Met z'n eigen relicquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:45 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.fender.com/en-NL/products/kurtcobain/
Niks nieuws toch? Gewoon een standaard Jaguar...
Ik hoor echt hele hoge bedragen hier terwijl ik 15 euro per 45 minuten betaal (en 9 van de 10 keer zijn we wel een uur bezig). Mijn leraar is een professionele gitarist en vraagt dit bedrag al langere tijd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vanaf deze week iemand leren gitaar spelen. Ik ken hem verder neit persoonlijk gaat via een vriend van me. Maar hij vroeg dus wat ik er per uur voor wil hebben. Wat is een redelijk bedrag? Zou het zo zelf niet durven zeggen eigenlijk.
Ik vind 15 euro ook meer dan genoeg. Bedragen als 30 euro gaat toch nergens overquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx allemaal
En dat zwart/wit ja eh gweoon ziet er wel okee uit zo
En qua dat geld leek me ook iets van 15 euro wel prima. Ben ook geen professionele leraar ofzo
Is een andere hals toch? Strat hals op een Jaguar body?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:45 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.fender.com/en-NL/products/kurtcobain/
Niks nieuws toch? Gewoon een standaard Jaguar...
Mwoah, als je echt een professional (van conservatoriumniveau zeg maar) als leraar hebt, die er van moet leven, dan is 30 euro p/u echt niet zo veel hoor. Dat betaal je voor een beetje goede huisschilder ook, en die heeft niet het conservatorium gedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:22 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik vind 15 euro ook meer dan genoeg. Bedragen als 30 euro gaat toch nergens over
Dat is niet die van hem. Die van hem was linksquote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwoah, als je echt een professional (van conservatoriumniveau zeg maar) als leraar hebt, die er van moet leven, dan is 30 euro p/u echt niet zo veel hoor. Dat betaal je voor een beetje goede huisschilder ook, en die heeft niet het conservatorium gedaan.
Maar goed, als je gewoon lekker powerakkoorden wilt leren rammen en een beetje theorie, dan kan het wel voor minder.
Waar woon je want dan kom ik ook les bij je nemenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx allemaal
En dat zwart/wit ja eh gweoon ziet er wel okee uit zo
En qua dat geld leek me ook iets van 15 euro wel prima. Ben ook geen professionele leraar ofzo
In Delftquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Griebus het volgende:
[..]
Waar woon je want dan kom ik ook les bij je nemen(echt geen geld!)
Oh ben je een korpsballetje?quote:
Ik denk dat je daar best een leuk zakcentje mee kan verdienenquote:
Zie ik er ook maar een béétje uit als een bal ?quote:
Nee maar was wel leuk om te zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zie ik er ook maar een béétje uit als een bal ?
Nee ik studeer hier ook niet meer en ben verre van zoiets
Da's ruim een uur met het OV. Jammerquote:
Wtf!quote:
is dat jouw collectie?quote:
Ik zie hem al met een giletje en een colbertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |