abonnement Unibet Coolblue
pi_101635969
Als ik neuk met zo'n standaard durex condoom, dan kan ik totaal niet genieten. Ik snap dat het veilig is om SOA's of ongewenste kinderen te voorkomen dus daarom gebruik ik het ook. Maar wanneer ik eenmaal zo'n condoom gebruik, dan voel ik helemaal niks meer van de vagina. Het voelt heel anders aan wanneer ik zeg maar zonder condoom neuk.

Ik ben dus nu op zoek naar condooms die dunner zijn of in ieder geval het gevoel veel 'echter' laten ervaren. Welke raden jullie me aan? Ik kwam onlangs Durex Feeling Ultra 10 tegen.. Heeft iemand daar ervaringen mee?
pi_101637466
Durex Feeling Ultra vind ik een drama: die zijn smaller dan de gewone Durex of Durex Fetherlight en krijg ik niet om. Fetherlight vind ik een stuk fijner dan de gewone, maar ook dat haalt het niet bij zonder cd.
pi_101637549
Oh.. oke.. m.a.w. wat voor soort condoom je ook gebruikt, het gevoel zal nooit zo realistisch worden als seks zonder condoom?

Balen.. ;(
pi_101646769
condooms voorkomen ook gewenste kinderen imo.
You do not fear them?
- The Wraith? Naah. Now *clowns* — that s another story.
pi_101649893
Durex Elite ! Zijn ook veel dunner (maar niet smaller), zeker aan te raden !
pi_101651956
Ik heb eens over hetzelfde geklaagd en kreeg toen een tip die je eens moet proberen.

Wat je doet is het condoom alvast een stukje afrollen voordat je hem omdoet. Dus behalve het zaadreservoir heb je nog een stukje van een paar cm over aan de bovenkant. Als je dan een klein beetje (paar druppels) glijmiddel op je eikel doet voordat je het condoom omdoet, dan kun je zegmaar in het condoom bewegen tijdens het neuken waardoor je meer voelt.

Try it.
pi_101657406
Okee.. thanks voor de tip.
pi_101657547
en kwa condooms gewoon paar proberen, die dingen zijn 3 euro voor 2 stuks ofzo dus als je de elite, fetherlite en andere eens test weet je vanzelf wat lekker is.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_101661226
Hadden je ouders die maar gebruikt
Ik ben terug.
pi_101661493
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 01:22 schreef Zweetteef het volgende:
Hadden je ouders die maar gebruikt
Ik vind jou ook lief.
pi_101661748
Boterhamzakje (Y)
juistja
pi_101663974
het beste gevoel geeft het als je het topje eraf knipt, dan schuift die over je eikel, wat een super gevoel.

Het idee van dat glijmiddel er in een condoom dat schuift lijkt me niet heel veilig, want dan krijg je denk ik een keer overdruk..

Ik heb weinig condooms gebruikt in mijn leven, heb in mijn wilde tijd een beetje op het randje geleefd, maar er niet overheen gevallen. Maar de keren dat ik het gebruikte had ik het zelfde als jij, het is net alsof je een gladde buis aan het palen bent. Ik vond de fetherlight weinig uitkomst brengen, wel dun, maar je voelt nog nauwelijks iets. De pleasure max daar en tegen, daar zitten wat ribbels in, dan voel je ineens veel meer, of dat je haar voelt of die ribbels, dat weet ik niet, maar boeit me ook niet zo heel veel.
pi_101680190


Durex Feeling Ultra zijn de allerdunste condooms en 52mm breed.
Elite en Fetherlite zijn ook ultradun, maar die zijn 56mm breed.

Als 't om gevoel gaat, gaat 't ook om warmtegeleiding... latexvrije condooms (zoals durex avanti) zijn van ander spul gemaakt dat ook beter warmte geleidt.
De tip van Morphs is een goeie, maar dat beetje glijmiddel moet je dan echt in de top van 't condoom doen. Als je 't condoom dan om doet, zorg dan dat er (net als in 't zaadreservoir) geen lucht in de top zit.
pi_101682570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef dude1980 het volgende:
[ afbeelding ]

Durex Feeling Ultra zijn de allerdunste condooms en 52mm breed.
Elite en Fetherlite zijn ook ultradun, maar die zijn 56mm breed.

Als 't om gevoel gaat, gaat 't ook om warmtegeleiding... latexvrije condooms (zoals durex avanti) zijn van ander spul gemaakt dat ook beter warmte geleidt.
De tip van Morphs is een goeie, maar dat beetje glijmiddel moet je dan echt in de top van 't condoom doen. Als je 't condoom dan om doet, zorg dan dat er (net als in 't zaadreservoir) geen lucht in de top zit.
Avanti voelt heel erg goed inderdaad maar vind ik wel zeer moeilijk om te doen. Ook zijn deze al enkele keren stuk gegaan bij mij.
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:06:22 #15
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_101741290
Je hebt ook condooms die niet op latex basis zijn. In een seksshop hebben ze genoeg varianten.
Avanti is er idd een van, zorg dat je partner deze met de mond omdoet en niet met handen, dan is de kans dat deze scheurt kleiner.
Be dance |Be real| Be You
pi_101748637
Durex Elite zijn extra dunne condooms met extra glijmiddel. Kan deze condooms zeker aanraden.
-spam-

[ Bericht 39% gewijzigd door NanKing op 09-09-2011 15:54:12 ]
pi_101748870
dure elite zijn idd de beste op de markt als je dunne condooms zoekt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')