of gaan ze een battle met elkaar aan bij the ferry doedens spider screaming contestquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Jeetje, straks worden jullie nog bff's..
Dat lijkt me enigquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Jeetje, straks worden jullie nog bff's..
wat is er dan vies aan, eng kan ik me voorstellen, maar deze beestjes bouwen bijvoorbeeld geen webquote:
Precies. Als dat de manier is om geluk te krijgen.... dan laat maar!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet in huis. Hang wel een hoefijzer boven de deur als ik extra geluk wil en gebruik insectenspray als de insecten uit de hand lopen.
Een beest vies vinden slaat niet altijd op de hygiene van een beest hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is er dan vies aan, eng kan ik me voorstellen, maar deze beestjes bouwen bijvoorbeeld geen web
Geluk creeër je zelf en komt niet van spinnen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb ze in huis omdat ze geluk brengen [...]
De galerie ging failliet (quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:30 schreef wonderer het volgende:
Dirk! Weet je de einddatum van je expositie al?
Misschien is geluk wel dat nu minder mensen langs willen komen omdat er van die huge-ass spinnen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Geluk creeër je zelf en komt niet van spinnen.
Oh nice, dan kan ik het nog zienquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De galerie ging failliet (. ) en nu hangt alles beneden, bij de RoB binnen. Daardoor is het nu wel langer, tot eind Oktober.
ik denk dat ik 18 september kom kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De galerie ging failliet (. ) en nu hangt alles beneden, bij de RoB binnen. Daardoor is het nu wel langer, tot eind Oktober.
Neequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sla je niet een stap over ? die over 2 nachtjes ?
Leuk!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat ik 18 september kom kijken
I don't mind. De courtage afspraken zijn nu flink aangepast in ons voordeel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:40 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, niet zo nice dat de galerie failliet is natuurlijk maar je snapt me wel
Ik vind musicalafleveringen vaak wel leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dat best een toffe aflevering. Sara Ramirez
quote:
The Doctor en zijn nieuwe companionquote:
Yepyep.quote:
Ben wel benieuwd wie jij volgt dat je dit vondquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen idee, kwam het maar tegen op tumblr.
Zoeken op gay kiss kan ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef wonderer het volgende:
Ben wel benieuwd wie jij volgt dat je dit vond
Ze kussen niet eensquote:
Niet echt een boeiend iemandquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie jij volgt dat je dit vond
Ja. Hoewel allebei wel een beetje raar zou zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil het zijn of hebben of allebei.
Ach ja, dat heb ik er wel voor overquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Hoewel allebei wel een beetje raar zou zijn.
Ik mis alles bij Fort Boyard wat het vroeger zo tof maakte... de oude man in de toren, de muziek, de moeilijke spellen, de sfeer, het opgesloten zitten bij een mislukte opdracht...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Steve het volgende:
Ik mis de typische muziek bij Fort Boyard...
Dat ook allemaal idd. Al vond ik de spellen an sich nog wel oké. De montage ervan was alleen bagger, waardoor het niet spannend leek.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik mis alles bij Fort Boyard wat het vroeger zo tof maakte... de oude man in de toren, de muziek, de moeilijke spellen, de sfeer, het opgesloten zitten bij een mislukte opdracht...
van wie?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit tot mijn ooooren vol met slagroom
Niet gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat De Villa nog wel het slechtste is wat ik dit seizoen op TV heb gezien
Jaaaaren terug was er al eens de Engelse versie. Die was net zo slecht volgens mij...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat De Villa nog wel het slechtste is wat ik dit seizoen op TV heb gezien
Van de soesjesquote:
Dit overtreft zelfs de Engelse versie.... ik hoop dat deze mensen niet echt bestaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jaaaaren terug was er al eens de Engelse versie. Die was net zo slecht volgens mij...
Erger dan The Real Bodylanguage?!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Dat was van mijn tijdquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jaaaaren terug was er al eens de Engelse versie. Die was net zo slecht volgens mij...
Ooooooh dat ken ik wel. Regelmatig gezien ook, kwam 's avonds altijd op veronica volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |