Dik en klein tot daar aan toe, maar die baard!quote:
Ik heb er ooit een gekocht, die houdt zich prima, maar mijn andere handdoeken (van de Hema) blijven veel beter, ik weet niet wat het prijsverschil daartussen is, maar als dat meevalt zou ik toch voor de Hema kiezen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef princess-a het volgende:
Heeft iemand van jullie al eens handdoeken gekocht bij de Action? Is het wat?
Die kleintjes zijn best wel te doen. Die voor in de keuken bedoel ik. Daar heb ik een paar setjes hand- en theedoeken van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef princess-a het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een gekocht, die houdt zich prima, maar mijn andere handdoeken (van de Hema) blijven veel beter, ik weet niet wat het prijsverschil daartussen is, maar als dat meevalt zou ik toch voor de Hema kiezen.
Thanks beide, hier kan ik wat mee! Ik ga dan toch maar voor Hema handdoekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kleintjes zijn best wel te doen. Die voor in de keuken bedoel ik. Daar heb ik een paar setjes hand- en theedoeken van.
De grote baddoeken heb ik ook. Die gebruik ik voor bij de fysio. Ik heb liever een lekkere dikke baddoek om me af te drogen als ik gedoucht heb.
Ze zijn niet echt een miskoop. Maar echt geweldig zijn ze ook niet.
ik moet ook wel zeggen dat de HEMA gewoon echt goede handdoeken heeft. Ik heb handdoeken van de HEMA en dure (nou ja, betaald met air miles, maar anders waren ze duur geweest) handdoeken van de V&D, maar die van de HEMA zijn beduidend beterquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een gekocht, die houdt zich prima, maar mijn andere handdoeken (van de Hema) blijven veel beter, ik weet niet wat het prijsverschil daartussen is, maar als dat meevalt zou ik toch voor de Hema kiezen.
Rotzooi, na tig keer wassen, pluizen ze nog als een gek...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef princess-a het volgende:
Wij hebben ook een stapeltje handdoeken van de Action maar die pluizen niet. Ik heb ze eerst met koud water gewassen voordat we ze gingen gebruiken.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Rotzooi, na tig keer wassen, pluizen ze nog als een gek...
Nee hoor, niet de verpakkingen die ik gebruik...die zijn bureaustoelproof.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Trut, iedere tube was dan gaan lekken.
Nee, moet je bij IKEA zijn, 20 euro.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
action heeft zeker niet van die matten die je op de vloer legt (plastic) voor je laminaat icm bureaustoel?
Ja, dat wist ikquote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, moet je bij IKEA zijn, 20 euro.
Leenbakker dok je gelijk weer 60 euro. Waarom is die van Ikea kut?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef pgrferrari het volgende:
Leenbakker heeft ze van goede kwaliteit.
Ikea waren niet zo fijn
Ja hoor, ronde. Die heb ik een poosje gelee gekocht. Groen en roze. 80 centquote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef das_phantom het volgende:
Iemand al (plastic) wasteiltjes gespot? Ik heb een soort van bij Hema gezien, voor 5-7 euro maar misschien kan het goedkoper
Ooh, nee sorry danquote:Op woensdag 21 september 2011 16:43 schreef das_phantom het volgende:
Bedoelde meer voor kleding, afwasteiltje lijkt me dan iets te klein
Die van mij van de Ikea doet gewoon wat het moet doen (liggen).quote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leenbakker dok je gelijk weer 60 euro. Waarom is die van Ikea kut?
Dan zou ik zo'n ronde of vierkante plastic mand nemen die ze laatst bij de top 100 hadden staanquote:Op woensdag 21 september 2011 16:43 schreef das_phantom het volgende:
Bedoelde meer voor kleding, afwasteiltje lijkt me dan iets te klein
Ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh gaaf! Hebben ze die bij de Action?
Niet te geloven! Normaal zijn die ¤12!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:04 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja.
http://www.action.nl/products/view/id/989/-p/favoritelistid/1
¤3.49
Ben je aan het trollen?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet te geloven! Normaal zijn die ¤12!
Vanaf 43?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |