I wishquote:
Ik wou al zeggenquote:
Piet-Hein-Dribbel-Jan, lul!quote:
wishmaster?quote:
Super clean en strak gepicked man, respect. Ga maar weer eens flink oefenen.quote:
Ja die krengen zijn duur maar wel het geld weer waard dat scheeltquote:Op woensdag 7 september 2011 01:43 schreef CoiLive het volgende:
Mexico strat maar eens naar de gitaarzaak gebracht. Was een boel kleine dingen mis mee en dacht; fixen jullie het maar mooi even, hebben we dat ook weer goed zitten.
Denk je ook even een aantal setjes snaren te kopen, reken je af schrik je toch weer even rot(elixer dingen voor de elektrische als akoestische gitaren), maar nu kan ik gewoon weer een hele tijd vooruit, want er is niks vervelenders dan snaren breken op de zondag
Ook even naar pedalen gekeken, gespeeld en gepraat, maar zit echt in dubio. Ga ik voor de duurdere, maar betere, effecten of voor de goedkopere maar misschien teleurstellende dingen. Koop sowieso zoveel mogelijk tweedehands, maar toch.
[..]
Super clean en strak gepicked man, respect. Ga maar weer eens flink oefenen.
Je hebt het pikken vooral lekker in je vingers en een beetje in je pols zitten bij dit nummer. Ik merk altijd dat mijn onderarm aardig aan het krampen gaat. Speel sowieso eigenlijk nooit meer het snellere 'punk / rock' werk. Ook weer meer doen. NoFX!quote:Op woensdag 7 september 2011 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
En thnx, ik zit hem nu terug te kijken en ben ook best wel verbaasd hoe strak het erop staat.
Ben zelf weer technisch niet zo sterk maar meer ritmisch aangelegd dus daar vooral veel tijd en energie in gestoken om dat goed onder de knie te krijgen. Toch wel een belangrijk punt wat veel mensen overslaan.
Wat ben je ook een rotjong eigenlijk. Ik heb van die kleine handen en dat kan erg irritant zijn met gitaar spelen (aan de andere kant kan ik mijn vingers wel weer makkelijk kwijt bij akkoorden hoog op de nek)quote:Op woensdag 7 september 2011 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja zodra je dat gaat voelen speel je al te krampachtig dan moet het soepeler. Dat krijg ik ook als ik moet gaan tremelo picking dinges doen.
Op 3:50
Kan dat echt niet lang volhouden
Vriend van me heeft die Diamond, en die is er helemaal verliefd op. Zet'm nooit uitquote:Op woensdag 7 september 2011 01:48 schreef CoiLive het volgende:
Om mijn vorige post over effecten even te splitten:
Welke compressor vinden jullie het fijnst, mooist. Het gaat voor mij eigenlijk alleen maar om de clean lekkerder te krijgen en misschien een beetje een punch voor lichte blues. Op het lijstje staan op dit moment:
- Dynacomp: Is een beetje de standaard
- Diamond CPR-1: Is schijnbaar veel subtieler in te stellen en dat lijkt me wel wat
- T-Rex Comp-Nova: Schijnbaar ook erg subtiel.
Denk dat de Dyna Comp (en zijn broer de super comp) al afvallen. Veel wisselende verhalen over gelezen, maar hij wordt wel veel gebruikt en is betaalbaar. Heb echter toch de subtiliteit nodig van één van de andere twee.
Ideeën, tips, waardeloos gebrul? Kom maar
Oh dat was me helemaal ontschoten al mn andere apparatuur was altijd usb gevoedquote:Op woensdag 7 september 2011 11:06 schreef savale het volgende:
Hey Dribbel hij is binnen hoor. Bedankt! Alleen de stroomkabel misteMaar die had ik zelf nog wel. Hij werkt nu mooi samen met ableton (na wat geklooi). Nu even een mooie ableton preset maken en dan hoef ik de muis niet meer aan te raken met opnemen.
Leuke feature is trouwens de midi in voor mn drums en de footswitch in voor wat gitaar effecten enzo
Leeuwardenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
FUCK YEAH!!! WITCHFYNDER, KOM JE OOK???
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:43 schreef CoiLive het volgende:
er is niks vervelenders dan snaren breken op de zondag
16 dec in Eindhovenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Leeuwarden
Damn dribbel nu heb ik zin om dat lied ook te spelen
Ik zie nergens een gitaar hoor.quote:
Bizar dat ze nu al op de poster zetten wat die bands gaan spelen.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
oh damn wat keek ik scheefquote:
Ik heb als het goed is al een kaartjequote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een kaartje voor die in eindhoven kopenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is al een kaartje
Dat welquote:
Bij drive alleen voor solo's, maar aangezien ik die nooit speel, nauwelijks compressie met drive dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk vooral compressie op je clean of ook op de drives ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |