Ja je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen anders zit het nieuwe gezin met een ziek kitten en daar heeft het kindje ook niets aan .quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:33 schreef Oognip het volgende:
Ik heb de baasjes gebeld, ze waren erg teleurgesteld (uiteraard). Ik vind het vooral zo sneu voor het dochtertje, die is een jaar of 8 en verheugt zich heel erg op de komst van Donder. Maar ja een ziek kitten meegeven is ook zo wat.
Wat leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb deze op canvas besteld voor het nieuwe baasje van Juno
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, maar straks is het gewoon even een dagje en is hij morgen weer vrolijk en heb ik voor niks afgebeld, dat zou ik lullig vinden. Maar gelukkig zit mijn gevoel meestal wel goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen anders zit het nieuwe gezin met een ziek kitten en daar heeft het kindje ook niets aan .
Goede beslissing hoor. Heb ik ook een keer met een kitten gehad (auwa aan het pootje). Baasjes waren teleurgesteld maar achteraf erg blij dat het zo was aangepakt. Een paar dagen later konden ze een kerngezond kitten meenemen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:33 schreef Oognip het volgende:
Ik heb de baasjes gebeld, ze waren erg teleurgesteld (uiteraard). Ik vind het vooral zo sneu voor het dochtertje, die is een jaar of 8 en verheugt zich heel erg op de komst van Donder. Maar ja een ziek kitten meegeven is ook zo wat.
Maar dat is dan minder vervelend dat achteraf merken dat je hem beter niet mee had kunnen geven. Toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:39 schreef Oognip het volgende:
Helemaal mee eens, maar straks is het gewoon even een dagje en is hij morgen weer vrolijk en heb ik voor niks afgebeld, dat zou ik lullig vinden. Maar gelukkig zit mijn gevoel meestal wel goed
Ja daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar dat is dan minder vervelend dat achteraf merken dat je hem beter niet mee had kunnen geven. Toch?
Ook al is hij morgen weer in orde, het krijgt toch een klein tikkie mee van een slome dag. En een verhuizing kan dan net teveel zijn waardoor hij daar weer ziekig wordt. Een paar dagjes in een vertrouwde omgeving is dan gewoon beter. En zo kun je het ook aan het gezin uitleggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar straks is het gewoon even een dagje en is hij morgen weer vrolijk en heb ik voor niks afgebeld, dat zou ik lullig vinden. Maar gelukkig zit mijn gevoel meestal wel goed
En dat heb ik nou net weer niet gezegd hequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook al is hij morgen weer in orde, het krijgt toch een klein tikkie mee van een slome dag. En een verhuizing kan dan net teveel zijn waardoor hij daar weer ziekig wordt. Een paar dagjes in een vertrouwde omgeving is dan gewoon beter. En zo kun je het ook aan het gezin uitleggen.
Dan zeg je het toch als ze hem komen halen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dat heb ik nou net weer niet gezegd heik heb gezegd dat hij erg sloom was, waarschijnlijk reactie op de enting en dat ik hem niet eerder mag/wil weggeven tot hij weer helemaal gezond is. Ze hing al vrij snel weer op.
Doe ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zeg je het toch als ze hem komen halen?
Maesjequote:
Morgen verder hij staat in de grondverfquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maesje![]()
Waar is GB eigenlijk?
Iedereen krijgt de groeten van Ing!
oeh leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Morgen verder hij staat in de grondverf
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:53 schreef Oognip het volgende:
Ik heb voor vanavond chocoladepepernoten
WOW!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:56 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben trots op mijn werk tot zover
Ik was ook zeer verbaasd de stelling met pepernoten te zien in de AHquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Weer iemand die dat belachelijke vroeg sinterklaas snoep verkopen in stand houdt
Ja, ik walg daar echt een beetje van, sorryquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik was ook zeer verbaasd de stelling met pepernoten te zien in de AH
En je lakt je tenen ook meteenquote:
Zo erg vind ik het nou ook weer niet, ik koop het alleen nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik walg daar echt een beetje van, sorry
Het is nog zomer (op papier dan), maar nee, die winkels denken alleen aan verkopen
Mooi hèquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En je lakt je tenen ook meteen
Doe maar terug!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de groeten van Ing!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ook niet, pas vanaf 25 november ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Zo erg vind ik het nou ook weer niet, ik koop het alleen nog niet
Vooral doen danquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:13 schreef Oognip het volgende:
Het is inderdaad erg vroeg voor pepernoten maar ik vind ze zo lekker dat ik ze toch gekocht heb en ik zal ervan genieten ook
Wat moet je ook met die opvangkatten?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb al een marsepeinstaaf gekocht.Als verrassing voor mijn mama. Tot een zekere opvangkat haar tanden erin zette.
![]()
En waarom veranderen drie volwassen katten in jengelende kleuters als er een eitje wordt geklopt?
Opvangen en de kittens aan andere Fokkers slijtenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat moet je ook met die opvangkatten?
Geen idee eigk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat moet je ook met die opvangkatten?
Dawast!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Opvangen en de kittens aan andere Fokkers slijten
Met de puppybuikquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Mijn Redcat poes heeft het toch zo zwaar...
[ afbeelding ]
ow, ze lijkt een beetje op Yoko zo!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Mijn Redcat poes heeft het toch zo zwaar...
[ afbeelding ]
Ze heeft er heel veel van weg. Qua gedrag sowieso en ook qua uiterlijk natuurlijk. Vorige week was mijn moeder hier en de Puma kuierde met kinders door de woonkamer. Na een minuut of 10 kreeg mijn moeder door dat het niet Yoko was.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow, ze lijkt een beetje op Yoko zo!
Schaamteloos tetten laten zien.quote:
Na de pijnstilling wel goed. Droog, dat wel.quote:
Ze was er vanmorgen toch nogquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:51 schreef tombolafan het volgende:
op je keel Q!
Waaaaaaaaaar is GB de laatste tijd?
Hard aan de studie?
Had ik maar wasabi voor mijn keelquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:51 schreef tombolafan het volgende:
op je keel Q!
Hard aan de studie?
Bel d'r danquote:
Ik ben er toch nog zat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:51 schreef tombolafan het volgende:
op je keel Q!
Hard aan de studie?
Ja dan zeker alleen als ik er niet benquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er toch nog zat?Maar ben inderdaad nogal druk met m'n studie, was net nog bezig!
Jij bent er gewoon ALTIJD als de rest er niet is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dan zeker alleen als ik er niet ben
Of ik word seniel natuurlijk![]()
![]()
Ik heb wasabipoeder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had ik maar wasabi voor mijn keelEn GB was er gisteren nog
toch?
Ik denk dat laatstequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dan zeker alleen als ik er niet ben
Of ik word seniel natuurlijk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent er gewoon ALTIJD als de rest er niet is.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat filmpje![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)ime-in-30-years.html
Dramakwien.quote:
Ja, dus ik denk ik catch ff upquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nog 3 weken wachten tot de nieuwe aflevering
WHUT?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef Qwea het volgende:
Wat is Owen toch ook een lul
En karev ook
uhuquote:
Ik heb duidelijk al een tijd niet gekekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhubeetje Christina in een zwangerschap dwingen
En Alex die Mer verraad
NEE!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat was toch best een leuke aflevering![]()
Ik vond hem lachwekkend, verder nietsquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
ik vond hem echt te afschuwelijk voor woorden. Als ze die lijn ooit door zouden zetten, kap ik met kijken.
Te bed
waarom!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
Ik moet morgen met mijn tieten naar de dokter
Niks boeiend hoorquote:
Waarbij greys steeds gilt bij elke donder?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
onweer
Onweer in een bubbelbad met Greys is trouwens een coole ervaring
Als ik naar de dokter ga, gaan m'n tieten ook altijd meequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
Ik moet morgen met mijn tieten naar de dokter
Pas op dat je huisdier ze dan niet opetenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik naar de dokter ga, gaan m'n tieten ook altijd mee
Ik ga niet zo vaak. Zal ik morgen eens gaan en ze voor de grap eens thuislaten
Laat je ze ook altijd even bevoelen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik naar de dokter ga, gaan m'n tieten ook altijd mee
Ik ga niet zo vaak. Zal ik morgen eens gaan en ze voor de grap eens thuislaten
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarbij greys steeds gilt bij elke donder?waait het daar ook zo debiel hard?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Pas op dat je huisdier ze dan niet opeten
Ik doelde op je foutquote:
Jij liep altijd zo op te scheppen dat je zo goed bent in de Nederlandse taalquote:
Het is niet mogelijk vooralquote:Maar geef toe, het zou wel zwaar kut zijn
eh neequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Schrijft zich allen in voor het Maffiaspel!
Het Grote Fok! Maffia Spel #36 Waar we een tweede kans krijgen
Ik zeg hooguit dat ik goed ben op school, volgens mij heb ik nog nooit gezegd dat ik goed ben in de Nederlandse taal. Correct me if I'm wrong.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij liep altijd zo op te scheppen dat je zo goed bent in de Nederlandse taal
quote:[..]
Het is niet mogelijk vooral
Het lijkt wel herfst hequote:Op woensdag 7 september 2011 00:12 schreef sararaats het volgende:
Bah rotweer. Gelukkig is onze straat niet zanderig anders kan ik modderduiken.
Nee, ik geloof niet dat er al eens een medisch geschoolde aan mijn tetten heeft gezeten. Of wacht ff! Jawel; een verpleegkundige in het ziekenhuis toen ze een hartfilmpje moest maken! Maar dat was niet erg opwindend te noemenquote:
Blijft elke dag genieten!quote:Op woensdag 7 september 2011 07:52 schreef Rewimo het volgende:
Hee vamp! Bevalt het nog steeds in je huisje?
Ik ga maar weer eens richting Arnhem
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
onweer
Onweer in een bubbelbad met Greys is trouwens een coole ervaring
Ze hoeft toch niet perse ergens van beschuldigd te zijn als ze betrokken is bij een rechtzaak? Of heet het anders als je het (bijvoorbeeld) oneens bent met je werkgever of de gemeente? Dan heet het toch ook een rechtzaak als de rechter zich ermee bemoeitquote:Op woensdag 7 september 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd waarvan je wordt beschuldigd!
Ikke braaf zijn. Wij procederen tegen de ziekenkas omdat ik eraf gegooid ben.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd waarvan je wordt beschuldigd!
Zie je welquote:Op woensdag 7 september 2011 09:29 schreef sararaats het volgende:
Ikke braaf zijn. Wij procederen tegen de ziekenkas omdat ik eraf gegooid ben.
Ik ga nu nog niet teveel zeggen maar hou jullie op de hoogte.
Als jij het ontdekt hebt, wil je mij dan ook even inseinen? Misschien best belangrijk voor vrijdagquote:Op woensdag 7 september 2011 09:16 schreef Greys het volgende:
Waarom moeten we bij jou wegblijven? TT? Even teruglezen!
Neuquote:
Goedemorgen trugquote:Goeiemorgen vanuit Tilburg
Oh zover denk ik niet eens door als iemand iets postquote:Op woensdag 7 september 2011 09:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NeuMijn referentiekader (ook net wakker) zei 'oh-oh weet dat, want die zit in het vak', en toen zei de andere kant 'ja, maar nu ben ik in de war'
Dus
[..]
Goedemorgen trug
Iets met knoflook geloof ikquote:Op woensdag 7 september 2011 09:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij het ontdekt hebt, wil je mij dan ook even inseinen? Misschien best belangrijk voor vrijdag
Ik hoop het, anders verzoeken we haar de andere kant op te ademen!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat zal vrijdag wel over zijn dan
quote:Op woensdag 7 september 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
Bietje houdt niet meer op met poot geven sinds ze dat kan![]()
Hup *klets* weer die grote stengelpoot op mijn arm.
Ja. En ik denk (heel eerlijk) dat het voor Basje wel goed is. Ze is veel rustiger dan de rest en zou wel eens heel erg kunnen gaan genieten van een wat rustigere omgevingquote:
Ahja dan zal het voor Basje inderdaad wel goed zijn, maar het blijft moeilijk. Ik ben daarom altijd heel blij als ik nog kittens 'overhoud' of weer nieuwe krijg. Dat zorgt voor een boel afleiding.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja. En ik denk (heel eerlijk) dat het voor Basje wel goed is. Ze is veel rustiger dan de rest en zou wel eens heel erg kunnen gaan genieten van een wat rustigere omgeving
Maar ik zal haar missen jonguhhhh![]()
Awwww. Ja, logisch... je gaat je er toch enorm aan hechten en het is een schatje.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja. En ik denk (heel eerlijk) dat het voor Basje wel goed is. Ze is veel rustiger dan de rest en zou wel eens heel erg kunnen gaan genieten van een wat rustigere omgeving
Maar ik zal haar missen jonguhhhh![]()
En zij aan mij (vind ik), dus krijgt ze het nergens beter dan bij mij (zegt mijn poesjeshart). Onzin natuurlijk, maar ik ben niet voor rede vatbaarquote:Op woensdag 7 september 2011 10:21 schreef Greys het volgende:
Awwww. Ja, logisch... je gaat je er toch enorm aan hechten en het is een schatje.
Echt , dat gillen, mèn, dat is erg hequote:Op woensdag 7 september 2011 11:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik hou er wel van... maar je moet ze wel genoeg laten rennen, anders word hij binnen wel druk. Hij moet ff een half jaar ouder zijn, dan kan ik beginnen met de fiets aanleren
Diaz kan ook zo mooi gillen ja haha en lomp spelen
Ik ben benieuwd hoe hij met Blue speelt
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat was mij dus niet verteld van tevorenquote:Op woensdag 7 september 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt , dat gillen, mèn, dat is erg he![]()
Chinezen kunnen vocaal zijn maar dat gekrijs van die peruanen, holy moly
Je hebt toch ook zo'n hekel aan pups?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat alweer te rekenen trouwens.
Stèl dat die dekking nog doorgaat en lukt, dan zijn er half november pups, dan is Sjon precies 2 jaar, dan kàn het eigenlijk wel weer.
Maar nee
Is leuk johquote:Op woensdag 7 september 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat alweer te rekenen trouwens.
Stèl dat die dekking nog doorgaat en lukt, dan zijn er half november pups, dan is Sjon precies 2 jaar, dan kàn het eigenlijk wel weer.
Maar nee
Een bloedhekel ja!quote:Op woensdag 7 september 2011 11:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zo'n hekel aan pups?
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Juno word nu wel net zon monster als die van jou...ze komt helemaal los daar. Die verhalen elke keer wat ze nu weer heeft gedaan
Een kleine Chicoquote:Op woensdag 7 september 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, pups van Chico worden natuurlijk nooit zulke schijtetterklootzakken als Sjon, dat staat vast![]()
Maar nee , de fokker wil dit nest heeeeeeeel erg graag, dus die houden alles wel aan wat showwaardig is, en mijn deal is dat ik dan tzt wanneer ik wil een pup mag claimen.
Ik heb liever een kleinkind dan een kind ook.
Tegen die tijd zijn dr mss wel een paar deaud hiero.
Ik zal duimen dat het goed aflooptquote:Op woensdag 7 september 2011 11:20 schreef sararaats het volgende:
De Frasier is zo'n schatje, hij voelt echt met me mee.
Verder alles ok hier, de uitspraak is volgens mij nog niet gevallen, ik haat wachten.
Net in slaap, slimmerd.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Wat maakt dat nu uit als je net weg bent?
Daar zorg ik voorquote:Op woensdag 7 september 2011 09:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat zal vrijdag wel over zijn dan
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Knuffels!!!! Ik voel met je mee.
Omdat ik niet recht kan knippenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Fleece is zowat de fijnste stof om te knippen, why?
Ik ook niet maar heb ooit een fleece-trui gemaakt die toch redelijk recht wasquote:Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet recht kan knippen
Ja ik heb heel veel kleine stukken nodig voor hondenspeeltjes..dan is zon ding wat handigerquote:Op woensdag 7 september 2011 14:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ook niet maar heb ooit een fleece-trui gemaakt die toch redelijk recht was
Fleece voor speeltjes?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja ik heb heel veel kleine stukken nodig voor hondenspeeltjes..dan is zon ding wat handiger
Hoerrrrrrrrrrrquote:
Dan koop je een kromme schaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet recht kan knippen
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt nog meters fleece die ik weg ga flikkeren binnenkort
Welke kleurenquote:
Zondequote:Op woensdag 7 september 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Allemaal verschillende kleuren.
Maar goed, ik ga het niet eens versturen, als ik er mee wilde slepen dan zette ik het wel op MP of bracht ik het naar de kringloop, het zijn echt vuilniszakken vol, die flikker ik van het balkon af en dan nog drie meter door tot aan de vuilstortplek, en eigenlijk is dat al teveel moeite![]()
Nee, beetje te ver rijdenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Nja, je komt het vast niet halen?
Als je er zelf mee wil slepen kun je ermee doen wat je wil
Neequote:Op woensdag 7 september 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Heb je geen vriend die daar ff naar kan kijken?
In Antwaarp zijn de straten geasfalteerd hoor!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:03 schreef sararaats het volgende:
Verdoemme, morgen regen. Ik zie m'n uitstapje met de mama naar Antwerpen nu serieus in de modder zakken
Weet ik wel. Maar de term "in het water vallen" wordt zoveel gebruikt.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Antwaarp zijn de straten geasfalteerd hoor!
Ik lust geen marshmallowsquote:Op woensdag 7 september 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Fuck die slagroom, marshmallow fluff moet je hebben voor in je warme choco Oognip!
Oh van slagroom krijg ik echt instant spetterkakquote:Op woensdag 7 september 2011 15:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik lust geen marshmallowsmaar m'n slagroom is nu op dus nu heb ik alleen nog chocolademelk en dat vind ik niks aan
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:27 schreef ElisaB het volgende:
Gofter: Basje net uitgezwaaid... ik janken natuurlijk (nadat de deur dicht was overigens). Kut met peren nog eens aan toe
Vraag dat over een kwartiertje nog maar eensquote:Op woensdag 7 september 2011 15:29 schreef Oognip het volgende:
Moeilijk he? Ik heb altijd zoiets dat als het kitten in de reismand is moeten de baasjes ook heel gauw weg, anders krijg ik het ook te moeilijk en dan het moment dat de deur dicht gaat... Blegh
Ik heb het vandaag wel droog gehouden overigens.
Heb je dit verdriet er wel voor over om nog meer kittens op te vangen of trek je het heel slecht?
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraag dat over een kwartiertje nog maar eens
Thnx meisquote:Op woensdag 7 september 2011 15:31 schreef sararaats het volgende:
Knuffeltjes voor Oognip en ElisaB!!!
Zeker wel! En als het niet goed gaat, komt ze terug (en dan hou ik haar mooiquote:Op woensdag 7 september 2011 15:32 schreef Oognip het volgende:
Krijg je nog wel een update van de baasjes?
Het heeft tijd nodig maar goed komt het zekerquote:Op woensdag 7 september 2011 15:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Thnx meis
[..]
Zeker wel! En als het niet goed gaat, komt ze terug (en dan hou ik haar mooi)
Geen zorgen hoor; komt wel goed. Nu eerst maar eens aan het werk
Gofter: Basje net uitgezwaaid... ik janken natuurlijk (nadat de deur dicht was overigens). Kut met peren nog eens aan toe
Dan ga jij pruilen om ze af te leiden en dan ga ik heur pakkenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef Greys het volgende:
Basje krijgt het goedEn zo niet dan gaan we haar halen!
Ja, tegen de tijd dat die lui dan zijn bijgekomen van het lachen (quote:Op woensdag 7 september 2011 16:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan ga jij pruilen om ze af te leiden en dan ga ik heur pakken
ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vouw mn ondergoed niet eens, ik pleur het zo in mandjes in de kast
Dito.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vouw mn ondergoed niet eens, ik pleur het zo in mandjes in de kast
Waar haal ik da?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Fuck die slagroom, marshmallow fluff moet je hebben voor in je warme choco Oognip!
Jumbooooooooooooquote:
Ik heb 3 verschillende laatjes, 1 voor sokken, 1 voor bhs en 1 voor slipjes en die laatste zitten gezellig tussen de boxers van mijn vriendquote:Op woensdag 7 september 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel drie verschillende manden hoor.
1 voor slipperdepips, 1 voor bh's en 1 voor sokken.
Dus tis nog wel enigszins met systeem.
En mn sokken bundel ik wel netjes, anders heb ik teveel stress 's ochtends om een paar compleet te krijgen
Samequote:
Ja onderbroeken dat klinkt als van die gebloemde dingen van de wibra.quote:
Ik heb 1 voor sokken, 1 voor strings en b'squote:Op woensdag 7 september 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb 3 verschillende laatjes, 1 voor sokken, 1 voor bhs en 1 voor slipjes en die laatste zitten gezellig tussen de boxers van mijn vriend
b's?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb 1 voor sokken, 1 voor strings en b's
Nja beetje hetzelfde nog. Morgen uitvaart van mijn opa, zondag vieren we de verjaardag van Samara en daarna hoop ik dat het allemaal wat rustiger gaat worden en we een beetje bij gaan trekken allemaal.quote:
Wat een rare tijd gaan jullie nu door zegquote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja beetje hetzelfde nog. Morgen uitvaart van mijn opa, zondag vieren we de verjaardag van Samara en daarna hoop ik dat het allemaal wat rustiger gaat worden en we een beetje bij gaan trekken allemaal.
Iedereen is hier in huis nog steeds een beetje uit zijn doen. Als mensen meelevend zijn of vragen hoe het gaat hou ik het nog steeds niet droog![]()
Ik kreeg vandaag een berichtje van het crematorium dat Elco 3 september al gecremeerd is.
Hoort erbij he? Is niet anders.quote:
Knuffel!quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja beetje hetzelfde nog. Morgen uitvaart van mijn opa, zondag vieren we de verjaardag van Samara en daarna hoop ik dat het allemaal wat rustiger gaat worden en we een beetje bij gaan trekken allemaal.
Iedereen is hier in huis nog steeds een beetje uit zijn doen. Als mensen meelevend zijn of vragen hoe het gaat hou ik het nog steeds niet droog![]()
Ik kreeg vandaag een berichtje van het crematorium dat Elco 3 september al gecremeerd is.
Het is belachelijk. Iemand feliciteerde me gisteren en ik zat haar aan te kijken of ze gek was. Toen drong het weer langzaam door dat Samara natuurlijk maandag jarig was geweest. Het is echt zot, nog nooit zo'n rare periode meegemaakt (gelukkig).quote:Op woensdag 7 september 2011 16:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat een rare tijd gaan jullie nu door zeg
Heel veel sterkte
Het is ook echt niet anders idd.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoort erbij he? Is niet anders.
Ik wil ook nog steeds wat posten in het memoriam topic hier maar dat lukt me gewoon nog niet![]()
Hummer is trouwens nog steeds op zoek, hij roept al vanaf dat Elco weg is.
Die waren dikke maatjes samen natuurlijk. Die mevrouw van de herdenkingskralen heeft trouwens een stop tot januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |