Ik weet dat Focusrite goede dingen maakt, maar ook prijzig. Verder weinig verstand van, heb me in die hoek totaal nog niet verdiept.quote:
Als je zou willen, zou je mijn dm willen beantwoorden?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Edirol UA-25EX bevalt mij nog steeds goed.
[..]
dan nog kende ge 't goe neer type kut.
Tof, dat spul komt hier voorlopig nog niet denk ikquote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah de 22ste komen ze glasfiber aanleggen![]()
![]()
![]()
![]()
* Wat voor abbo zal ik nemen? de basis aanbiedingen zijn al 3 keer sneller als wat ik nu met mijn brakke koperlijn kan halen
Ik ook. Mijn hele muur zit er vol meequote:
Tja Nederland loopt behoorlijk achter op dat gebied.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef Iemand91 het volgende:
Tof, dat spul komt hier voorlopig nog niet denk ik...
quote:
U woon in een glasfiber yacht ?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn hele muur zit er vol mee
Glasfiber behangquote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
U woon in een glasfiber yacht ?
50mb/s geloof ik ofsoquote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
wat voor abonnement heb je?
Aha dat kan ookquote:
Ik heb nu met meewind 13 Mb/s vaak is het veel langzamer zo rond de 10/11 Mb/squote:
Iddquote:
het bezorgen van mijn LC Cometquote:Op donderdag 8 september 2011 20:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
* Met betrekking tot wat
khoop het idd ook ja kwil hem morgen eiglijk toch wel hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
het bezorgen van mijn LC Comet
Consider it done.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je zou willen, zou je mijn dm willen beantwoorden?
[..]
Tof, dat spul komt hier voorlopig nog niet denk ik...
Dat had ik al like 4 of 5 jaar geledenquote:
100/100 mbps + tel + tv + dig tv er overheen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
wat voor abonnement heb je?
Mwah, rand van een relatief klein dorp. Maar om glasfiber aan te leggen moet er genoeg animo zijn en hier wonen nog veel mensen die daar niets om geven dus...quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tja Nederland loopt behoorlijk achter op dat gebied.
Woon je erg afgelegen dan? dat heeft ook weer zijn voordelen he kan je de versterker op 11 zetten
VET ! Daar ga je veel plezier van belevenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
het bezorgen van mijn LC Comet
Idd ik heb soms heimwee naar mijn ouwe vertrouwde dorpjequote:
Ik niet, ik woon er nogquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd ik heb soms heimwee naar mijn ouwe vertrouwde dorpje
Tis idd wel een lastig te bereiken dorpje jaquote:
Lastig valt ook wel mee. Qua bussen enzo toch wel redelijk goede aansluiting.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tis idd wel een lastig te bereiken dorpje ja
Dat kan ik beamen
int weekend niequote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lastig valt ook wel mee. Qua bussen enzo toch wel redelijk goede aansluiting.
met de auto wel jaquote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef The_Dean het volgende:
Je had de beste aansluiting die je je maar kon wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |