Ja je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen anders zit het nieuwe gezin met een ziek kitten en daar heeft het kindje ook niets aan .quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:33 schreef Oognip het volgende:
Ik heb de baasjes gebeld, ze waren erg teleurgesteld (uiteraard). Ik vind het vooral zo sneu voor het dochtertje, die is een jaar of 8 en verheugt zich heel erg op de komst van Donder. Maar ja een ziek kitten meegeven is ook zo wat.
Wat leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb deze op canvas besteld voor het nieuwe baasje van Juno
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, maar straks is het gewoon even een dagje en is hij morgen weer vrolijk en heb ik voor niks afgebeld, dat zou ik lullig vinden. Maar gelukkig zit mijn gevoel meestal wel goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen anders zit het nieuwe gezin met een ziek kitten en daar heeft het kindje ook niets aan .
Goede beslissing hoor. Heb ik ook een keer met een kitten gehad (auwa aan het pootje). Baasjes waren teleurgesteld maar achteraf erg blij dat het zo was aangepakt. Een paar dagen later konden ze een kerngezond kitten meenemen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:33 schreef Oognip het volgende:
Ik heb de baasjes gebeld, ze waren erg teleurgesteld (uiteraard). Ik vind het vooral zo sneu voor het dochtertje, die is een jaar of 8 en verheugt zich heel erg op de komst van Donder. Maar ja een ziek kitten meegeven is ook zo wat.
Maar dat is dan minder vervelend dat achteraf merken dat je hem beter niet mee had kunnen geven. Toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:39 schreef Oognip het volgende:
Helemaal mee eens, maar straks is het gewoon even een dagje en is hij morgen weer vrolijk en heb ik voor niks afgebeld, dat zou ik lullig vinden. Maar gelukkig zit mijn gevoel meestal wel goed
Ja daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar dat is dan minder vervelend dat achteraf merken dat je hem beter niet mee had kunnen geven. Toch?
Ook al is hij morgen weer in orde, het krijgt toch een klein tikkie mee van een slome dag. En een verhuizing kan dan net teveel zijn waardoor hij daar weer ziekig wordt. Een paar dagjes in een vertrouwde omgeving is dan gewoon beter. En zo kun je het ook aan het gezin uitleggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar straks is het gewoon even een dagje en is hij morgen weer vrolijk en heb ik voor niks afgebeld, dat zou ik lullig vinden. Maar gelukkig zit mijn gevoel meestal wel goed
En dat heb ik nou net weer niet gezegd hequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook al is hij morgen weer in orde, het krijgt toch een klein tikkie mee van een slome dag. En een verhuizing kan dan net teveel zijn waardoor hij daar weer ziekig wordt. Een paar dagjes in een vertrouwde omgeving is dan gewoon beter. En zo kun je het ook aan het gezin uitleggen.
Dan zeg je het toch als ze hem komen halen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dat heb ik nou net weer niet gezegd heik heb gezegd dat hij erg sloom was, waarschijnlijk reactie op de enting en dat ik hem niet eerder mag/wil weggeven tot hij weer helemaal gezond is. Ze hing al vrij snel weer op.
Doe ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zeg je het toch als ze hem komen halen?
Maesjequote:
Morgen verder hij staat in de grondverfquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maesje![]()
Waar is GB eigenlijk?
Iedereen krijgt de groeten van Ing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |