Mijn dierenarts doet het zo als er wilde dieren binnen gebracht worden zal hij er naar kijken en eerste hulp bieden zodat het stabiel is dan mag de dierenambulance zich er zorgen over gaan maken. Mocht het dier niet te redden zijn word het ingeslapen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:55 schreef Waterweg het volgende:
Ik hoop dat de vraag niet verkeerd opgevat wordt, maar wat betaal je dan aan je DA als je zo'n vogel binnenbrengt?
(Als in: het is niet jouw vogel, maar wel door jouw kat aangevallen, hoe zit zoiets?)
Gadver. Kan je dat beest niet gewoon binnenhouden als het zo'n killer is?quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:04 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Hehe ik vond gisteren nog een afgekloven poot, een hoop veren en overal plassen en sporen met bloed(zelfs aan de muur).
Wel vreemd want ik woon in een flatje met alleen een kattenluikje naar het balkon en ramen zaten helemaal dicht. En onderweg van kattenluik naar kamer geen veertje gevonden. Terwijl ik aan de bloedsporen duidelijk zie dat de duif nog geleefd heeft.
Jah want katten die binnen zitten eten geen dode dieren...quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gadver. Kan je dat beest niet gewoon binnenhouden als het zo'n killer is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |