Ik checkte de mijne en ik ben echt een vrouwquote:
Uiteraard! Maar ja met goed zaad alleen kom je er toch niet? Dat was meer mijn punt..quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lees je weleens dingen voor je er een mening over vormt?
En, heb je sterk zaad?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik checkte de mijne en ik ben echt een vrouw
Ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik checkte de mijne en ik ben echt een vrouw
Misschien moet je de rest van het artikel ook eens lezen dan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar ja met goed zaad alleen kom je er toch niet? Dat was meer mijn punt..
...Dat je je ringvinger checkte of dat je een vrouw bent?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook, contrary to popular belief
.
Le-zenquote:
Mjah, jij bent van buiten en vrouw en van binnen een vent waren we het al over eens he. Soort wolf in schaapsklerenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook, contrary to popular belief
.
Dat tweedequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Dat je je ringvinger checkte of dat je een vrouw bent?
Een wolf in schaapskleren, I like itquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, jij bent van buiten en vrouw en van binnen een vent waren we het al over eens he. Soort wolf in schaapskleren
Dat was het enige wat interressant is..quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien moet je de rest van het artikel ook eens lezen dan.
Dat je niet fatsoenlijk kunt lopen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
Wat zegt het over je als je grote teen niet je langste teen is.
Geen idee. De mijne is sowieso verreweg het grootstequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
Dat je vaak puntschoenen draagt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat je vaak puntschoenen draagt.
Eh... Geen idee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |