abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101642210
de dierenambulance kost niks, al krijg je wel een lege acceptgiro met de vraag of je ze wil steunen.

Hoe het bij de dierenarts is weet ik niet maar volgens mij is t ook niet de bedoeling dat je daar zo naar binnen rent.

En hulde voor ts dat hij z'n best heeft gedaan de duif te redden. Hoop dat het goed afloopt
pi_101643175
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:55 schreef Waterweg het volgende:
Ik hoop dat de vraag niet verkeerd opgevat wordt, maar wat betaal je dan aan je DA als je zo'n vogel binnenbrengt?
(Als in: het is niet jouw vogel, maar wel door jouw kat aangevallen, hoe zit zoiets?)
Mijn dierenarts doet het zo als er wilde dieren binnen gebracht worden zal hij er naar kijken en eerste hulp bieden zodat het stabiel is dan mag de dierenambulance zich er zorgen over gaan maken. Mocht het dier niet te redden zijn word het ingeslapen...

Zonder kosten voor de persoon die het dier binnenbracht.
pi_101706655
Update?
  zaterdag 10 september 2011 @ 01:22:17 #29
298739 Rob.Dude
Schurenmakelaar
pi_101774573
Ik durf eigenlijk niet te bellen.... :')
  zaterdag 10 september 2011 @ 03:04:04 #30
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_101776259
Hehe ik vond gisteren nog een afgekloven poot, een hoop veren en overal plassen en sporen met bloed(zelfs aan de muur).

Wel vreemd want ik woon in een flatje met alleen een kattenluikje naar het balkon en ramen zaten helemaal dicht. En onderweg van kattenluik naar kamer geen veertje gevonden. Terwijl ik aan de bloedsporen duidelijk zie dat de duif nog geleefd heeft.

@ TS: nekje omdraaien, waarom zou je zo'n vliegende rat redden als het er toch van sterft en je beter je energie in gevallen kan steken waar nog wat te redden valt.
Inter faeces et urinam nascimur,
pi_101792170
dierenambulance bellen is zinlooa want men komt daar zelden voor langs. :{ Wat je wel kan doen is zelf langsgaan bij zo een dieren/vogelopvang in jouw buurt/stad( ff googlen) en dan het dier afleveren en men zal de kapotte vleugel met liefde herstellen. :Y ( dat is de snelste en beste oplossing!)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101792384
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 03:04 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Hehe ik vond gisteren nog een afgekloven poot, een hoop veren en overal plassen en sporen met bloed(zelfs aan de muur).

Wel vreemd want ik woon in een flatje met alleen een kattenluikje naar het balkon en ramen zaten helemaal dicht. En onderweg van kattenluik naar kamer geen veertje gevonden. Terwijl ik aan de bloedsporen duidelijk zie dat de duif nog geleefd heeft.
Gadver. Kan je dat beest niet gewoon binnenhouden als het zo'n killer is?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 11 september 2011 @ 16:41:41 #33
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_101821382
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Gadver. Kan je dat beest niet gewoon binnenhouden als het zo'n killer is?
Jah want katten die binnen zitten eten geen dode dieren...

Dit was trouwens de eerste keer dat ze wat gevangen hadden en zoiets had ik echt nooit verwacht. Er zitten veel duiven in mn buurt maar ik heb nog nooit sinds ik hier woon een duif op mn balkon gezien.
Inter faeces et urinam nascimur,
  zondag 11 september 2011 @ 18:29:19 #34
351949 GreenHell
Feel it burning in your cereal
pi_101825057
Ben ik de enige die denkt dat dit gewoon natuurlijke selectie is? Die kat deed wat z'n instinct em vertelde en die duif ook (helaas was het instinct van de duif iets minder goed...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')