Datquote:
Het is zeker een blijvertje, hij speelt echt ontzettend fijn. En wat een geluid komt eruit zeg vergeleken met mijn ibanezquote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef The_Dean het volgende:
Zwart ja, lekker universeel, kan je eventueel ook overzetten op andere gitaren
Tenzij het een blijvertje is, heb op mijn V ook goud
Ben benieuwd hoe dan ook die comet thinline speelt, als het goed is komt hij eind deze week binnenquote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef The_Dean het volgende:
Voor minder geld een betere gitaar, wat wil je nog meer
en anders decoratie hequote:
Ja, post hier ff hoe het gaat, ik heb heel misschien ook wel interessequote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Zal ik het je anders laten weten als alle deals niet doorgaan (ik zie de buien alweer hangen)
ik weet zo niet wat je bodemprijs is...quote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Zal ik het je anders laten weten als alle deals niet doorgaan (ik zie de buien alweer hangen)
Staat niet in de weg man, doe rustig aanquote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Dean heeft ook een Thinline staan![]()
maar die is van mij. En ik wil er op spelen maar kan het ding niet ophalen omdat tijd
Ja, ook tijd gedaan... ook niks mis meequote:
Opzich geen gekke prijsquote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Iemand91 het volgende:
Wie heb geld over:
[ afbeelding ]
Bron.
Ook leuk.
Heb je daar een foto van ?quote:
Inderdaad, al denk ik dat je die nieuwprijs met een korrel zout moet nemen.quote:
Strapholder erafschroeven, Grolschringetje erop, dan je strap erom, en dan je strapholder weer in de gitaar schroeven.quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van ?
Ben wel benieuwd hoe dat werkt eigenlijk
quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strapholder erafschroeven, Grolschringetje erop, dan je strap erom, en dan je strapholder weer in de gitaar schroeven.
En sowieso heb je het eerste genot al met het opdrinken
Was het niet gewoon strap om de strapholder, grolschringetje erop en klaar?quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strapholder erafschroeven, Grolschringetje erop, dan je strap erom, en dan je strapholder weer in de gitaar schroeven.
Bah, bier....quote:En sowieso heb je het eerste genot al met het opdrinken
Ik kreeg dat ringetje nooit om die grotere buitenkant, dus deed het altijd zoquote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was het niet gewoon strap om de strapholder, grolschringetje erop en klaar?
[..]
Bah, bier....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |