quote:Knopen
Aan de voorkant van het overhemd bevindt zich een lange rij knopen. Bij het dragen van een stropdas dient het bovenste knoopje altijd gesloten te zijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:09 schreef Seam het volgende:
Bij studenten kan dit trouwens wel eens anders zijn, omdat zij ook graag stoer doen met een pak van 200 70 euroDus vraag het even aan de vereniging waar je bij wilt
de zogenaamde buschauffeur...quote:Op donderdag 8 september 2011 16:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als je das maar niet te kort draagt. Zo tot halverwege je buik ofzo
inderdaad, gewoon de punt precies op de onderste zijkant van de riem.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als je das maar niet te kort draagt. Zo tot halverwege je buik ofzo
Doet er niet toe, de onderste altijd open bij jasje/gilet. Indien veel knopen dan dient de taille knoop sowieso gesloten te zijn mits het we hier niet spreken over een rokkostuum daar gelden andere regels voor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:13 schreef rijsttafel het volgende:
Belangrijk om te weten is: Drie knopen of twee?
Het gaat hier over de bovenste. Dat van de onderste is toch wel algemene kennis.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doet er niet toe, de onderste altijd open bij jasje/gilet. Indien veel knopen dan dient de taille knoop sowieso gesloten te zijn mits het we hier niet spreken over een rokkostuum daar gelden andere regels voor.
Als ik een kwartje kreeg voor iedere imbeciel die zijn gilet tot onder toe dicht deed had ik er nu een pak van kunnen kopen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het gaat hier over de bovenste. Dat van de onderste is toch wel algemene kennis.
Jij balen dat je dat niet krijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik een kwartje kreeg voor iedere imbeciel die zijn gilet tot onder toe dicht deed had ik er nu een pak van kunnen kopen.
Met een kledingstuk? Ik heb daar een mes voor van het merk gillette.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jij balen dat je dat niet krijgt.
Ik scheer met gilet, trouwens.
Volgens mij probeert men je in het ootje te nemen met deze regel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:38 schreef SockPants het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zal het kort houden. Gisteren werd ik erop gewezen dat het bovenste knoopje van het overhemd los dient te zijn wanneer een das wordt gedragen. Anderen zijn het daarmee oneens. Wat is het beste, waar komt dat idee vandaan?
Ja, Mach 3 knopen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een kledingstuk? Ik heb daar een mes voor van het merk gillette.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |