Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Heb inmiddels een audio-swap gedaan. Hiermee zou het verholpen moeten zijn. Nu kunnen jullie tijdens de goals genieten van een ontzettend gay nummer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
Deze video bevat inhoud van EMI, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.
Het spijt ons
die Dudeweiser ofzo heeft mijn stem, wat een bazengoalquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef laucas het volgende:
Leuk zo'n video'tje en wel handig ja!
linQ heeft mijn stem in ieder geval
koekje van eigen deeg zeg maarquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:24 schreef laucas het volgende:
Grappige finale net tegen een Duitser met 11 Duitse IF's. Kom ik snel 0-1 achter doordat ie alleen maar hoge steekballen gaat geven op Gomez. Daarna hetzelfde verhaal waardoor ik zo gefrustreerd was dat ik zijn doorgebroken Gomez neerschop. Rood en hij maakt de 2-0 uit een vrije trap.
Daarna ben ik 5-3(2)-2 gaan spelen waardoor zijn tactiek helemaal geen nut meer had en ik geen gaten meer door mijn achterlijke rode kaart. Daarna alleen maar zijn tactiek gaan abusen wat ook nog eens belachelijk goed uitpakte en ik makkelijk de 1-2, 2-2, 3-2, 4-2 en 5-2 kon scoren met Eto'o. Normaal speel ik nooit zo en laat ik me niet zo uit de tent lokken, maar het is wel lekker een Duitser op zijn eigen 'tactiek' vet lafjes te beaten met 10 man
Blijkt maar weer hoe idioot makkelijk het is te scoren door die hoge steekballen.
Curve shot zal nog wel erin zitten....dit zit er laatste fifa's altijd in.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
koekje van eigen deeg zeg maarik hoop dat dat gefixt is in 12, ben benieuwd wat dan de manier om te scoren wordt
Haha, tegen Duitsers mag allesquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:24 schreef laucas het volgende:
Grappige finale net tegen een Duitser met 11 Duitse IF's. Kom ik snel 0-1 achter doordat ie alleen maar hoge steekballen gaat geven op Gomez. Daarna hetzelfde verhaal waardoor ik zo gefrustreerd was dat ik zijn doorgebroken Gomez neerschop. Rood en hij maakt de 2-0 uit een vrije trap.
Daarna ben ik 5-3(2)-2 gaan spelen waardoor zijn tactiek helemaal geen nut meer had en ik geen gaten meer door mijn achterlijke rode kaart. Daarna alleen maar zijn tactiek gaan abusen wat ook nog eens belachelijk goed uitpakte en ik makkelijk de 1-2, 2-2, 3-2, 4-2 en 5-2 kon scoren met Eto'o. Normaal speel ik nooit zo en laat ik me niet zo uit de tent lokken, maar het is wel lekker een Duitser op zijn eigen 'tactiek' vet lafjes te beaten met 10 man
Blijkt maar weer hoe idioot makkelijk het is te scoren door die hoge steekballen.
Wissel Lucio en Naldo om. Lm voor Ronaldinho.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:25 schreef eastclubber het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#f0ZM6KHabbmB7
Iemand nog sugesties voor verbeteringen??
LM Robinhoquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:25 schreef eastclubber het volgende:
LM Bastosquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:25 schreef eastclubber het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |