7 september 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Roos
Heb nog niks gezien.. Zit er wat tussen deze week?
Behoorlijk triest inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 19:02 schreef Frag_adder het volgende:
het aantal punten per persoon is wel echt om te janken zeg
Dat is gewoon onmogelijk, daar durf ik 5 euro op te zetten!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar het record van Klara wordt vast niet verbroken
is dat de leraar?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:04 schreef Burner82 het volgende:
leerling en leraar weer samenik hoop dat bart weer lekker op zijn bek gaat
Wacht maar...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:04 schreef roos85 het volgende:
Trouwens 3 van de 4 halve finalisten zijn vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |