quote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef The_Dean het volgende:
Nog W.A.S.P. fans hier?The Pipester is te koop, slechts 6.200 dollar.
[ afbeelding ]
hij is wel baasquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef The_Dean het volgende:
Nog W.A.S.P. fans hier?The Pipester is te koop, slechts 6.200 dollar.
[ afbeelding ]
Doe ik volgende keer ook, misschien helpt hetquote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef Cynic het volgende:
Zo'n dure gitaar (even los van of je hem mooi vindt...) en dan foto's maken in de keuken....
Vrouwen hequote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Smaken verschillen...
Vind 'm afschuwelijk
quote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Whop Whop.
Wanneer komt er nou eens een vette ESP voor een leuke prijs ergens 2e hands voorbij
Die dingen zijn ook aardig waardevast geloof ik. Is er trouwens nog veel verschil tussen een ESP en een high-end LTD?quote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Whop Whop.
Wanneer komt er nou eens een vette ESP voor een leuke prijs ergens 2e hands voorbij
Mietjequote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kreeg dat ringetje nooit om die grotere buitenkant, dus deed het altijd zo
Bwehe, nee dankjequote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vrouwen he
Wil jij er een in de vorm van een roos dan? Dat lijkt me ook best baas
ESP Custom Shopquote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vrouwen he
Wil jij er een in de vorm van een roos dan? Dat lijkt me ook best baas
quote:
Gewoon strap erop en dan ringetje er omheen duwen. Zijn flexibel genoeg dat dat lukt.quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strapholder erafschroeven, Grolschringetje erop, dan je strap erom, en dan je strapholder weer in de gitaar schroeven.
En sowieso heb je het eerste genot al met het opdrinken
Eraf is lastiger, maar dat is de bedoeling!quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon strap erop en dan ringetje er omheen duwen. Zijn flexibel genoeg dat dat lukt.
Hoi,quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef CoiLive het volgende:
Pfff... het wordt me de zoektocht wel. De 4 dingen die ik zeker nodig heb in eerste instantie (wil denk ik zo min mogelijk digitale meuk ertussen hebben):
• 1. Reverb Pedaal: Want de Marshall heeft geen reverb en dat is toch echt wel nodig. Weet nog niet zeker of ik alleen een spring wil of een pedaal met meer opties (zoals de te dure EHX Cathedral)
• 2. Overdrive / Distortion / Boost: Heb er denk ik 3 nodig.
- Een Boost/Overdrive voor een meer blues geluid (ik kan die versterker niet continu op 100000 hebben staan).
- Een Fuzz/Distortion (want ik blijf een Hendrix fan)
- Een meer 'standaard' distortion voor het wat zwaardere werk (maar het moet geen metal te zijn).
• 3. Delay: Moet er gewoon bij. Geeen idee welke ik wil hebben. Waarschijnlijk een EHX Memoryman met hamarai (of zoiets).
• 4. Compressor om het clean er mooier uit te laten komen.
Daarna komen er de speeltjes wel langzaam bij, zoals een:
• EHX Hog of Pog 2 (voor Ocatave dingen en Orgel geluid + andere dingen erg leuk speelgoed!)
• Een soort Lesly simulator (krengen zijn ook erg duur)
• Tremelo
• Wah Wah
• Echte Looper
Iemand nog echt goede tips voor de eerste 4 dingen?
En dan met name de Overdrives en de Reverb?
Kut, bij die anderehad ik gewoon een naamtopic! Balenquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:21 schreef Muchachooo het volgende:
ja kut![]()
ik al helemaal een nieuw topic maken, is hij er gewoon al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |