Ik ga een kaartje voor die in eindhoven kopenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is al een kaartje
Dat welquote:
Bij drive alleen voor solo's, maar aangezien ik die nooit speel, nauwelijks compressie met drive dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk vooral compressie op je clean of ook op de drives ?
Al die gitarenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:09 schreef The_Dean het volgende:
Ik dacht dat iemand als Yngwie wel zuinig op zijn spul zou zijn...
Dat ding ziet er wel echt vet uitquote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef The_Dean het volgende:
We hadden het laatst over vage gitaren... herrinnerde me vannacht ineens die van Queensryche:
[ afbeelding ]
Spietsen ze zeker ook het varken op van de BBQ.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef The_Dean het volgende:
We hadden het laatst over vage gitaren... herrinnerde me vannacht ineens die van Queensryche:
[ afbeelding ]
LC Cometsquote:Op woensdag 7 september 2011 12:46 schreef mr-green het volgende:
Wachten op mijn LC Comet die hoogstwaarschijnlijk toch niet vandaag bezorgd wordt
Of toch wel?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:46 schreef mr-green het volgende:
Wachten op mijn LC Comet die hoogstwaarschijnlijk toch niet vandaag bezorgd wordt
Good point.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Nog geen blijde berichten met IK HEB HEM BINNEN
dus zal vast wel niet.
Brandt net zo lang als een 350 euro tex mex strat hoorquote:
DESTRUCTION !!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
FUCK YEAH!!! WITCHFYNDER, KOM JE OOK???
[ afbeelding ]
Fijne gitaartjes !quote:Op woensdag 7 september 2011 12:46 schreef mr-green het volgende:
Nog niet binnenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Good point.
Of hij zit de hele avond te lebberen/spelen met dat ding!
Bedoel je dan niet het Noorderlicht?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
DESTRUCTION !!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Zo gaaf heb ze ooit eens in 013 zien spelen met de MAD Butcher tour geweldig goed optreden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Helaas is de nieuwe 013 niet wat de oude 013 was het geluid is vele malen slechter helaas....
De oude 013 was qua akoestiek de beste zaal waarin ik ooit een concert heb gehoord.
Ja het had een dubbele naam toch die ouwe zaalquote:Op donderdag 8 september 2011 07:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet het Noorderlicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |