fijn dat je het zo leuk gehad hebt meis!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen
Gisteren terug van weekendje Duitsland ! Heerlijk weer gehad. Lekker gewokt (mini wok pannetjes) en in saarburg geslenterd en gisteren langs Luxembourg terug gereden om daar een wandeling van zo'n 12 km te doen (met hond) langs steile rotsen en richeltjesI had a scared
Maar het was leuk
Wilden nog een midweek bij boeken maar het wordt zo'n slecht weer daar dus maar naar huis gegaan.
Wellicht gaan we deze week nog een dagje Amsterdam/Antwerpen/Efteling doen.
Volgende week naar euro disney whaooooo
O ja ik wil ook in de kneusjes club: SPIERPIJN !!! En veul...![]()
Klinkt wel als een enorm gave wandeling.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen
Gisteren terug van weekendje Duitsland ! Heerlijk weer gehad. Lekker gewokt (mini wok pannetjes) en in saarburg geslenterd en gisteren langs Luxembourg terug gereden om daar een wandeling van zo'n 12 km te doen (met hond) langs steile rotsen en richeltjesI had a scared
Maar het was leuk
Wilden nog een midweek bij boeken maar het wordt zo'n slecht weer daar dus maar naar huis gegaan.
Wellicht gaan we deze week nog een dagje Amsterdam/Antwerpen/Efteling doen.
Volgende week naar euro disney whaooooo
O ja ik wil ook in de kneusjes club: SPIERPIJN !!! En veul...![]()
Van dattum!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fijn dat je het zo leuk gehad hebt meis!
En dat zijn de taalstudenten.quote:Een studievereniging klinkt misschien bijna hetzelfde als een studentenvereniging, maar het is eigenlijk iets heel anders. Een studie vereniging is in principe bedoelt voor mensen die dezelfde opleiding volgen (maar je kan je ook bij meerdere verenigingen aanmelden, en veel mensen doen dat) en is een goede manier om je medestudenten te leren kennen buiten je colleges om. Dit is vooral handig voor onze afdelingen omdat wij het twee majoren systeem hebben, waardoor mensen die bijvoorbeel Engelse taalkunde als een van hun majoren hebben niet noodzakelijkerwijs met elkaar college volgen (meestal wordt je opgesplitst in twee groepen afhankelijk van wat je eerste major is). Omdat WILDe een vrij brede studievereniging is leer je ook mensen kennen van de andere studies, zo is WILDe er voor jullie als CIWers en taalwetenschappers, maar bijvoorbeeld ook voor de mensen die Engels, Nederlands, Frans, Spaans of Literatuur wetenschappen studeren. Dit zorgt voor een aangename diversiteit binnen de vereniging. Ook kan je bij ons terecht met allerlei vragen over je studie en andere studie gerelateerde zaken.
It's funny, 'cause it's sadquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe deprimerend, dit kreeg ik in m'n mailbox:
[..]
En dat zijn de taalstudenten.
Auchquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik negeer die vereniging zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AuchUiteraard heb je een mailtje terug gestuurd en de spelfouten aangeduid?
![]()
Nou ja, ze zullen er ongetwijfeld iets van leren, van die opleidingquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen er ongetwijfeld iets van leren, van die opleiding
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gave foto's
Joh, mijn vriendin heeft laatst een Nederlandscursus van een week gedaan ter voorbereiding van haar HBO-opleiding (om de boel een beetje bij te spijkeren). De fouten die zij aangeleerd kreeg, ik stond echt zo:![]()
Een lerares heeft het nog gepresteerd om haar wijs te maken dat de tussen-n bij een samenvoeging afhangt van of er één of meerdere van het eerste onderwerp bij betrokken zijn (ja precies, die regel die ze er zo'n 15 jaar geleden uit gegooid hebben).
En afkortingen van eenheden zijn altijd met kleine letters![]()
(ze kwamen er zelf al achter dat ze dat in het geval van GB niet echt konden blijven zeggen... Toen kwamen ze ermee dat alleen GB dan de enige uitzondering op die regel was
![]()
![]()
![]()
![]()
)
En dit zijn onze toekomstige Nederlands-leraren![]()
Dit doet mij denken aan mijn urenlange wandeling in de Ardennen, dat ik op een afgrond keek zonder afrastering (hoog!) en in een berg naar beneden kon met een spekgladde trap om op een rivier uit te kijken en nadien ook nog eens uitgleed en mijn knie bezeerde en toen nog 2 uur terug moest lopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
Thx meiden
Was ook uber !
Kleine impressie:
Saarburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wandelen in luxemburg !! Je begint met een giga steile trap tussen 2 rotsen door(ik heb een hekel aan speleologie; dus voor mij was dit al een hel
[ afbeelding ]
Daarna moesten we vooral op paden wandelen langs steile rotsen en die een behoorlijk afgrond hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja en uiteraard hoort dit er ook bij:
[ afbeelding ]
Bekend probleem... Uiteindelijk kost het gewoon maar alles langs laten komen minder energie dan duidelijk krijgen dat je daar geen behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben zo blij dat ik dat allemaal niet hoef
Ik krijg vanavond ongewild visite, terwijl Desperate Housewives weer komt. En afzeggen gaat ook niet..ben maar 1x per jaar jarig tenslotteKrijg m`n ouders niet aan het verstand dat ik het niet vier
Final Season van DH begint pas 25 september!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben zo blij dat ik dat allemaal niet hoef
Ik krijg vanavond ongewild visite, terwijl Desperate Housewives weer komt. En afzeggen gaat ook niet..ben maar 1x per jaar jarig tenslotteKrijg m`n ouders niet aan het verstand dat ik het niet vier
Gaat het beetje goed met Herman?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:34 schreef Debsterr het volgende:
Poessiemauw heeft zalf voor oogjes.
Taart, gefeliciteerd!
Ja, na het zalfje vrat 'ie meteen, nog net grommend, het snoepje uit m'n handen, en hij is wle wat lusteloos maar niet heel erg. Dus als dat zalfje snel aanslaat is 'ie zo weer de oudequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat het beetje goed met Herman?
DA zei 2/3 dagen inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef Holyme het volgende:
Gefeliciteerd!En veel plezier vanavond
![]()
Debs, arme poezel, maar oogzalfjes slaan meestal snel aan gelukkig
topquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, na het zalfje vrat 'ie meteen, nog net grommend, het snoepje uit m'n handen, en hij is wle wat lusteloos maar niet heel erg. Dus als dat zalfje snel aanslaat is 'ie zo weer de oude.
[..]
DA zei 2/3 dagen inderdaad.
Klinkt als Juliette Schaafsmaquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet een paper schrijven. Heeft dat mens allemaal eisen als 'dit lettertype, zo groot, nergens dikgedrukt behalve paragraaf kopjes, regelafstand zoveel'.
2e hands of nieuw?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zometeen een Wii kopen denk ik
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Milo wint toch wel de katten kneuzenaward 2011
Ga ik nu door voor de wasmachine?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In 1x goed!
En taart ook gefeliciteerd
oh hell yeah! Ik heb alles al unlocked en heb nu een trainingschema van 3 kwartier en dat is echt een zware workoutquote:
Oeh, vette shizzle!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh hell yeah! Ik heb alles al unlocked en heb nu een trainingschema van 3 kwartier en dat is echt een zware workout
Daar gaat deze jongedame dus niet op wachten hequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Wii U komt pas in de zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 2012
Hahahaa, was het zo erg?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:26 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeli taart
Kusjekroel voor poezel van debs
Zo. Terug van ikea !En nu komen we daar de eerste paar jaar niet meer
Deurtjes voor een kast die we al 2 jaar geleden daar hadden gekochtquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:34 schreef princess-a het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht dan Priem?
Wat denk je van al die KINDEREN.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een hekel aan de ikeaSlome oudjes die in het middenpad blijven staan.... Mensen die voor elke stelling staan waardoor je ergens niet bij kan. Blergh.
Ik mag hopen dat die van mij niet gaan proberen om nog kneuzeriger te zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Milo wint toch wel de katten kneuzenaward 2011
Ditquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wat denk je van al die KINDEREN.
Of ouders die boos worden omdat jij boos wordt op de kindersquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wat denk je van al die KINDEREN.
Couldn't agree more, ballenbak of thuisquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Lindytje het volgende:
Voor de kinders is er de ballenbak, dus daar horen ze ook thuis
Kinderen horen thuis bij de oppas, weet je hoe schijtirritant ze zijn in de ballenbak omdat ze daar gedumpt worden maar veel liever bij paps en mams blijven? En nee, de mensen in de ballenbak hebben geen enkele pedagogische opleiding gehad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Lindytje het volgende:
Voor de kinders is er de ballenbak, dus daar horen ze ook thuis
Gewoon schoppen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Couldn't agree more, ballenbak of thuis
De laatste keer gingen er 2 kinderen om ons karretje heenrennen, zodat wij serieus dat karretje geen kant op kregen omdat ze zich er ook steeds aan vastgrepen. Dan heb ik echt een heel minuscuul lontje
Weet niet of jullie dat ook hadden, maar weet je wat ze bij onze Ikea deden? Daar waren mensen die hun kinderen in smalland dumpten en vervolgens naar de Macro gingen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kinderen horen thuis bij de oppas, weet je hoe schijtirritant ze zijn in de ballenbak omdat ze daar gedumpt worden maar veel liever bij paps en mams blijven? En nee, de mensen in de ballenbak hebben geen enkele pedagogische opleiding gehad.
