abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101626132
*O*
pi_101626177
Een van m'n docenten is een kneus. Denkt m'n rooster beter te kennen dan ik. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101626186
Goeiemorgen O+

Gisteren terug van weekendje Duitsland ! Heerlijk weer gehad. Lekker gewokt (mini wok pannetjes) en in saarburg geslenterd en gisteren langs Luxembourg terug gereden om daar een wandeling van zo'n 12 km te doen (met hond) langs steile rotsen en richeltjes :X I had a scared :o Maar het was leuk O+
Wilden nog een midweek bij boeken maar het wordt zo'n slecht weer daar dus maar naar huis gegaan.
Wellicht gaan we deze week nog een dagje Amsterdam/Antwerpen/Efteling doen.

Volgende week naar euro disney whaooooo :D

O ja ik wil ook in de kneusjes club: SPIERPIJN !!! En veul... ;( :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_101626284
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen O+

Gisteren terug van weekendje Duitsland ! Heerlijk weer gehad. Lekker gewokt (mini wok pannetjes) en in saarburg geslenterd en gisteren langs Luxembourg terug gereden om daar een wandeling van zo'n 12 km te doen (met hond) langs steile rotsen en richeltjes :X I had a scared :o Maar het was leuk O+
Wilden nog een midweek bij boeken maar het wordt zo'n slecht weer daar dus maar naar huis gegaan.

fijn dat je het zo leuk gehad hebt meis! *O*
pi_101626314
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen O+

Klinkt wel als een enorm gave wandeling. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 6 september 2011 @ 11:31:29 #6
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101626552
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

fijn dat je het zo leuk gehad hebt meis! *O*
Van dattum!! :Y *O*
Don't come closer, I might hurt you
pi_101626591
centraal gemaakt :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_101627272
Hoe deprimerend, dit kreeg ik in m'n mailbox:

quote:
Een studievereniging klinkt misschien bijna hetzelfde als een studentenvereniging, maar het is eigenlijk iets heel anders. Een studie vereniging is in principe bedoelt voor mensen die dezelfde opleiding volgen (maar je kan je ook bij meerdere verenigingen aanmelden, en veel mensen doen dat) en is een goede manier om je medestudenten te leren kennen buiten je colleges om. Dit is vooral handig voor onze afdelingen omdat wij het twee majoren systeem hebben, waardoor mensen die bijvoorbeel Engelse taalkunde als een van hun majoren hebben niet noodzakelijkerwijs met elkaar college volgen (meestal wordt je opgesplitst in twee groepen afhankelijk van wat je eerste major is). Omdat WILDe een vrij brede studievereniging is leer je ook mensen kennen van de andere studies, zo is WILDe er voor jullie als CIWers en taalwetenschappers, maar bijvoorbeeld ook voor de mensen die Engels, Nederlands, Frans, Spaans of Literatuur wetenschappen studeren. Dit zorgt voor een aangename diversiteit binnen de vereniging. Ook kan je bij ons terecht met allerlei vragen over je studie en andere studie gerelateerde zaken.
En dat zijn de taalstudenten. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:02:52 #9
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101627382
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

It's funny, 'cause it's sad ;(
pi_101627413
Thx meiden O+

Was ook uber !

Kleine impressie:
Saarburg:

Wandelen in luxemburg !! Je begint met een giga steile trap tussen 2 rotsen door :') (ik heb een hekel aan speleologie; dus voor mij was dit al een hel :X

Daarna moesten we vooral op paden wandelen langs steile rotsen en die een behoorlijk afgrond hadden :7

O ja en uiteraard hoort dit er ook bij:

:+
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_101627423
quote:

[..]

Auch :X Uiteraard heb je een mailtje terug gestuurd en de spelfouten aangeduid? :D :+
pi_101627447
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:04 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Auch :X Uiteraard heb je een mailtje terug gestuurd en de spelfouten aangeduid? :D :+
Nah, ik negeer die vereniging zoveel mogelijk.

Nais pics. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:07:33 #13
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101627523
Ziet er goed uit Priem!! O+

En ik zou die trap ook echt niet op willen :N
pi_101627789
leuke fotos :D
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2011 @ 12:21:23 #15
43556 miss_dynastie
pi_101627925
quote:

[..]

Nou ja, ze zullen er ongetwijfeld iets van leren, van die opleiding :')
pi_101628075
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, ze zullen er ongetwijfeld iets van leren, van die opleiding :')
Ik vrees het ergste. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101628099
Gave foto's :D

Joh, mijn vriendin heeft laatst een Nederlandscursus van een week gedaan ter voorbereiding van haar HBO-opleiding (om de boel een beetje bij te spijkeren). De fouten die zij aangeleerd kreeg, ik stond echt zo: :o
Een lerares heeft het nog gepresteerd om haar wijs te maken dat de tussen-n bij een samenvoeging afhangt van of er één of meerdere van het eerste onderwerp bij betrokken zijn (ja precies, die regel die ze er zo'n 15 jaar geleden uit gegooid hebben :')).
En afkortingen van eenheden zijn altijd met kleine letters :'( :'( (ze kwamen er zelf al achter dat ze dat in het geval van GB niet echt konden blijven zeggen... Toen kwamen ze ermee dat alleen GB dan de enige uitzondering op die regel was 8)7 8)7 8)7 :|W :|W )
En dit zijn onze toekomstige Nederlands-leraren :'( :'(
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_101628128
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gave foto's :D

Joh, mijn vriendin heeft laatst een Nederlandscursus van een week gedaan ter voorbereiding van haar HBO-opleiding (om de boel een beetje bij te spijkeren). De fouten die zij aangeleerd kreeg, ik stond echt zo: :o
Een lerares heeft het nog gepresteerd om haar wijs te maken dat de tussen-n bij een samenvoeging afhangt van of er één of meerdere van het eerste onderwerp bij betrokken zijn (ja precies, die regel die ze er zo'n 15 jaar geleden uit gegooid hebben :')).
En afkortingen van eenheden zijn altijd met kleine letters :'( :'( (ze kwamen er zelf al achter dat ze dat in het geval van GB niet echt konden blijven zeggen... Toen kwamen ze ermee dat alleen GB dan de enige uitzondering op die regel was 8)7 8)7 8)7 :|W :|W )
En dit zijn onze toekomstige Nederlands-leraren :'( :'(
:{

Misschien toch zelf het onderwijs in dan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101629141
Mooie foto's, zo wandel je in Tsjechië ook, doodeng af en toe en dan komen oudjes je gewoon voorbij gelopen....

En mijn Nederlands is niet best, maar dat mailtje zag er ook niet goed uit.

Ik heb het vroege opstaan doorstaan *O*
pi_101630263
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
Thx meiden O+

Was ook uber !

Kleine impressie:
Saarburg:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wandelen in luxemburg !! Je begint met een giga steile trap tussen 2 rotsen door :') (ik heb een hekel aan speleologie; dus voor mij was dit al een hel :X
[ afbeelding ]

Daarna moesten we vooral op paden wandelen langs steile rotsen en die een behoorlijk afgrond hadden :7
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

O ja en uiteraard hoort dit er ook bij:
[ afbeelding ]

:+
Dit doet mij denken aan mijn urenlange wandeling in de Ardennen, dat ik op een afgrond keek zonder afrastering (hoog!) en in een berg naar beneden kon met een spekgladde trap om op een rivier uit te kijken en nadien ook nog eens uitgleed en mijn knie bezeerde en toen nog 2 uur terug moest lopen ;(
Wel een hele mooie omgeving! :D
pi_101630646
Haha ja... We gingen enkel naar het dorp lopen (3km) en uiteindelijk hebben we toch maar de complete route gedaan. 4,5u gewandeld. Hond was bekaf :') Die is vandaag ook nog maar 1x uit zijn mand gekomen om heel even naar buiten te gaan en verder slaapt ie alles bij elkaar :D
pi_101632730
Der zit een vrouw voor me in de bus met dood geblondeerd haar :r
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_101636728
dico hoe was je mri uitslag?
pi_101637200
Moet een paper schrijven. Heeft dat mens allemaal eisen als 'dit lettertype, zo groot, nergens dikgedrukt behalve paragraaf kopjes, regelafstand zoveel'. :')
  dinsdag 6 september 2011 @ 17:23:50 #25
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101637358
Ik ben zo blij dat ik dat allemaal niet hoef :D

Ik krijg vanavond ongewild visite, terwijl Desperate Housewives weer komt. En afzeggen gaat ook niet..ben maar 1x per jaar jarig tenslotte :') Krijg m`n ouders niet aan het verstand dat ik het niet vier _O-
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')