Yes. Vestiging Barendrecht, winkelcentrum verder op, gewoon niet reagerenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet niet of jullie dat ook hadden, maar weet je wat ze bij onze Ikea deden? Daar waren mensen die hun kinderen in smalland dumpten en vervolgens naar de Macro gingen.Kon je omroepen wat je wilde, die ouders waren pleite en kwamen ze als het hun zinde weer ophalen
Oh jeetje Dico, wat ontzettend kut zeg! En hoe komt dat gat er danquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:56 schreef Diconnected het volgende:
Domper...Der zit een gat in m'n boten daar komt dus vocht uit dus ik moet weer worden geopereerd... Dus bij een kijkoperatie gaan ze kijken of ze het bot direct kunnen dichten, of dat ze eerst het kraakbeen dat er voor zit weg moeten halen en dan pas dichten en dan weer kraakbeen terug... Word dus een heftige operatie
![]()
Ik voel me nu gewoon echt heel erg kut
Dat weten we niet, is een groot raadselquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh jeetje Dico, wat ontzettend kut zeg! En hoe komt dat gat er dan.
Jij hebt een houtbotworm?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat weten we niet, is een groot raadsel
Owh wat klote zeg. Ik heb al jaren knieproblemen dus ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:56 schreef Diconnected het volgende:
Domper...Der zit een gat in m'n boten daar komt dus vocht uit dus ik moet weer worden geopereerd... Dus bij een kijkoperatie gaan ze kijken of ze het bot direct kunnen dichten, of dat ze eerst het kraakbeen dat er voor zit weg moeten halen en dan pas dichten en dan weer kraakbeen terug... Word dus een heftige operatie
![]()
klinkt erg pijnlijk... ik hoop dat er snel verbetering voor je inzitquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:56 schreef Diconnected het volgende:
![]()
OMGquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:50 schreef Mirjam het volgende:
http://www.bellasugar.com(...)ier-Katy-TX-18949989![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en domme ouders die hun kind onder op het karretje laten liggen. EN DAN OVER DIE HANDEN HEEN RIJDEN.
Wat vaag joh! Logisch dat je je kut voelt. Nou maar hopen dat ze het direct kunnen dichten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:56 schreef Diconnected het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Feliciteren mag jaDank je wel
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef Lindytje het volgende:
Mario Karten op de Wii is tof!!!
Ben 300 ekkies armer, maar nu wel fijn een wii, met mariokart, extra controller+nunchuck-dinges, wii play motion, een oplader voor twee afstandsbedieningen en wii fit plus met een balance-board
Slimme aankoop, zo aan het begin van het college-jaar
Ja, precies!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je moet ook af en toe pauze houden, toch?
Hahahaha, dat had ik ook een keer toen ik bij een vriendin een middagje had staan tennissenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn zus heeft een wii! Ik een middagje tennissen, heb ik helemaal spierpijn.
En hallloooo! Wat is het lang geleden dat ik écht mee heb kunnen kletsen. Ik heb zomaar een heel druk leven buiten FOK om. Dat is even wennen.
Dico, wat kut van je knie. Sterkte ermee!
Taart, gefeliciteeeeeeeeerd!
Motorrijlessen, hoe gaaf!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Ik heb motorrijles gekregen van mijn lief, supercool
Oooh trix ze doen ook aan paypal? Dan kan ik ook zelf wel bestellen
Was trouwens vergeten te vragen aan schoonzus..en ze is hier net 15 minuten de deur uit![]()
Wat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
en morgen kunnen we weer naar de dierenarts
Ik eigenlijk ook hoor, maar vraag me af hoe dan enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:52 schreef Incantrix het volgende:
(Ik nam gewoon aan dat het weer om de spalk gaat..)
Door jou post besefte ik eigenlijk pas hoe makkelijk ik een aanname deedquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook hoor, maar vraag me af hoe dan enzo.
Vind ook wel dat de DA aansprakelijk is hoor, ze weten dat het een dier is. Die kan je niet uitleggen dat ze er vanaf moeten blijven. Dus moeten zij zorgen dat het goed blijft zitten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
spalk idd
ik voel me echt fucked nu, ik kan niet om de twee dagen bjna 100 euro op hoesten voor zo'n ding komende twee weken nog
Eens een andere dierenarts bellen wat daar gebruikelijk is in zo'n situatie? Want die kosten elke keerquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
spalk idd
ik voel me echt fucked nu, ik kan niet om de twee dagen bjna 100 euro op hoesten voor zo'n ding komende twee weken nog
Dat dus! Dat is echt belachelijk. Ze moeten dat ding echt gewoon beter vast maken. En niet alleen om het geld, je blijft heen en weer sjouwen zo...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:02 schreef Mss het volgende:
Wat klote zeg Sjaan, dat-ie alweer loszit. Dat hoort gewoon niet hoor, je kun niet van een dier verwachten dat hij stil blijft zitten al die tijd. Ik zou toch eens klagen bij je dierenarts. Het lijkt me niet dat ze dit van jou kunnen verwachten.
Ja zal ik zeker even overleggen straks! Maar dit keer zit de spalk niet los omdat kat wat deed, maar omdat deze inval DA het niet goed gedaan heeftquote:Op woensdag 7 september 2011 08:50 schreef Holyme het volgende:
Dico gets wat ellendig joh, en nu ook nog ziek voelen, sterkte!![]()
Sharana wat een gedoe, vind eigenlijk dat ze je hier niet voor mogen laten betalen, maar goed. Weet niet of je het de vorige keer hebt gelezen, maar is een pakje niks? Ook niet prettig voor 'm, maar maakt het misschien wat lastiger dat ding af te krijgen (afhankelijk hoe ie 'm afkrijgt). Sterkte iig!
dudequote:
Jamaar Space der richtingsgevoel is toch knuddequote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef Mss het volgende:
Space heeft wel één ei om terug te gooien he! Onderschat het niet!
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:01 schreef Mss het volgende:
En ze dacht dat ik in Limburg woonde! Had ze bijna haar enige ei naar Limburg gegooid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag MRI..zie m'n geest al kruipen met het geluk dat ik deze week heb.
Dondert het apparaat straks in elkaar!
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:35 schreef Tammymara het volgende:
Ik wil ook bij de kneuzenclub! (is niet meer echt SC te noemen dus maar in spoiler)Oh wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag MRI..zie m'n geest al kruipen met het geluk dat ik deze week heb.
Dondert het apparaat straks in elkaar!heb wel een beetje moeten lachen
maar hoezo moet jij ook een MRI?
it's the map in my mind that sends me on my way.
Bah, klinkt allemaal heel vervelend!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:54 schreef Tammymara het volgende:
Voor mijn babyfabriek
Is vanalles niet goed daar binnen en hij moet er waarschijnlijk uit.
Maar omdat ze eerst alle andere dingen moeten "uitsluiten" moet ik dus die MRI, omdat ze dan de laatste "niet zo heel erge" optie kunnen uitsluiten voor ze tot dramatischere stappen overgaan.
Heb al paar onderzoeken erop zitten maar krijg van alles bij elkaar volgende week vrijdag de uitslag.
Hihi, ja he. Die zijn echt zooo klein. Maar wel schattig.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:17 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik heb mn mini OPI's binnen. Ze zijn wel heel mini
Valt echt reuze mee! Een grote is toch ook niet na 8 keer lakken leeg?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja echt onwijs schattig, maar na 2x lakken zijn ze leeg denk ik
Maar ach, mn eerste OPI
Van dattum, die mini´s zijn nog best oké qua hoeveelheid lakken. En ik kan het weten, ik heb ongeveer 30 mini's staan thuisquote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Valt echt reuze mee! Een grote is toch ook niet na 8 keer lakken leeg?
welke game?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:56 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaha, ik lach me kapot met die Wii!staat een of ander spel te doen op het balance board, en ze staat me toch een partij te vloeken
En top coat! Oh, en m'n dry drops van Essence. Al helpt het daarbij ook niet dat ik hem om heb laten vallen.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik overdreef ook en beetje
Het enige potje dat ooit op gaat is mn basecoat denk ik
De wii is leuk.
Dat is toch ook irritant?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die waar je balletjes in een gatje moet laten rollen
deel 2 van steppen is leuk!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef Lindytje het volgende:
Boksen is tof ja!
Ik vind steppen ook leuk
Dat is kut.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die waar je balletjes in een gatje moet laten rollen
Deel 2? Ik heb basic gezien en die daar onder... Die er onder is zeker leuker dan basicquote:
Als ik weer 10 minuten kan praten zonder ondertussen mijn longen er half uit te hoestenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oja das ook leuk...Hmm misschien maar weer eens gaan doen.
Lindytje wanneer komt er weer zo'n geweldige tip?
Ik doe mijn best met beter wordenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oja, dat was ook zo.
Word maar snel beter dandat mag sowieso wel hoor, niet alleen voor het filmpje, is ook gewoon wat prettiger voor jou
Dat is fijnquote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef Diconnected het volgende:
Zo heb vanavond gewerkt en het ging best goedheb 2 uur gestaan en vrijwel pijnloos *trots is* nu alleen beetje last maar dat valt ook reuze mee
heb afgesproken dat ik zaterdagochtend ook bereid ben te werken dus ze gaan kijken of ik wat kan gaan doen dan
Yesquote:Op woensdag 7 september 2011 20:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is fijn
Doe je wel een beetje rustig aan?
Dan is het goed! Want je moet goed op jezelf passen chickiequote:Op woensdag 7 september 2011 20:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yesheb ook gezegd van als het niet gaat dan stop ik gelijk, wil niks overbelasten ofzo!
Och erm... T poezebeestquote:Op woensdag 7 september 2011 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
je die eronder bedoel ik lin!
kat begint al langzaamaan uit zijn narcoseding te komen, mijn schootje wordt lam
net hem geprobeerd in bed te leggen weer maar ook al kan hij niet staan hij sleept zich toch uit bed en achter me aan, dus snel wezen plassen en nu is hij weer in diepe slaap op mijn schootje
In bed is dan jouw bed of watquote:Op woensdag 7 september 2011 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
je die eronder bedoel ik lin!
kat begint al langzaamaan uit zijn narcoseding te komen, mijn schootje wordt lam
net hem geprobeerd in bed te leggen weer maar ook al kan hij niet staan hij sleept zich toch uit bed en achter me aan, dus snel wezen plassen en nu is hij weer in diepe slaap op mijn schootje
oh nee kat moet in een kleine ruimte slapen waar hij nergens op kan springen etc vanwege zijn poot dus hij slaapt in de badkamer die laat ik nog helemaal leeg, zodra zijn poot klara is gaan ze de badkamer inrichten, dus nu staan de douchewanden en kasten enzo ni de huiskamer. Kwam wel even mooi uit dat die ruimte nog leeg was want hij moet ook gescheiden van zijn broer ivm spelen wat nog niet mag. Maar hij heeft dus zijn eigen bedje in de badkamerquote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In bed is dan jouw bed of wat. Gewoon nieuwsgierig
. En wel zielig, dat 'ie elke keer van dat gedoe heeft! Maar zo'n knuffelkat is wle fijn met dit weer
.
Oh ja ik snapquote:Op woensdag 7 september 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee kat moet in een kleine ruimte slapen waar hij nergens op kan springen etc vanwege zijn poot dus hij slaapt in de badkamer die laat ik nog helemaal leeg, zodra zijn poot klara is gaan ze de badkamer inrichten, dus nu staan de douchewanden en kasten enzo ni de huiskamer. Kwam wel even mooi uit dat die ruimte nog leeg was want hij moet ook gescheiden van zijn broer ivm spelen wat nog niet mag. Maar hij heeft dus zijn eigen bedje in de badkamer
Hehehehehequote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en kat werd net even wakker, ik denk zal wel weer honger hebben dus hou etensbakje omhoog, hij gelijk met zijn hoofd naar voren in het etensbakje, valt ie in slaap met zijn kop in het etensbakje
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en kat werd net even wakker, ik denk zal wel weer honger hebben dus hou etensbakje omhoog, hij gelijk met zijn hoofd naar voren in het etensbakje, valt ie in slaap met zijn kop in het etensbakje
Whihihihiquote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat heb je gefrutseld?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jezus, ik moet echt weer eens tekenen of schilderen. Ik heb net m'n creativiteit uitgeleefd op m'n nagels, dan gebeuren er rare dingen
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb de gehele nieuwe Orly collectie gepakt en m'n kwastje (dat toch wel sneu was geworden van de aceton van vorige keer) en ben maar wat gaan doen. Het resultaat...Tja, weet niet wat ik ervan vind.
A-england moet ik ook nog eens falen, maar ben er te gierig voor.
Welke heb je?
Bwahahahaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen die deo/parfum spuiten in de trein zijn ook ergquote:Op donderdag 8 september 2011 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij zat er iemand parfum op te spuiten in de collegezaal. En anders heeft dat persoon een gigantische walm hangen.
Ik vind het helemaal mooi wanneer ze verongelijkt gaan kijken als ik dan moet niezen.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die deo/parfum spuiten in de trein zijn ook erg
Me2. Vannacht weer heel ziek geweest en niet geslapen, heb wallen tot aan m'n kaaklijnquote:
Fonetisch.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Ik die een minor Zweeds en heb -net zoals bijna alle studenten- de boeken nog niet binnen. Ze zouden alle informatie op blackboard zetten maar ik kan het niet vinden. Nu moet ik geluisfragmenten oefenen, maar dat is heel lastig als je niet weet hoe je iets schrijft
Fanatiekquote:Op donderdag 8 september 2011 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fonetisch.
Ik ga maar eens m'n artikeltje samenvatten.
Of nog informatie van het jaar ervoorquote:Op donderdag 8 september 2011 15:57 schreef Lindytje het volgende:
Daar heb ik toch altijd zo'n schurfthekel aan....
'The overview of which topic was matched with which group can be found under Course Information. Please consider this to be the order of the presentations as well.'
En kijk je op blackboard, en dan staat het er niet
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:57 schreef Lindytje het volgende:
Daar heb ik toch altijd zo'n schurfthekel aan....
'The overview of which topic was matched with which group can be found under Course Information. Please consider this to be the order of the presentations as well.'
En kijk je op blackboard, en dan staat het er niet
Valt mee hoor, ik ga sowieso eerst m'n Hells Kitchen afkijken nu en daarna moet ik 'm nog lezen.quote:
Ja, ook zoiets inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 15:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of nog informatie van het jaar ervoor
Haha, dan zien we straks wel wat er van gekomen isquote:Op donderdag 8 september 2011 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Valt mee hoor, ik ga sowieso eerst m'n Hells Kitchen afkijken nu en daarna moet ik 'm nog lezen.
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Universiteiten zijn gewoon goed in falen.
Samenvatting van 250 woorden. Moet me toch lukken vandaag dacht ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, dan zien we straks wel wat er van gekomen is
Groot artikel?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Samenvatting van 250 woorden. Moet me toch lukken vandaag dacht ik.
Nope.quote:
Oh, dan moet het te doen zijn jaquote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope.
IK ZIT WEER OP DE MIDDELBARE SCHOOL.
Valt mee hoor...quote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
OPI droogt ook nog snel![]()
![]()
Wat zijn jullie allemaal actief, ik heb tot half 1 in bed gelegen, gecomputerd, ben nu mn nagels aan het doen en moet vanavond oppassen.
Opdracht was: lees artikel en vat samen voor vrijdag. Vandaag ging docent het hele artikel doorlopen en uitleggen. Waarom moet ik het dan nog gaan samenvatten?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dan moet het te doen zijn ja
WAAROM?
Hahahahah!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lin waar is de dichtsbijzijnde toilet bij Cz115?
OMG... Dat is om te huilenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opdracht was: lees artikel en vat samen voor vrijdag. Vandaag ging docent het hele artikel doorlopen en uitleggen. Waarom moet ik het dan nog gaan samenvatten?
Bij zo'n boekding vlakbij de aula? Dan weet ik waar het isquote:Op donderdag 8 september 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahah!
Trap af, linsaf, klein trapje af: wc
Of: boven de collegezaal uit, gangetje aan linkerkant in lopen. Recht voor je uit: wc.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahah!
Trap af, linsaf, klein trapje af: wc
Helemaal als je weet waarom ik het vak moet volgen.quote:
Daar ja! Of boven, zie die andere postquote:Op donderdag 8 september 2011 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij zo'n boekding vlakbij de aula? Dan weet ik waar het is
Okeujjquote:Op donderdag 8 september 2011 16:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar ja! Of boven, zie die andere post
Dat vind ik altijd zo'n ontzettende naaieritus!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal als je weet waarom ik het vak moet volgen.
(Reorganisatie, andere puntenverdeling. Gevolg: te weinig punten. Oplossing? Rampvak.)
Het is er bij ons gewoon doorgeduwd. Ik ben ook zeer nieuwsgierig wat voor vak ik in november moet volgen, da's nu nog onbekend.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n ontzettende naaieritus!
Hier is ook een vak gereorganiseerd en nu maar 4 punten waard ipv 6. Maar wij (doubleurs) mogen het gelukkig nog volgen voor 6 punten
Dekentje op de bank, over jullie drieën heenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:13 schreef milka82 het volgende:
Wat een pleurisweer! Heb ik eindelijk weekend,kan ik nog twee keer door de stromende regen heen kakken om oudste op te halen. Koud en nat,met zijn drieen nu op de bank hangen.
Wheheheh, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 september 2011 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is er bij ons gewoon doorgeduwd. Ik ben ook zeer nieuwsgierig wat voor vak ik in november moet volgen, da's nu nog onbekend.
Ik ook.quote:
Niet echt.. heb het steenkoud en ben goed verrot, hopelijk na een nacht slapen weer normaal!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:26 schreef Holyme het volgende:
Inmiddels weer opgeknapt p-a?![]()
Net bij KV wat nieuwe lakjes gevonden, ze hadden alleen nog niet alles. Misschien werd dat vanmiddag toegevoegd, hopen dat 't droog blijft want ga dus straks weer even kijkenHeb ook die translucent powder van Essence gevonden, had hier iemand 't over geloof ik, ben benieuwd!
Ik kan als ervaringsdeskundige van zowel hogescholen als universiteiten vertellen dat hogescholen nog veel erger zijn. Uitzonderingen aan beide kanten natuurlijk nagelaten.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Universiteiten zijn gewoon goed in falen.
Ik spreek alleen maar voor de HU, maar wat dat betreft kan ik dit volledig be-amen. De HU is uitstekend in falen.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan als ervaringsdeskundige van zowel hogescholen als universiteiten vertellen dat hogescholen nog veel erger zijn. Uitzonderingen aan beide kanten natuurlijk nagelaten.
Alleen het rooster al. Op de HAN werd dat bij god's gratie een week van te voren bekend. Nu zit ik op de uni en kun je voor het hele jaar het rooster in zien.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik spreek alleen maar voor de HU, maar wat dat betreft kan ik dit volledig be-amen. De HU is uitstekend in falen.
En hallooooo! Ben eindelijk klaar met stage voor vandaag, dus kan met goed fatsoen meekletsen.
Onze klassenindeling was later bekend dan het conceptrooster.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Alleen het rooster al. Op de HAN werd dat bij god's gratie een week van te voren bekend. Nu zit ik op de uni en kun je voor het hele jaar het rooster in zien.
Fontys deelde mijn rooster altijd het weekend voor mijn school begon pas met mij.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Alleen het rooster al. Op de HAN werd dat bij god's gratie een week van te voren bekend. Nu zit ik op de uni en kun je voor het hele jaar het rooster in zien.
Ja precies, dat soort idioterie.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Onze klassenindeling was later bekend dan het conceptrooster.
En toen dacht ik dat het rooster klaar was, gingen ze nog een vak toevoegen, een week voordat de lessen begonnen.
Alles inplannenquote:Op donderdag 8 september 2011 17:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Fontys deelde mijn rooster altijd het weekend voor mijn school begon pas met mij.
Ook altijd aan het einde van het jaar al die mensen die vragen wanneer je vakantie hebt. Uh dat weet ik niet?
Maar nu mag ik lekker alles zelf bepalen bij mijn nieuwe studie
Daarna ben je echt kapotquote:Op donderdag 8 september 2011 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles inplannen
Ik ben nu bang van mijn dinsdag, van 9 tot 17 college. (Dus van 7 tot 19 weg.)
Och, houdt een mens bezig.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarna ben je echt kapot
Had ik ook dinsdag, eerst van 10u tot 18u werken en daarna van 18.30u tot 20.45u les. Was ik gelukkig wel met de auto, want met de trein zou ik nog langer onderweg zijn. Woensdag kwam ik 's morgens mijn bed niet fatsoenlijk uit
Dat zal wel een enorm muf lokaal geworden zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:40 schreef Diconnected het volgende:
Zo ik heb ook een lange dag gehadnog even huiswerk maken en dan vind ik het wel weer apies
Wel stom dat we de laatste 2 uur toa-toetsen hadden. En de hele dag in het zelfde lokaal
Yup en ramen worden amper open gedaan omdat dan de helft van de klas zit te zeiken van 'HET IS KOUUUUUUDquote:Op donderdag 8 september 2011 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal wel een enorm muf lokaal geworden zijn.
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yup en ramen worden amper open gedaan omdat dan de helft van de klas zit te zeiken van 'HET IS KOUUUUUUD'
Ja ffs, ga dan niet naast een raam zitten, laat mij daar lekker zitten danquote:
En dat willen ze ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ffs, ga dan niet naast een raam zitten, laat mij daar lekker zitten dan
Nee want dan kan je niet naast je holmattie zittenquote:
Is toch ook zieligquote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want dan kan je niet naast je holmattie zitten
Ja af en toe kan ik sommigen schieten van de dommigheid. Maja als je 15/16 bent mag datquote:
Sommige ontgroeien dat helaas niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja af en toe kan ik sommigen schieten van de dommigheid. Maja als je 15/16 bent mag dat
Oei, als het maar niet weer teruggestuurd isquote:Op donderdag 8 september 2011 19:25 schreef Debsterr het volgende:
I haz a stupid. Bestel ik iets op eBay, vergeet ik even dat m'n adres nog niet veranderd is. Maar even bellen zo of het toevallig bij het oude adres is aangeboden!
Kun je hem niet gewoon mailen dan met wat je moet inleveren?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef Diconnected het volgende:
Ook lekker handig: wil je wat inleveren in Blackboard, is dus de inlever kopje dinges weg en kan je dus niks inleverenMaar ja, dan moet meneer de leraar ook niet 's avonds laat mailen dat iets de volgende dag voor 3 uur moet worden ingeleverd
Ik ga niet nachtelijk werken om iets af te maken.
Net de nieuwe bewoonster gebeld en er was wel wat aangeboden (maar ze had niet open gedaanquote:Op donderdag 8 september 2011 19:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oei, als het maar niet weer teruggestuurd is
[..]
Kun je hem niet gewoon mailen dan met wat je moet inleveren?
Apart.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Net de nieuwe bewoonster gebeld en er was wel wat aangeboden (maar ze had niet open gedaan) en er lag ook nog geen briefje. Als er weer wat werd aangeboden dan zou ze me bellen.
Ben benieuwd johz, heb je er ook wat water bij gedaan?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, ik heb aceton en glycerine gemengd. Vind het nog spannend, er gaat maar zo weinig glycerine in volgens het recept.... Heb echt het gevoel dat ik m'n nagels met pure aceton doe... (wat ook bijna zo is)
Waar woon je?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben benieuwd johz, heb je er ook wat water bij gedaan?
En jeuhz, wij gaan van het weekend naar een afscheidsconcert van Aux RausNu alleen nog even oppas regelen
Bwehehe. Daar had ik vorig weekend gratis heen gekund.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben benieuwd johz, heb je er ook wat water bij gedaan?
En jeuhz, wij gaan van het weekend naar een afscheidsconcert van Aux RausNu alleen nog even oppas regelen
Ik gebruik het sinds een paar dagen ook en ik vind het fantastisch! Voel ook wel echt na het verwijderen dat er iets op m'n nagelriemen zit.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, ik heb aceton en glycerine gemengd. Vind het nog spannend, er gaat maar zo weinig glycerine in volgens het recept.... Heb echt het gevoel dat ik m'n nagels met pure aceton doe... (wat ook bijna zo is)
Ik ben er ook mee begonnen, werkt best heel fijn!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gebruik het sinds een paar dagen ook en ik vind het fantastisch! Voel ook wel echt na het verwijderen dat er iets op m'n nagelriemen zit.
Ook een leuke trouwens. We hadden de klassenindeling binnen. 3 dagen later: "Oh, hier is een nieuwe klassenidneling want we hadden allemaal mensen dubbel ingedeeld. Oeps!"quote:
Op de gok. Kijken hoe het mengt en aan de hand daarvan meer water/aceton/glycerine.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe hebben jullie de verhouding aceton/glycerine gedaan?
quote:
Niet je ding? Nouja, wij zijn nu 8,85 kwijt voor 2 kaartjes, dus het is niet alsof we er krom voor moeten liggenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe. Daar had ik vorig weekend gratis heen gekund.
Mijn liefje is laborant, dus die gaat ff wat glaswerk voor me van zolder trekken om in te mengen. Heel fijn, het lijkt me idd zo lastig te zien wat je aan het doen bent anders..quote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Had het flesje omgespoeld, dus denk dat er daardoor nog wel water in zat. Het flesje is alleen niet doorzichtig, dus heb geen idee of er bubbeltjes inzitten ofzo..
En plusminus?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de gok. Kijken hoe het mengt en aan de hand daarvan meer water/aceton/glycerine.
Nope.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Den Haag
[..]
Niet je ding? Nouja, wij zijn nu 8,85 kwijt voor 2 kaartjes, dus het is niet alsof we er krom voor moeten liggen
Uhm, ik had een klein theelepeltje gepakt en daar twee ā drie schepjes van gedaan. Maar ik weet even niet op hoeveel aceton dat was. (Flesje was al wat leger)quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En plusminus?
Ik heb nu nl iets minder dan 100ml aceton en ik heb de glycerine erbij gedaan met een rietje.
Maar ik heb geen volledig doorzichtige flesjes voor nagellakremover, dus kan niet zien of er nog meer bij kan of niet...
Naja, een paar liedjes vind ik wel grappig, maar daarna word ik er zenuwachtig van.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Jammer dat je het niet leuk vind dan
Jij woont dichtbijquote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Den Haag
[..]
Niet je ding? Nouja, wij zijn nu 8,85 kwijt voor 2 kaartjes, dus het is niet alsof we er krom voor moeten liggen
Ah, ja, dat snap ik welquote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, een paar liedjes vind ik wel grappig, maar daarna word ik er zenuwachtig van.Maar gelukkig heeft ieder z'n eigen voorkeuren. (Moet er niet aan denken dat ieder concert waar ik heen wil uitverkocht is omdat iedereen het leuk vindt!
)
Ohayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |